Gå til innhold

Ada, Synne eller Hedda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig delte meninger her ser jeg. Dere som synes at navnene er så kjedelig, kom med et navneforslag da?😛

TS

Anonymkode: 8be2d...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker for så vidt alle tre, fordi de er såpass enkle og vanlige (i betydning "ikke konstruerte") at jenta slipper å stave og forklare hver gang hun skal si hva hun heter.

Det kan være lurt å ta en titt på trenden her før man tar det endelige valget (ikke at det er noe galt med populære navn, men greit å sjekke om det er i kraftig vekst): https://www.ssb.no/a/navn/historisk-utvikling-av-jentenavn/

Jeg liker nok Hedda og Ada hakket bedre enn Synne, men sjekk også hva som klinger bra sammen med etternavnet (og evt.  mellomnavn). Alternative forslag: Oda eller Anja. Jeg liker nok Anja aller best, men det er ikke jeg som skal velge 😉  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baldrian skrev (På 22.3.2021 den 13.55):

Jeg liker for så vidt alle tre, fordi de er såpass enkle og vanlige (i betydning "ikke konstruerte") at jenta slipper å stave og forklare hver gang hun skal si hva hun heter.

Det kan være lurt å ta en titt på trenden her før man tar det endelige valget (ikke at det er noe galt med populære navn, men greit å sjekke om det er i kraftig vekst): https://www.ssb.no/a/navn/historisk-utvikling-av-jentenavn/

Jeg liker nok Hedda og Ada hakket bedre enn Synne, men sjekk også hva som klinger bra sammen med etternavnet (og evt.  mellomnavn). Alternative forslag: Oda eller Anja. Jeg liker nok Anja aller best, men det er ikke jeg som skal velge 😉  

Et godt poeng! Tenk på hvordan det passer med etternavn! Om etternavnet er Adla passer ikke Ada så godt, f.eks (Ada Adla). På samme måte er "Synne Syversen" et aktivt valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2021 den 8.54):

Synne blir synde i hodet mitt 

Hedda ballen rett i mål 

Ada jada

Anonymkode: f5576...97a

Er du seriøs? Hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: efa3e...665

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ville valgt Synne av disse. Alle er helt OK.

Alternative forslag: Signe, Synnøve.

Anonymkode: d7461...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ada i første rekke. Synne er også veldig fint:)

Anonymkode: 0c6df...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle navnene er fine, men hvis jeg skulle valgt så hadde det nok blitt Synne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne

Ada forbinder jeg bare med kryptovalutaen Cardano 😅

Anonymkode: 41ee2...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Takk for alle svar! Vi heller mot Synne som står godt til etternavnet og til de to søsknene sitt navn😊

Anonymkode: 8be2d...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Synne er helt nydelig. Hadde valgt det selv om vi ventet jente :) De andre navnene er veldig pene også, altså, men Synne er nok min favoritt.

Anonymkode: 82e86...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ADA er best. Har trossalt 40k av den så må jo stemme for ADA

Anonymkode: 39c05...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...