Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Er det bare meg eller er spiralheftene blitt helt Umulige å rive ut ark av??!?? Hver bidige gang jeg prøver å ta ut ark for å sette i egen perm så er perforeringen helt umulig jo! Jeg må ta for meg ett og ett ark og sitter å småpirker og river til jeg blir sprø..selv om jeg bretter på forhånd... huff og huff Før kunne jeg lett ta ut arkene og de ble så fine ..helt uten papirrester som skal sitte igjen i heftet når man river.. Har prøvd flere typer hefter fra Norli med likt resultat... Jeg blir kjempeglad om du har noen kjøpetips Hilsen frustrert student (med luksusproblemer )som må ta frem pinsetten.
Gjest gjesta Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Det stemmer!! Både at spiralheftene er blitt helt håpløse å rive ut av, og at det er et luksusproblem Men irriterende nok når man stresser før eksamen og blir sittende med 100000000 små papirbiter rundtom.
Arkana Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 (endret) Jeg har "Student spiralblokk/linjer" (rød, kjøpt på Akademika). Jeg bretter langs perforeringen, og så er de lette å rive ut. Endret 25. august 2005 av Arkana
Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Men irriterende nok når man stresser før eksamen og blir sittende med 100000000 små papirbiter rundtom. ← Ahhh...takk for forståelsen :grine2: *plukkeplukke*
Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Jeg har "Student spiralblokk/linjer" (rød, kjøpt på Akademika). Jeg bretter langs perforeringen, og så er de lette å rive ut. ← *løpe til Akademika* ..eller er de kun på nett montro? Det finner jeg ut Takk for tipset!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Kjøp de blokkene som har knallfarget plast utenfor, de er kjempelette å rive av. Ulempen er at margen er på feil side på annenhver side
Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Jeg har "Student spiralblokk/linjer" (rød, kjøpt på Akademika). Jeg bretter langs perforeringen, og så er de lette å rive ut. ← Æsjda, de har ikke butikk inærheten. Men blir jeg desperat nok reiser jeg nok til Oslo for å shoppe spiralhefte skal du se *** Kjøp de blokkene som har knallfarget plast utenfor, de er kjempelette å rive av. Ulempen er at margen er på feil side på annenhver side *** ... hmm dilemma det der altså! Pirkete som jeg er; skal jeg svelge feile marger eller skal jeg pirke på hvert eneste ark? *seriøse kvaler her nå altså*
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 De studentblokkene er ikke noe lette å rive av..må brette hvert eneste ark. Med de knallfargede blokkene kan du rive av en hel bunke med papirer på én gang Dessuten fås de i rosa Hvis de hadde gjort noe med margene, hadde disse vært perfekte. Men for en som samler papirer i permer, så er de geniale.
Arkana Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 .. hmm dilemma det der altså! Pirkete som jeg er; skal jeg svelge feile marger eller skal jeg pirke på hvert eneste ark? *seriøse kvaler her nå altså* ← Samme her. Men jeg klarer bare ikke marg på feil side, det går bare ikke. En annen ting du kan gjøre er å kjøpe blokker, altså ikke spiralhefter. De er jo veldig lette å rive ut av. Ulempen er at det er vanskelig å bla arkene, man må rive de ut ettersom man bruker dem, men det er jo greit, bare ta vare på dem i en mappe.
Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 Samme her. Men jeg klarer bare ikke marg på feil side, det går bare ikke. En annen ting du kan gjøre er å kjøpe blokker, altså ikke spiralhefter. De er jo veldig lette å rive ut av. Ulempen er at det er vanskelig å bla arkene, man må rive de ut ettersom man bruker dem, men det er jo greit, bare ta vare på dem i en mappe. ← Taaa daaa :enig_anim: Tror jammen jeg er solgt! Blokker here I come! Takk!!!
Gjest Student Skrevet 25. august 2005 #11 Skrevet 25. august 2005 Dessuten fås de i rosa ← er veldig fristende med smekker farge! ..men må nok innse at vanene mine er for inngrodd til å Plutselig tenke nytt annenhver side *kremt*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå