Midnattsol Skrevet 28. september 2002 #1 Del Skrevet 28. september 2002 Ha en SUPER tur til Hellas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. september 2002 #2 Del Skrevet 28. september 2002 Ha en nydelig tur, ja, lille vennen!!! Kos deg masse! :D Du får ta kontakt når du kommer hjem, da! ...og du....ikke for vill festings nå da.... Kjempekoz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 28. september 2002 #3 Del Skrevet 28. september 2002 GOD TUR A'!! Klem x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. september 2002 #4 Del Skrevet 28. september 2002 God tur Kid-a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 28. september 2002 #5 Del Skrevet 28. september 2002 Såå hyggelig!!! Dere er så koselige her inne!!! Drar ikke før tiiiidlig mandag morgen, dah... kommer sikkert med noen kommentarer og hilsner før det. Avhengig, vet dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dr. ian Skrevet 28. september 2002 #6 Del Skrevet 28. september 2002 God tur, din heldiggris dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. september 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 29. september 2002 Måtte jo bare være sikker på at du så dette før du reise, vet du Have fun!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 29. september 2002 #8 Del Skrevet 29. september 2002 God tur vennen! *misunnelig som bare det* Håper du får det fint! *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #9 Del Skrevet 29. september 2002 God tur og kos deg masse klems fra ikke innlogget *Perser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope - ikke pålogget Skrevet 29. september 2002 #10 Del Skrevet 29. september 2002 God tur da vennen! Kommer til å savne deg masse mens du er borte!!! Godklem fra Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 30. september 2002 #11 Del Skrevet 30. september 2002 Du får en God Tur- hilsen fra meg også.......... Kos deg i varmen 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kid-aahhhh Skrevet 8. oktober 2002 #12 Del Skrevet 8. oktober 2002 HJEMME IGJEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter #13 Del Skrevet 8. oktober 2002 VELKOMMEN HJEM!!!! Hvordan var turen?? Brun og fin nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 8. oktober 2002 #14 Del Skrevet 8. oktober 2002 Brun? Nei... rødhåra og bleik, jeg, vettu... men littegranne farge har jeg fått. Fin? JAAA, som aldri før... ehem... (uff, jeg er så fjasete om dagen.) Nuvel, jeg har hatt det bra, ja. Koselig med litt avveksling!!!! Nå skal jeg lese til musikkorienteringprøven som kommer imorgen klokken 0810. Æsj, er sliten og lei, VIL IKKE JOBBE NÅ! Men okei, jeg kommer sterkere tilbake en annen dag. Kos dere masse! Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå