AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #1 Skrevet 18. mars 2021 Datet en fyr i en 2 mnd før jul der ting skjedde fort og en del usikkerheter fra min del med at jeg ikke har hatt kjæreste før og ble stresset ved et litt spontant besøk fra hans side der jeg stresset veldig med å skulle vise meg uten sminke etc. Summa sumarum så fikk vi aldri snakket ut om det og ha en closure av flingen vi hadde og da jeg sendte et ulitimatium skrev han at han ikke ville treffes. Nå angrer jeg og lurer på hvordan jeg skal gå frem for å få han interessert igjen. Anbefales det å skrive en forklaring til han om hvorfor jeg stresset og spørre om ny date ? Anonymkode: 13a1b...e14
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #2 Skrevet 18. mars 2021 Du har jo ingenting å tape på å prøve det. Men, stille ultimatum? Det er ikke rart han sa nei og stakk - etter en fling?! Anonymkode: 80408...a15 3
Skytten10 Skrevet 18. mars 2021 #3 Skrevet 18. mars 2021 tenker ofte om man kan snu interessert til ikke interessert til tilbake til interessert?
Antiviruset Skrevet 18. mars 2021 #4 Skrevet 18. mars 2021 Skytten10 skrev (4 timer siden): tenker ofte om man kan snu interessert til ikke interessert til tilbake til interessert? Kan bare snakke for meg selv, hadde du hatt en god forklaring der du fortalte om din usikkerhet og at dette påvirker dine valg kunne jeg kanskje datet deg igjen. Men jeg hadde tenkt meg godt om, for den måten å reagere på viser at du ikke er veldig "stabil" og forholde seg til. Mange menn skyr akkurat det som pesten. Du har ikke noe å tape på det slik sett, men du bør ta en prat raskt på neste date om hva som er årsaken til at du spolerte dette. Det å ikke slippe en "partner" inn på seg er for meg i alle fall et gedigent rødt flagg. Ingen som forlanger at det skal skje på første date, men litt etter litt må det skje.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå