Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #21 Skrevet 25. august 2005 Spiser ikke lenger Kebab etter at jeg fikk høre at mange eiere av Kebabkiosker runker nedi dressingen så de "norske horene" får i seg det fortjener. ← Hva enkelte får seg til å tro på :ler:
Gjest Lea Skrevet 25. august 2005 #23 Skrevet 25. august 2005 Jeg spiser sjelden kebab. Er ikke redd for hygienen tror jeg, men kjøper likevel på steder jeg har god erfaring med og der jeg får kababen som jeg vil. Og jeg spiser som regel kyllingkebab med ekstra mais og lite saus (og uten island-dressing). Vi kjøper stort sett på samme sted hver gang. Er sånn passe glad i kebab.. og det er ikke noe jeg får SÅÅÅ lyst på.
Gjest Emera Skrevet 25. august 2005 #24 Skrevet 25. august 2005 Jeg klarer ikke kebab. Rett og slett fordi jeg synes det ser vemmelig ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #25 Skrevet 25. august 2005 hvor mange av dere spiser kebab, og er lite kritiske til hva slags gatekjøkken dere kjøper det på? selv syns jeg det er kjempegodt men jeg har bare prøvd det fra et spesielt sted, hvor kjøttet nærmest er for indrefilet å regne å brødet er nystekt rett fra ovnen! kjempegodt... men min kjæreste har advart meg om å ikke kjøpe fra vanlige gatekjøkkener, han kommer med skremselshistorier om at kjøttet kommer fra dyr som de finner i bakgatene, byduer, rotter, katter osv... sikkert bare tull men likevel.... og at det store kjøttstykket som sitter på et spyd og sakte snurrer rundt og rundt er veldig uhygiensk (har sett fluer kretse rundt det på et visst gatekjøkken ved siden av oslo city). tør dere spise kebab hvor som helst?? ← nei. Stadig blir flere plasser stengt pga hygienen. de som er åpen kaller det kebab,men er det kebab? Ikke til de fleste. kebab er kjøtt,men de bruker rett og slett farse. lureri.
Gjest gjest1 Skrevet 25. august 2005 #26 Skrevet 25. august 2005 Har spist det et par ganger for mange år siden, og syntes det var godt helt til jeg fikk én dårlig kebab. Etter det blir jeg nesten kvalm av tanken. Jeg tror at hvis jeg skulle spist kebab igjen, måtte det vært hjemmelaget eller noe, og det kan jeg ikke lage likevel. Ellers kommer jeg aldri til å spise kebab igjen.
Tusseline Skrevet 25. august 2005 #27 Skrevet 25. august 2005 Jeg er heller ikke særlig begeistret for kebab.
Smørblomsten Skrevet 25. august 2005 #28 Skrevet 25. august 2005 En sjelden gang kan det være godt, men da ALLTID KYLLINGkebab...
Gjest Violetta Skrevet 25. august 2005 #29 Skrevet 25. august 2005 Har smakt kebab for mange år siden, men det er noe griseri å spise, derfor spiser jeg heller noe annet. Høres kanskje prippent ut, men det får så være. Husker ikke hvordan det smakte heller, gi meg heller en god burger eller en bakt potet.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 25. august 2005 #30 Skrevet 25. august 2005 Har spist kebab ca 5 ganger i mitt liv, flere år siden sist.
Gjest Jamila Skrevet 25. august 2005 #31 Skrevet 25. august 2005 LIker kebab, jeg! Snappy's i Drammen har den beste
Gjest Starya Skrevet 25. august 2005 #32 Skrevet 25. august 2005 Spiser kebab iblant, har to steder jeg kjøper det fra, ingen av de er gatekjøkken. Hadde spist det oftere om jeg hadde råd.
Gjest Vindelspev Skrevet 25. august 2005 #33 Skrevet 25. august 2005 Det er bare ett gatekjøkken som serverer god kebab som jeg kjenner til. Fikk èn ekkel kebab der en gang, og da mistet jeg lysta på flere. Før dette hadde jeg trosset sur og håpløs betjening for å få tak i godsakene...
Chiquita Skrevet 25. august 2005 #34 Skrevet 25. august 2005 Jeg synes kebab er veldig godt, men jeg spiser det ikke så ofte. Både pga økonomien, og fordi det finnes andre ting som er bedre om jeg først skal kjøpe noe...
Gjest Rotterats Skrevet 26. august 2005 #36 Skrevet 26. august 2005 Elsker kebab, men ser stedet an før jeg kjøper.
The Kitten Skrevet 29. desember 2007 #37 Skrevet 29. desember 2007 hvor mange av dere spiser kebab, og er lite kritiske til hva slags gatekjøkken dere kjøper det på? selv syns jeg det er kjempegodt men jeg har bare prøvd det fra et spesielt sted, hvor kjøttet nærmest er for indrefilet å regne å brødet er nystekt rett fra ovnen! kjempegodt... men min kjæreste har advart meg om å ikke kjøpe fra vanlige gatekjøkkener, han kommer med skremselshistorier om at kjøttet kommer fra dyr som de finner i bakgatene, byduer, rotter, katter osv... sikkert bare tull men likevel.... og at det store kjøttstykket som sitter på et spyd og sakte snurrer rundt og rundt er veldig uhygiensk (har sett fluer kretse rundt det på et visst gatekjøkken ved siden av oslo city). tør dere spise kebab hvor som helst?? Jeg spiser ALDRI kebab. Har faktisk ikke smakt det engang, syns ikke det virker godt egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå