Gå til innhold

Ustabil psykolog

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun psykologen jeg hadde før var skikkelig ustabil. Skulle tro hun hadde mengder av diagnoser selv. Vi har heldigvis og naturligvis avslutta nå. 

Anonymkode: a5a6c...6ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for at du deler!

Anonymkode: e9a33...141

AnonymBruker
Skrevet

Har kun møtt ignorante, bitre psykologer uten livsgnist. Virker som de er døde på innsiden. De er flate for å prøve å beskrive det.

Anonymkode: 946c9...46a

Gjest Maxwell
Skrevet

Psykologer er like forskjellige som alle andre. 

AnonymBruker
Skrevet
Maxwell skrev (1 time siden):

Psykologer er like forskjellige som alle andre. 

Ja men er psykologyrket et yrke som tiltrekker seg psykopater? Virker sånn.. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har blitt utredet og endt opp med en diagnose du ikke kjenner deg igjen i, TS. 

Anonymkode: c8aa0...115

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det vil jeg tro de kan sitte og gosse seg i andres problemer, høre hvor jævlig de har det etc, må jo være som juleaften for dem. De kan også gi elendig råd eller fucke med pasienten noe jeg selv har opplevd en psykolog har gjort.

Anonymkode: ebf66...9d0

AnonymBruker
Skrevet

Psykologer har gjerne litt issues selv. Er kanskje derfor de valgte det yrket. Datet nylig en mannlig psykolog som innrømmet til meg at han hadde borderline. Det merket jeg tydelig, for å si det sånn😬

Anonymkode: 22487...b63

Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei det tror jeg ikke. Men tror det er sånn at skal man jobbe med mennesker må man klare å være både kynisk og omsorgsfull på en gang. Det er nok vanlig i alle omsorgsyrker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

det vil jeg tro de kan sitte og gosse seg i andres problemer, høre hvor jævlig de har det etc, må jo være som juleaften for dem. De kan også gi elendig råd eller fucke med pasienten noe jeg selv har opplevd en psykolog har gjort.

Fortell:hoppendeglad:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ble du så glad?

Anonymkode: 6290e...71a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

hu ga meg diagnosen aspd nekta og fjerne det fra papirene mine når jeg spurte, pluss hu prøvde og provosere meg hele tiden tror hu ville se en reaksjon 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har kun møtt ignorante, bitre psykologer uten livsgnist. Virker som de er døde på innsiden. De er flate for å prøve å beskrive det.

Anonymkode: 946c9...46a

Jeg er kjempefornøyd med min psykolog! Masse humor, varme og fine samtaler. Men det kommer jo helt an på hva du mener med «flate». Det er jo klart at en psykolog ikke kan la det pasientene forteller gå inn på seg, og må til en viss grad distansere seg.

Anonymkode: 86f5c...bd3

• Liker 3
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...