AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Hei! Jeg har aldri vært flink til å bruke solbriller, siden det svir i øynene når jeg bruker dem. Nå som jeg merker at jeg har fått nedsatt syn (og ikke vil ønske rynkene velkommen helt ennå), tenkte jeg at det er på tide å begynne med solbriller. Antok at mulig årsak til at det svir, er at jeg kun har prøvd "billigbriller". Derfor må det investeres i noe litt dyrere. Derfor begynte jeg å google problemet, for å finne ut hva jeg må se etter i en solbrille for å unngå at det svir. Til min store forskrekkelse fant jeg ingenting om det. Jeg var helt sikker på at jeg hadde et helt vanlig problem. Tenker å ta synstest ila. de neste par månedene for å kjøpe noen briller, men solbriller vil jeg investere i allerede nå. Er det flere som har opplevd dette, og kanskje vet hva jeg bør se etter i en solbrille? 🤔 Noen som vet hva som forårsaker dette? Jeg bor i en by med lockdown, så tenkte å bestille på nett. Så får ikke prøvd brillen. Anonymkode: 480c3...1a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå