Gjest kebabkongen Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 hvor mange av dere spiser kebab, og er lite kritiske til hva slags gatekjøkken dere kjøper det på? selv syns jeg det er kjempegodt men jeg har bare prøvd det fra et spesielt sted, hvor kjøttet nærmest er for indrefilet å regne å brødet er nystekt rett fra ovnen! kjempegodt... men min kjæreste har advart meg om å ikke kjøpe fra vanlige gatekjøkkener, han kommer med skremselshistorier om at kjøttet kommer fra dyr som de finner i bakgatene, byduer, rotter, katter osv... sikkert bare tull men likevel.... og at det store kjøttstykket som sitter på et spyd og sakte snurrer rundt og rundt er veldig uhygiensk (har sett fluer kretse rundt det på et visst gatekjøkken ved siden av oslo city). tør dere spise kebab hvor som helst??
Rapitap Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg ser da ann stedet som selger mat (uansett) men om det er Kebab jeg har lyst på så finner jeg det. Ser ikke problemet. Det er så mye dritt overalt, så man får selv passe på og vurdere underveis hva man vil putte i munnen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Spiser ikke kebab, men det er fordi jeg ikke liker smaken, ikke fordi jeg er redd for hygienen.
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Jeg spiser veldig sjeldent kebab. Det er godt, men jeg er student og har rett og slett ikke råd til å prioritere slike ting, dessuten er det en ting som er bare godt inniblandt og ikke ofte. De gangene jeg kjøper kebab ser jeg såklart ann stedet jeg skal handle fra, det gjør jeg jo uansett.
Thomasine Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Etter at mannen ble syk og hele arbeidslaget hans med... etter å ha kjøpt Kebab med saus som inneholdt masse du helt sikkert ikke vil høre om, spiser jeg aldri Kebab lengre... Synd for jeg likte det vedlig godt!
Gjest Milah Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Spiser ikke kebab, men det er fordi jeg ikke liker smaken, ikke fordi jeg er redd for hygienen. ← Samme her! Nå skal det sies at jeg spiser kebab ca en gagn i året, men det er fordi jeg glemmer hvor vondt jeg egentlig synes det er..
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Jeg liker heller ikke kebab. For mye (grill)krydder, i hvertfall smaksforsterker, maiskorn og ekkel dressing.
LilleMy Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Spiser det ikke, liker ikke smaken. Eller likte det ikke den ene gangen for ca ørten år siden da jeg smakte det....
Impala Skrevet 25. august 2005 #9 Skrevet 25. august 2005 Spiser det utrolig sjelden (1-2 ganger i året), og ser an stedet hvis jeg skal ha
Gjest gjesten Skrevet 25. august 2005 #10 Skrevet 25. august 2005 Har spist kebab to ganger i mitt liv (er over 30). Like godt begge gangene, men jeg er ikke noen typisk fastfood spiser så det har blitt med det foreløpig. Jeg ville egentlig ikke hatt problemer med å spise kjøtt av et kattedyr om hygienen ellers var i orden.
Arkana Skrevet 25. august 2005 #11 Skrevet 25. august 2005 Jeg spiser så og si aldri kebab, synes ikke det er godt rett og slett. Den tiden en venninne av meg bodde på Sogn Studentby kjøpte vi av og til kebab der, det er den eneste jeg liker, men jeg gidder ikke dra dit nå bare for kebab.
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #12 Skrevet 25. august 2005 (endret) heldige dere er som er så sunne.. jepp jeg spiser kebab. kebab er kjempegodt! har mine favorittsteder i drammen, oslo og lillestrøm (og bergen faktisk). spiser kanskje kebab annenhver måned. nammmm Endret 25. august 2005 av Gitte
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2005 #13 Skrevet 25. august 2005 Spiser kebab sjeldent, det har hendt jeg har spist det etter å ha vært på by`n. Ikke akkurat favoritten
LilleBille Skrevet 25. august 2005 #14 Skrevet 25. august 2005 Kunne ikke falle meg inn - men det er på grunn av smaken (blir kvalm bare av lukten) - og ikke fordi jeg er sunn - eller fordi jeg er bekymret for hva det er i den.
Gjest Bellatrix Skrevet 25. august 2005 #15 Skrevet 25. august 2005 Samme her! Nå skal det sies at jeg spiser kebab ca en gagn i året, men det er fordi jeg glemmer hvor vondt jeg egentlig synes det er.. ← Samme her. Det er ikke godt, men av en eller annen grunn glemmer jeg det av og til og kjøper likevel.
Morea Skrevet 25. august 2005 #16 Skrevet 25. august 2005 Dersom jeg spiser sånn mobilvogn-kebab-med-kjøttetterligning-og-dyreavfall-ispedd-dressing-og-kinakål så er jeg skikkelig full på vei hjem fra byen. Forhåpentligvis så full at kroppens naturlige forvarssystem får tilstrekkelig støtte til å kvitte seg med faenskapet før det går galt. Sneier bare nedi magesekken på en måte. Men kan godt spise kebab dersom det inneholder godt kjøtt, gjerne kylling, god dressing og i godt brød. For det finnes det også. Falaffel er jeg veldig glad i.
Gjest Havkylling Skrevet 25. august 2005 #17 Skrevet 25. august 2005 (endret) Spiser ikke lenger Kebab etter at jeg fikk høre at mange eiere av Kebabkiosker runker nedi dressingen så de "norske horene" får i seg det fortjener. Endret 25. august 2005 av Havkylling
Gjest Kvalm Skrevet 25. august 2005 #18 Skrevet 25. august 2005 Er det derfor den dressingen smaker litt salt altså. Ahhhhhh fy faaaaaaaaaaaaaan
Shine21 Skrevet 25. august 2005 #19 Skrevet 25. august 2005 Nei! holder meg unna kebab! spist d noen FÅÅÅ ganger etter noen turen på byen for noen år siden sikkert...men ellers neij takk.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #20 Skrevet 25. august 2005 Spiser ikke lenger Kebab etter at jeg fikk høre at mange eiere av Kebabkiosker runker nedi dressingen så de "norske horene" får i seg det fortjener. ← Hørte det samme, derfor jeg heller ikke spiser kebab. Kunne nok spist det iblant om jeg hadde stolt på hygienen, men smaken er ikke helt en favoritt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå