AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #1 Skrevet 19. mars 2021 Heisann. Jeg startet på p-pillene Melleva for over ett år siden. Den har funket bra som blødningskontroll og stopper mensensmerter. De tre siste mnd. har jeg begynt å få mellomblødninger, noe jeg synes er rart i og med at jeg ikke hadde det i begynnelsen. I tillegg har jeg fått tilbake mensensmertene. Blødningene og smertene kommer utenom tiden jeg egentlig skal ha mensen, og jeg hopper over periodene jeg skal ha det. Er det sånn at virkningen av pillene kan gå over? Er forresten ikke gravid, har tatt flere tester som har vært negative. Anonymkode: 81f94...d88
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #2 Skrevet 19. mars 2021 Virkningen går ikke over, men hvis du har hoppet over alle pauseuker så vil du få mellomblødninger. Da er det best å ta en ukes pause også begynne på nytt brett etter uka er ferdig. Anonymkode: d92a3...b87
Gjest noendukjenner Skrevet 19. mars 2021 #3 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virkningen går ikke over, men hvis du har hoppet over alle pauseuker så vil du få mellomblødninger. Da er det best å ta en ukes pause også begynne på nytt brett etter uka er ferdig. Anonymkode: d92a3...b87 åh, det var ikke verre nei.. 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå