Gjest gjestekimmi Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 hei alle sammen, jeg lurte på om noen av dere har et tips til meg. jeg arbeider i en liten stilling i helsevesnet (kveldstid) men ønsker meg en liten jobb til. jeg har tre timer to ganger i uken (dagtid) og tre timer tre ganger i uken (annen hver uke). kunne virkelig tenke meg å bruke disse timene på å tjene noen kroner! har tenkt på støttekontakt, men det blir veldig likt den jobben jeg allerede har - kunne kanskje tenke meg noe annet. helt perfekt hadde det vært å få seg litt skrivearbeid - jeg liker å arbeide på data, og skriver rimelig raskt. eller kanskje er det noe helt annet jeg kunne drive med??? noen som kan tipse meg? takknemlig for alle svar!
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Ekspeditør på butikk/bensinstasjon? Har du andre kvalifikasjoner som gjør deg attraktiv for evt arbeidsgivere?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 jada, masse kvalifikasjoner, bra med jobbtilbud og greier. men det som er at vi har to små, og at disse går i park - fordi jeg vil være mest mulig sammen med dem. men en bitteliten jobb vedsidenav mens de er i park og spe på inntekten med hadde vært godt....
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Du mener altså at du bare vil jobbe to-tre timer om gangen? Tror du skal slite hardt med å finne deg en slik jobb, som i tillegg er tilpasset akkurat de tidene du vil jobbe. Jeg vet ikke om noen som har så korte vakter (og spør du meg så virker det ikke mye attraktivt heller).
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 nei jeg vet det det er derfor jeg tenkte jeg kunne lufte tanken her. ikke lett men jeg har allerede sjekket det med støttekontakt og der trengs det jo alltid folk. kanskje jeg til og med kan få litt høyere lønn også, dersom jeg får samme type stillings som min allerede eksisterende jobb. jaja, det er ikke lett og både få i pose og sekk! men det er jo lov å prøve
Chiquita Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Hva med noe homeparty-greier da...? Da bestemmer du jo din egen arbeidstid
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 SFO på skoler har ofte ugunstige tider (for mange ugunstige!), slik som et par timer om dagen. Rett og slett fordi de ikke har råd til annet!
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Barnehage? Da har du ihvertfall fri kvelder og helger. Du kan også høre med vikarbyråene, de kan trenge sekretærer og folk til andre oppdrag.
Grooo Skrevet 27. august 2005 #9 Skrevet 27. august 2005 Det finnes helt sikkert firmaer rundt om som trenger hjelp en 10-15 timer i uka, til ting som det du nevner.. Ting som det ikke spiller noen stor rolle når blir gjort, bare det blir gjort liksom. Jeg har akkurat fått lov av min sjef til å få en "assistent" 2-3 timer i uka, (gjør om til 1 dag hver tredje uke eller noe) og har funnet ei som er i ganske lik situasjon som deg som ble lykkelig for å få denne jobben. Men hvordan du finner disse firmaene det vet jeg jammen ikke, lykke til i jakten!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2005 #10 Skrevet 27. august 2005 vaske hos eldre mennesker da?ser jo av og til i avisa at folk trenger rengjøringshjelp.
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #11 Skrevet 30. august 2005 til grooo, ser man det! ja der ser du, det går ann dersom man bare finner de rette plassene. ser du og bor i østfold.....kan jeg spørre deg hva slags bedrift det er du arbeider i? kanskje det er noen liknende her i østfold hvor jeg bor....? tusen takk for positiv tilbakemelding. hilsen trådstarter.
Grooo Skrevet 30. august 2005 #12 Skrevet 30. august 2005 Jeg er bibliotekar i vgs, og det var virkelig _helt_ tilfeldig at jeg fikk igjennom dette. Jeg har tatt på meg noen oppgaver som "falt litt utenom" i systemet på skolen, og de tilsvarte rundt 5% stilling. Så klarte jeg å overtale ledelsen til å "gi meg igjen" disse prosentene i form av en assistent noen timer i måneden. Så desverre, jeg har ingen tips til deg...
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2005 #13 Skrevet 31. august 2005 til grooo, ok, jeg skjønner. men nå har jeg nettopp kommet opp med en ny ide, nemlig å arbeide natt! pratet med en venninne og hun jobber deltid aktiv natt, og tjener masse penger på det (bra måntelig utbetaling). har allerede ringt og sjekket et sted. nå vil jeg som dere skjønner flytte på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå