AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Kan begynne. hadde startet på en ny jobb. dagen før spiste jeg en del jalepeno, chillis og litt forskjellig hotsauses og ingredienser mixa sammen til en slags taco gryte. dagen etter blir jeg veldig dårlig i magen, løper på do etterlater kanskje den verste lukta jeg noen gang har luktet 💀 i det jeg går der ifra kommer en kvinnelig kollega hun vinker mot meg mens hun går mot doen, jeg rakk ikke stoppe henne før hun gikk inn. hun kom fort ut igjen med en fæl grimase på ansiktet 🤢 var ganske flaut 😂 har dere noen lignende traumatiske do besøk? Anonymkode: a2da0...2e8 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Var på ett kjøpesenter og hadde mensen. Gikk på do for å skifte bind. (Bio wc) har akkurat satt meg ned og drar det blodige bindet ut av trusen så kommer den kjekke fyren inn. Hadde glemt og låse døren. Han ble også flau for å si det sånn. Anonymkode: 3a9b4...8fd 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Jeg bæsjet på meg i ekstreme mengder, og nærmeste toalett var hos en venninne av meg. Kom hjem til henne og stinket, og de skulle akkurat til å spise middag. Følte meg ikke høy i hatten da. Måtte karre meg inn på toalettet deres. Prøve å helle all bæsjen i do i tillegg til å tørke klærne med papir. Rommet stinket jo også, så jeg måtte bruke parfyme og spraye ned hele toalettet. Og venninnen min stod på utsiden og ventet på meg, familien var i overetasjen og satt klar til å spise, og jeg tryglet henne om at hun ikke måtte si noe til foreldrene. Guri så flaut, men nå ler vi av det😂 Anonymkode: d460c...e05 5
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg bæsjet på meg i ekstreme mengder, og nærmeste toalett var hos en venninne av meg. Kom hjem til henne og stinket, og de skulle akkurat til å spise middag. Følte meg ikke høy i hatten da. Måtte karre meg inn på toalettet deres. Prøve å helle all bæsjen i do i tillegg til å tørke klærne med papir. Rommet stinket jo også, så jeg måtte bruke parfyme og spraye ned hele toalettet. Og venninnen min stod på utsiden og ventet på meg, familien var i overetasjen og satt klar til å spise, og jeg tryglet henne om at hun ikke måtte si noe til foreldrene. Guri så flaut, men nå ler vi av det😂 Anonymkode: d460c...e05 Bærsjet på deg i ekstreme mengder? sykdom? Hvor gammel var du?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 M Mads skrev (9 minutter siden): Bærsjet på deg i ekstreme mengder? sykdom? Hvor gammel var du? Ptsd og angst. Stressreaksjon. Var over 20. Anonymkode: d460c...e05 2
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ptsd og angst. Stressreaksjon. Var over 20. Anonymkode: d460c...e05 Hørtes ikke noe morro ut selvom det er en fin flausehistorie. Håper du er bedre nå ❤️ 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 Var hos en creepy fyr som nærmet seg 40 årene, jeg og venninna mi endte opp der på narsh. Gikk på do å brukte så mye papir at hele doen tetta seg. Var sikkert der inne i nærmere 1 time å prøvde å få papiret ned, han virket smålig aggressiv og mistenksom. Så han banket på å lurte på hva jeg gjorde, så jeg måtte bare rope ut at jeg hadde diare.. noe jeg ikke hadde. uff Anonymkode: 80760...bdb 2
