AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 1) var du lei deg da du avsluttet behandlingen hos psykologen? 2) Hvor lenge varte sorgen over å miste psykologen? Jeg kommer ikke til å klare meg.... uten... Anonymkode: 71c53...2fe
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 1) var du lei deg da du avsluttet behandlingen hos psykologen? 2) Hvor lenge varte sorgen over å miste psykologen? Jeg kommer ikke til å klare meg.... uten... Anonymkode: 71c53...2fe Hvorfor klarer du deg ikke uten psykologen? Er det fordi du ikke har noen venner eller noen andre i livet ditt? Isåfall så forstår jeg deg godt. Anonymkode: 5e732...434 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 Jeg har avsluttet langvarig terapi to ganger. Den første gangen følte jeg ikke at jeg hadde fått hjelp, avslutningen var initiert av psykologen og ikke av meg og det ble svært vanskelig. Det tok flere år før jeg orket å søke hjelp igjen selv om jeg absolutt var i behov av det. Den andre gangen tok jeg selv opp at jeg egentlig trodde jeg nærmet meg å være klar for å leve uten behandling, terapeuten var enig. Vi planla avslutning og jeg fikk medvirke i når og hvordan. Det var fint. Vemodig og litt skummelt, men også fint å kjenne på at jeg var klar for det. Det har gått helt strålende. Anonymkode: f0cc6...b23
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #4 Skrevet 19. mars 2021 Min psykolog døde mitt i behandlingen, det var et så stort sjokk at jeg sliter med det ennå flere år etterpå. Avsluttet selv behandlingen med hans etterfølger. Gikk helt greit, Følte ikke vi hadde kjemi. Har ikke vært i behandling etterpå, det er milelange ventelister og jeg har ikke råd til privat uten driftsavtale. Anonymkode: af895...6c9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå