Gå til innhold

Dott i øret og øresus..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var hos legen i desember og skylte for voks. Da var det ikke noe dott i øret. Brukt olje regelmessig men for 1 uke siden ble det dott i øret. Trodde det skulle gå over etter noen dager men det skjedde ikke.

Fikk tak i ballong og spylte øret flere ganger men dotten sitter fortsatt i. Prøvde idag og med skylling. Jeg blir smågal av den høyfrekvente lyden i hodet 24/7 og hører dårligere. Føler meg rar i hodet av dette her.

Noen som har vært borti dette?

Har bestilt meg ny legetime til uka se om de klarer å åpne det på noe vis. Det kom helt plutselig. 

har prøvd å holde for nesa og blåse ut for å prøve å utjevne trykk men funker ikke.

Er det noe mer som kan prøves?

Anonymkode: 19163...329

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er kun ett øre det gjelder. Ts

Anonymkode: 19163...329

Skrevet

Du er ikke stiv i nakken? Jeg får samme problem med et øre når jeg blir veldig stiv i muskulaturen. I følge manuell terapeut jeg går hos, er det ganske vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være at du har fått tinnitus da. Har det, og det er dottfølelse og susing hele tiden. Man blir vant til det når man ikke tenker på det 😅

Anonymkode: 5ad84...9a1

AnonymBruker
Skrevet

Kan være det man kaller væske i mellomøret, kommer gjerne i forbindelse med forkjølelse eller allergi. Da hjelper det ikke å skylle med vann, da må du enten ta tiden til hjelp eller få noe medisiner/øredråper. 

Anonymkode: a4cc5...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...