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var hos en creepy fyr som nærmet seg 40 årene, jeg og venninna mi endte opp der på narsh. Gikk på do å brukte så mye papir at hele doen tetta seg. Var sikkert der inne i nærmere 1 time å prøvde å få papiret ned, han virket smålig aggressiv og mistenksom. Så han banket på å lurte på hva jeg gjorde, så jeg måtte bare rope ut at jeg hadde diare.. noe jeg ikke hadde. uff Anonymkode: 80760...bdb Haha 😛 en litt flau opplevelse som du gjorde verre 😀 Ville han ha deg til sengs når du kom ut?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 M Mads skrev (3 minutter siden): Haha 😛 en litt flau opplevelse som du gjorde verre 😀 Ville han ha deg til sengs når du kom ut? Gjorde det for å virke mindre mistenksom, var smålig redd han. Kvass i språkbruket, muskuløs og 2 meter høy😅 Det vet jeg ikke, det håper jeg da ikke! synes mer synd i venninna mi så måtte sitte ved han i mellomtiden Anonymkode: 80760...bdb
M Mads Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjorde det for å virke mindre mistenksom, var smålig redd han. Kvass i språkbruket, muskuløs og 2 meter høy😅 Det vet jeg ikke, det håper jeg da ikke! synes mer synd i venninna mi så måtte sitte ved han i mellomtiden Anonymkode: 80760...bdb Kul historie! selv har jeg knullet en dame på nash med ulåst dør. Ble fort mange tilskuer
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Var på ungdomsskolen. Jeg hadde fått mensen i den hvite buksa mi. Blødde kraftig igjennom. I et desperat forsøk så prøvde jeg å vaske buksa, men det ble bare værre. Den ble rosa i ræva og gjennomsiktig siden den var blitt våt. Var varm ute så hadde heller ikke genser med meg. Måtte få en venninne til å hente en lærer som ringte pappa. Tror hele klassen stod utenfor toalettet å trodde det hadde skjedd noe alvorlig med meg. Passe flau da pappa kom med nytt undertøy og bukse. 😅 Anonymkode: 99cbf...845 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Var hos en creepy fyr som nærmet seg 40 årene, jeg og venninna mi endte opp der på narsh. Gikk på do å brukte så mye papir at hele doen tetta seg. Var sikkert der inne i nærmere 1 time å prøvde å få papiret ned, han virket smålig aggressiv og mistenksom. Så han banket på å lurte på hva jeg gjorde, så jeg måtte bare rope ut at jeg hadde diare.. noe jeg ikke hadde. uff Anonymkode: 80760...bdb hadde noe lignende skje meg. var hos en kompis, var 2 damer på besøk en av de hadde kasta et bin eller noe i doen. når jeg satt meg for og drite tenkte jeg ikke noe særlig over det. doen tetta seg å jeg satt der i frykt for at en av disse deilige damene skulle gå på do før de dro. heldigvis gjorde ingen av de det å jeg fortalte det til kameraten min så fort de gikk ut døra haha. Det var jævlig nervepirrende 😂 Anonymkode: a2da0...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Flaueste dobesøk, var på en fest. Var veldig dårlig i magen, full og kvalm. Måtte på do for å spy, mens jeg hang over toalettet å spydde kjente jeg at jeg måtte gjøre nr 2 også (diare). Så satt meg ned, etter noen sekunder kjente jeg at jeg måtte spy videre men det var ingen bøtte jeg kunne bruke. Endte opp med å bytte på å spy å drite men d gikk ikke, det kom til slutt ut begge ender samtidig... ble både spy og avføring på gulv. Er til de grader det flaueste toalettbesøket jeg har hatt. Er rart jeg fremdeles er venn med dem som hadde festen i dag, etter hvor jævelig jeg hadde griset til toalettet deres. Er maaange år siden, og skal aldri havne i en sånn situasjon igjen. Anonymkode: de452...953 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 Det var på videregående da vi var ute og gikk tur. Vi gikk forbi en busk med moreller og spiste litt av dem. Jeg ble løs i magen og slapp en fis, men dessverre var det ikke bare luft. Så resten av turen gikk jeg og kjente at det rant nedover beinet. Heldigvis var det ikke mye og ingen så det, men skikkelig ekkelt. Anonymkode: 0068b...ae8 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 Jeg var med min splitter nye kjæreste på båttur. Hadde vært på doen der tidligere, den fungerte som en slags kvern hvor man måtte pumpe hardt om man hadde gjort annet enn å tisse. Så presterer jeg å legge den største kabelen i verdenshistorien. Og visste at her får jeg jobb! 