AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Har du tjent? Hvor mye? Investerte for første gang i dag Anonymkode: f8808...730
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du tjent? Hvor mye? Investerte for første gang i dag Anonymkode: f8808...730 En kollega snakker mye om det. Han tjente 10 tusen første uken. Aner ikke hvor mye han satset, men vet han ikke var rik fra før. Skjønner egentlig ikke helt ehvordan dette fungerer. Ble helt surrete da han prøvde å forklare meg😅 Jeg holder meg til aksjefond og tjener greit på det med langsiktig horisont:) Anonymkode: b62bc...128 2
GudSelv Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Jeg slang inn 50.000 kroner tidlig august 2018. Så langt har jeg ikke tjent noe som helst. Kjøpte meg en ny telefon ifjor sommer, har derfor ikke installert Coinbase og sjekket det. Får vel gjøre det i morra. Endret 20. mars 2021 av GudSelv
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Jeg begynte i januar å investere i bitcoin og annen kryptovaluta, og ja kursen har jo steget siden da 😎 Har solgt litt bare men det meste står bare å vokser videre. Bitcoin skal jeg prøve å holde lenge, mens de andre kryptovalutaene selger jeg litt etter litt når de er på topp. Anonymkode: 3504a...a44
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 GudSelv skrev (4 minutter siden): Jeg slang inn 50.000 kroner tidlig august 2018. Så langt har jeg ikke tjent noe som helst. Kjøpte meg en ny telefon ifjor sommer, har derfor ikke installert Coinbase og sjekket det. Får vel gjøre det i morra. Hva? Såklart har du tjent penger. Kursen var ca. 55 000 i august 2018, nå er den nesten 500 000. Anonymkode: d0b64...a43 5
GudSelv Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva? Såklart har du tjent penger. Kursen var ca. 55 000 i august 2018, nå er den nesten 500 000. Anonymkode: d0b64...a43 Det var mer. Jeg tok feil år 😅
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 GudSelv skrev (3 minutter siden): Det var mer. Jeg tok feil år 😅 2017 faktisk. Da har du tjent enda mer 😄 Anonymkode: d0b64...a43 2
AnonymBruker 42 Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 (endret) Hadde vært interessant om noen av KG "kryptonikere" kunne fortelle oss som er uvitende hvordan dette vil ligge an om 2-3 år? Hvorfor burde man investere/gamble på dette nå? Hva er det som er så spess med "krypto"? Og hvorfor vil myndigheter gi "frislipp" på utstedelsen av ståler denne gangen? "why is it different this time"? Endret 20. mars 2021 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 GudSelv skrev (18 minutter siden): Jeg slang inn 50.000 kroner tidlig august 2018. Så langt har jeg ikke tjent noe som helst. Kjøpte meg en ny telefon ifjor sommer, har derfor ikke installert Coinbase og sjekket det. Får vel gjøre det i morra. Du har jo tjent når du satte inn i 2018, hvis du ikke har tatt de ut? Anonymkode: f8808...730
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Beeblebrox skrev (4 minutter siden): Hadde vært interessant om noen av KG "kryptonikere" kunne fortelle oss som er uvitende hvordan dette vil ligge an om 2-3 år? Hvorfor burde man investere/gamble på dette nå? Hva er det som er så spess med "krypto"? Og hvorfor vil myndigheter gi "frislipp" på utstedelsen av ståler denne gangen? "why is it different this time"? Det har pleid å gå i 4års sykluser. Så den er på vei opp nå, så vil den kanskje falle, men toppe seg enda mer om 4 år. Så om du skal investere over tid så burde du ikke tenker 2 eller 3 år 😄 Det sies at dette kanskje vil endre seg fordi det er så mange milliardærer som investere nå at det er ikke sikkert den komme til å falle så mye, men det kommer nok bare til å vokse mye mer, fordi så mye penger går inn i det, men det vil alltid kun eksistere 21 mill bitcoins derfor går verdien opp, mens våre fiat penger blir printa mer av og verdien går ned. Anonymkode: 3504a...a44 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Har noen hundre bitcoins ennå siden 2014. Men jeg lovet meg selv å la de stå inne til jeg skulle pensjonere meg. Så tenker at de får bare stå å vokse. Anonymkode: 9a0a7...90c 1
