Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Jeg får stadig mailer om at jeg har vunnet store summer, i lotterier rundt omkring, hvor mailadressen min har deltatt uten meg. Flere som har opplevd dette? Jeg er jo overmillionær for lengst jeg på grunn av alle disse voldsomme gevinstene jeg vinner hele tiden.... Vinner jo et par millioner i måneden faktisk... Jeg går sterkt ut fra at dette er lureri på samme måte som de berømmelige Nigieriabrevene, men er det noen som vet hvordan de gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg går sterkt ut fra at dette er lureri på samme måte som de berømmelige Nigieriabrevene, men er det noen som vet hvordan de gjør det? ← Står det ikke i de "lotteribrevene" at man skal betale et innskudd på en nett sum, slik at de kan gjennomføre utgiftene for at DU skal få pengene du har "vunnet".
sixx Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Vinner jo et par millioner i måneden faktisk... Da vil jeg gratulere så mye....og håper du fremdeles vil ha beina på jorda.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Det står ingen ting i brevene om at man skal innbetale noe, men det står at man må ta kontakt via mail eller brev, alt ettersom å gjøre krav på gevinsten sin. Den vanligste varianten, som er den som har gjort meg til mangemillionær i løpet av få måneder sier imidlertid at jeg ikke må fortelle til noen at jeg har vunnet ennå, fordi det har skjedd en mixup med loddnumrene eller ett eller annet.... Kanskje jeg burde ta kontakt bare for å høre hvor mye jeg må betale inn i behandlingsgebyr for å få millionene mine? I den andre varianten må jeg printe ut et skjema som jeg skal fylle ut og underskrive, og dette må sendes per brev. Kanskje jeg skal prøve bare for å se fortsettelsen? Men kontonummeret mitt får de aldri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå