Gå til innhold

Hvordan skjedde bruddet med exen din?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan endte det hele hos dere? Her ringte han meg på telefonen og sa "jeg elsker deg ikke lenger, jeg elsker en annen og her skilles våre veier. Jeg vil være med henne. Jeg ønsker deg lykke til videre". 💔

Anonymkode: 7b38f...297

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare en ex. Har du flere exer fortell gjerne om alle bruddene eller det du husker mest 💖 Ts

Anonymkode: 7b38f...297

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satte meg ned med ham og sa at vi var for ulike og at det var best å slå opp.

Anonymkode: 3b7a2...081

Skrevet

Første var utro. Andre egner seg ikke på trykk hva skjedde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

-- "Hei"
- "Hei"
-- "Jeg vet hva du skal si."
-- "Ja..."

Og det var det.

Anonymkode: 67018...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sendte nakenbilder og chattet seksuelt med en annen kvinne, noe som i min bok er utroskap. Dette var han også fullstendig klar over at er et tillitsbrudd for meg, vi hadde snakket om grenser vi har på forhånd. Etter jeg fant ut av at han gjorde slikt så mistet jeg gradvis følelsene for han, sluttet å sove i sengen med han og sov heller på sofaen, sluttet å klemme og kysse. En dag sa jeg bare til han at det her ikke fungerer lenger, følelsene mine er borte og de kommer nok aldri tilbake. Så da gjorde jeg det slutt. 

Anonymkode: 367fe...920

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ringte han og sa at det var slutt, og at alle tingene hans var i bilen. Grunnen var at jeg hadde fått nok av det sykelige kontrollbehovet, sjalusien og drikkingen hans.

Anonymkode: 88897...333

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han slo opp, rett før vi skulle få barn. Litt avhengig av tidspunkt hadde han ulike grunner. Min personlighet, helsa mi, vi var for "ulike".

Men jeg skjønte jo at han ikke elska meg mer. Det hadde jeg også hatt mistanke om og faktisk konfrontert ham med bare 2 uker før. Hans svar da var, du er så paranoid, her går jeg på jobbintervju for å skape god framtid for deg og barnet vi skal ha! Da han slo opp, hadde han nettopp fått ny jobb. 

Anonymkode: 49d44...dd9

Gjest 92-68
Skrevet (endret)

.

Endret av 92-68
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1: jeg satte meg ned med han, å sa at jeg ikke tror det her funker noe mer. Det var etter et par år med problemer vi hadde prøvd å fikse. Først ble han fryktelig sint, men et par dager senere snakket vi igjen, og han var egentlig enig han og. Vi var rett og slett for ulike. Vi er begge i hvert vårt forhold nå, og kan fint slå av en vennskapelig prat om jeg treffer han og kona :)

Nr 2: Dette forholdet skulle aldri skjedd, og jeg slet med å komme meg vekk fra han pga trusler og vold. En dag bare rev han meg opp av sofaen, sa jeg skulle komme meg ut, for han hadde truffet en ny. Jeg svarte bare ok, også dro jeg. Et par måneder senere kom han krypende tilbake, men da var jeg sterk nok til å si at han skulle holde seg langt unna meg. 

Nr 3: (kort tid etter nr 2) Vi var vel ikke helt sammen sammen, vi var av og på, fordi han aldri fikk bestemt seg. Han var visst ikke helt sikker på om han var klar for et forhold. Så jeg dro hjem til han, og spurte hva han egentlig ville. Han var fremdeles usikker, men han ville gjerne fortsette 'forholdet' for å se. Da sa jeg at jeg gjør kort prosess nå, også stopper vi her. 

Siden da sendte han noen meldinger nå og da. Gikk egentlig helt fint til jeg sluttet å svare han noe særlig, og jeg fikk ny kjæreste. Da klikket det fullstendig, og han ble rasende på meg. Nå har jeg vært sammen med nye kjæresten i 2 år, og jeg får fremdeles meldinger nå og da om at han angrer veldig. 

Anonymkode: b0e57...966

AnonymBruker
Skrevet

Runde 1; utroskap. Han blånekta, jeg var dum nok til å ta han tilbake. Han løy meg i trynet i tre år.

Runde 2; det kom frem hva han hadde drevet med. Jeg orket ikke mer. Det er to år siden og har vært et helvete å samarbeide med han om barna. Han har null selvinnsikt og jeg er den store stygge ulven.

Anonymkode: b5ccc...eb4

AnonymBruker
Skrevet

Var en ca 6mnds prosess her. Vi var sammen 9år. Ble slutt fordi han kom fram til at han ønsket seg barn likevel, og ikke jeg vil på ingen måte det. Er fremdeles glad i han, men vi kom fram til at barn/ikke barn var noe vi ikke ha kompromiss på. 

Nå 4år senere er han lykkelig gift og har tvillinger. Vi er gode venner, og jeg er lykkelig på hans vegne.

Anonymkode: 4eff1...d58

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Han sendte nakenbilder og chattet seksuelt med en annen kvinne, noe som i min bok er utroskap. Dette var han også fullstendig klar over at er et tillitsbrudd for meg, vi hadde snakket om grenser vi har på forhånd. Etter jeg fant ut av at han gjorde slikt så mistet jeg gradvis følelsene for han, sluttet å sove i sengen med han og sov heller på sofaen, sluttet å klemme og kysse. En dag sa jeg bare til han at det her ikke fungerer lenger, følelsene mine er borte og de kommer nok aldri tilbake. Så da gjorde jeg det slutt. 

Anonymkode: 367fe...920

Samme hos meg K28. I tillegg til at han hadde noen personlighetstrekk jeg ikke satte pris på. Way better off now! Beste beslutningen jeg har tatt! 🙌🏻

Anonymkode: e4157...eb6

AnonymBruker
Skrevet

Hun første traff igjen barndomskjæresten sin på ferie og fortalte meg på melding at det var slutt. Så tok hun ikke telefonen og svarte ikke på meldinger på flere uker. Flaks for henne at jeg ikke lyktes med å ta livet mitt og at hun ikke vet hvor nære det var.

Hun andre ville ha pause da vi hadde hatt avstandsforhold i et år. Så traff hun en annen i pausen, vi prøvde på nytt ca. én kveld før hun flyttet etter denne andre til utlandet. Selve bruddet var ryddig, hun var ærlig hele veien og vi snakket åpent om alt.

Hun tredje studerte i utlandet og fant seg en annen der. Vi var i praksis bare kjærester i sommerferien hennes (som riktig nok var fire måneder), så var egentlig ganske forutsigbart at én av oss fant seg en annen. Selve bruddet skjedde på messenger og var ganske hardt og brutalt. Hadde sex med henne igjen neste sommer mens hun fortsatt var sammen med han andre, vet det er smålig, men det må jeg si at føltes rimelig digg. 

Hun fjerde var jeg sammen med det siste året av min studietid og da vi skulle hver vår vei etter studiene så var det helt naturlig å avslutte. Vi matchet ikke så bra og ble aldri så nære. Var egentlig et absurd brudd, vi snakket lenge om at det var sånn det kom til å bli og avsluttet hele greia med en "avskjedsdate". Verste var at det ikke føltes så vemodig engang.

Anonymkode: 77ce9...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...