AnonymBruker 42 Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det har pleid å gå i 4års sykluser. Så den er på vei opp nå, så vil den kanskje falle, men toppe seg enda mer om 4 år. Så om du skal investere over tid så burde du ikke tenker 2 eller 3 år 😄 Det sies at dette kanskje vil endre seg fordi det er så mange milliardærer som investere nå at det er ikke sikkert den komme til å falle så mye, men det kommer nok bare til å vokse mye mer, fordi så mye penger går inn i det, men det vil alltid kun eksistere 21 mill bitcoins derfor går verdien opp, mens våre fiat penger blir printa mer av og verdien går ned. Anonymkode: 3504a...a44 Jeg har fått med meg de greiene der, men jeg forstår bare ikke hvorfor dette skal ha noen verdi... Jeg "ga bort" den ene jeg hadde til broen min for fem år siden fordi han insisterte på at dette var gull-greier (jeg fikk den gratis-ish selv )... Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dette er noe folk puttet penger i (annet enn euro-jackpotterier), selv om noen er villige til å betale for det... 😅 Allright at noen klarer å tjene penger på dette (bra for dem), men noen må jo tape også (om jeg har skjønt dette rett) Jeg skjønner virkelig ikke greia. Det var dette jeg håpet at noen kunne forklare. edit : hva er det folk som putter peng i dette ser for seg at det ender som ? Endret 20. mars 2021 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 Beeblebrox skrev (2 minutter siden): Jeg har fått med meg de greiene der, men jeg forstår bare ikke hvorfor dette skal ha noen verdi... Jeg "ga bort" den ene jeg hadde til broen min for fem år siden fordi han insisterte på at dette var gull-greier (jeg fikk den gratis-ish selv )... Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dette er noe folk puttet penger i (annet enn euro-jackpotterier), selv om noen er villige til å betale for det... 😅 Allright at noen klarer å tjene penger på dette (bra for dem), men noen må jo tape også (om jeg har skjønt dette rett) Jeg skjønner virkelig ikke greia. Det var dette jeg håpet at noen kunne forklare. edit : hva er det folk som putter peng i dette ser for seg at det ender som ? Hadde du en bitcoin som du gav bort? Den hadde vært verdt mer enn en halv mill nå... Ja man taper jo om man gjør som deg eller man selger når kursen går ned, og mange gjør det nettopp fordi de ikke skjønner greia. Anonymkode: 3504a...a44 1
AnonymBruker 42 Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hadde du en bitcoin som du gav bort? Den hadde vært verdt mer enn en halv mill nå... Ja man taper jo om man gjør som deg eller man selger når kursen går ned, og mange gjør det nettopp fordi de ikke skjønner greia. Anonymkode: 3504a...a44 Som sagt... Var til broren min.... Jeg "tjente" mer på å gi den til broren min enn å selge den... Hovedpoenget her er jo at jeg ikke ser noen som helst logikk i greia... HVA ER GREIA??? Endret 20. mars 2021 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Har noen hundre bitcoins ennå siden 2014. Men jeg lovet meg selv å la de stå inne til jeg skulle pensjonere meg. Så tenker at de får bare stå å vokse. Anonymkode: 9a0a7...90c Det er jo ikke så lurt. Det vil kollapse en dag. Har du fra 2014 har du veldig mange kroner nå. Anonymkode: f8808...730 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 Beeblebrox skrev (30 minutter siden): Som sagt... Var til broren min.... Jeg "tjente" mer på å gi den til broren min enn å selge den... Hovedpoenget her er jo at jeg ikke ser noen som helst logikk i greia... HVA ER GREIA??? Folk blir jo rike av det om de bare har tålmodighet. Men om du ikke synes det er interessant så er det sikker ikke for deg. Anonymkode: 3504a...a44 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo ikke så lurt. Det vil kollapse en dag. Har du fra 2014 har du veldig mange kroner nå. Anonymkode: f8808...730 100 bitcoins er verdt 50.153.519,35 altså over 50 mill. Anonymkode: 3504a...a44 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #18 Skrevet 20. mars 2021 Beeblebrox skrev (44 minutter siden): Jeg har fått med meg de greiene der, men jeg forstår bare ikke hvorfor dette skal ha noen verdi... Jeg "ga bort" den ene jeg hadde til broen min for fem år siden fordi han insisterte på at dette var gull-greier (jeg fikk den gratis-ish selv )... Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dette er noe folk puttet penger i (annet enn euro-jackpotterier), selv om noen er villige til å betale for det... 😅 Den ene bitcoinen der hadde gjort deg til milionær i dag Anonymkode: f8808...730 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #19 Skrevet 20. mars 2021 Tror dere bitcoin vil fortsette å stige i verdi? Eller kollapse? Anonymkode: f8808...730
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #20 Skrevet 20. mars 2021 Dette her kan jeg ingenting om.. skjønner ingenting faktisk, men vil bli milionær. Hvor kan jeg finne noen som kan lære meg hva dette er, hva jeg gjør og hvordan det fungerer? Anonymkode: fc20d...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå