Gå til innhold

Bipolar,anoreksi,ptsd,angst, alvorlig deprimert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alle disse diagnosene, å jeg får hjelp fra psykolog å en annen terapeut å hjemme hjelp, skal egentlig i behandling for anoreksi nå om en måneds tid, men jeg vil ikke ha noe hjelp mer, jeg vil ikke ha psykolog eller de andre. 
Jeg vil nå stå på mine egne bein, å leve mitt liv slik jeg vil det, så har tenkt å avslutte behandlinger å si fra meg plassen på behandlings plassen. Her er min største frykt, jeg har blitt tvangsinnlagt ved et par anledninger, å er livredd for at det skal skje hvis jeg avslutter alt. Tror dere det er en reell fare for at de kan utøve tvang på meg? Hva er hensikten med at jeg drar eller tar opp plasser når jeg faktisk ikke ønsker å ha plassene.

Jeg holder på å kvinne meg opp til ringe de.  

Anonymkode: 16250...68b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men ønsker du ikke hjelp fordi du nå kan tenke at du mister litt kontrollen ift mat inntaket? Er det der det ligger. Du bør nok gå i dialog med de og ytre deg om at du ønsker å forsøke på egenhånd, høre hva de tenker. Men vil du klare dette på egenhånd? Det høres ev utfordrende ut. Spørs hvor alvorlig syk du er ift anoreksien og de andre diagnosene, men vil ikke tro du blir tvangsinnlagt, før det er snakk om meget alvorlig anoreksi, eller hvis du er i fare for deg selv eller andre. Dette vet du nok best selv. Ønsker deg uansett god bedring 💐

Anonymkode: bf14e...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...