😅 Etter en halvtimes arbeid måtte jeg bare gi opp og be min hjertets utkårede om hjelp, det skjedde ingen verdens ting nede i doskåla... Han fikk under INGEN OMSTENDIGHET lov til å løfte på dolokket, og den var grei. Han pumpet og pumpet, og mente til slutt at her var alt borte. Dermed tar han opp dolokket. Der ligger fremdeles tidenes kabel og gliser opp mot han. 😱 Da døde jeg litt inni meg. Anonymkode: 45f86...22d 27
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 Kundetoalett på et svensk kjøpesenter. Rar og fremmed låsemekanisme på døra. Umulig å kjenne på døra fra innsiden om den faktisk var låst så måtte bare stole på det. Måtte drite og det var seff tomt for dasspapir. Hva gjør man? Stabber meg over gulvet når jeg er ferdig og står med buksa rundt anklene og vasker ræva i håndvasken idet døra smeller opp... Anonymkode: 9efb7...105 9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 I India. Doen gikk tett ( noe som ofte skjer i India) og han vil bodde hos ante uråd siden det tok så ekstremt lang tid på dass, så han banket på døren og gikk inn og stirret da lenge på driten før han sa: oh yes I have a job, a big job here. Så hentet han en eller annen sugekopp og satte i gang Anonymkode: 4f7e5...ea1 6
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 3.20): Var på ungdomsskolen. Jeg hadde fått mensen i den hvite buksa mi. Blødde kraftig igjennom. I et desperat forsøk så prøvde jeg å vaske buksa, men det ble bare værre. Den ble rosa i ræva og gjennomsiktig siden den var blitt våt. Var varm ute så hadde heller ikke genser med meg. Måtte få en venninne til å hente en lærer som ringte pappa. Tror hele klassen stod utenfor toalettet å trodde det hadde skjedd noe alvorlig med meg. Passe flau da pappa kom med nytt undertøy og bukse. 😅 Anonymkode: 99cbf...845 Dette tror jeg er alle jenters mareritt. Jeg selv måtte reise meg sikkert hvert minutt fra stolen min i tilfelle jeg plutselig hadde fått mensen Anonymkode: 5c736...a4b 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #19 Skrevet 21. mars 2021 Vi var med svigers for å hente en bobil flere timer unna. Vi kjørte bilen deres tilbake. Når vi var på det verst tenkelige stedet måtte jeg akutt på do. Vi måtte rett og slett vrenge bilene inn på en busslomme så jeg fikk løpt bak i bobilen for å bruke doen der (det var heldigvis vann på bilen) 😂 Lukta ikke blomster etterpå akkurat... heldigvis har jeg veldig forståelsesfulle svigerforeldre som vet om mageproblemene mine. Anonymkode: d987b...d16 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #20 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg var med min splitter nye kjæreste på båttur. Hadde vært på doen der tidligere, den fungerte som en slags kvern hvor man måtte pumpe hardt om man hadde gjort annet enn å tisse. Så presterer jeg å legge den største kabelen i verdenshistorien. Og visste at her får jeg jobb! 😅 Etter en halvtimes arbeid måtte jeg bare gi opp og be min hjertets utkårede om hjelp, det skjedde ingen verdens ting nede i doskåla... Han fikk under INGEN OMSTENDIGHET lov til å løfte på dolokket, og den var grei. Han pumpet og pumpet, og mente til slutt at her var alt borte. Dermed tar han opp dolokket. Der ligger fremdeles tidenes kabel og gliser opp mot han. 😱 Da døde jeg litt inni meg. Anonymkode: 45f86...22d Unnskyld at jeg ler! Anonymkode: 72085...f79 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå