Gå til innhold

Flere som sliter med sosial angst?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som sliter med sosial angst i den grad at dere ikke klarer å studere eller ha venner og kjæreste? 

Anonymkode: 5695b...dec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja :( 

Anonymkode: 5af99...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Count me in. Jeg fungerer så vidt i jobb. Fikser ikke utdannelse, har ikke venner eller kjæreste. 

Anonymkode: c5b2a...603

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Count me in. Jeg fungerer så vidt i jobb. Fikser ikke utdannelse, har ikke venner eller kjæreste. 

Anonymkode: c5b2a...603

jeg også😢fungerer ikke på noen plan i livet. gammel er jeg og nå. redd for å dø, og redd for å leve...

Anonymkode: d077f...8ee

AnonymBruker
Skrevet

Jauda, du er ikke alene om det der. Delvis ufør, takler noe jobb fordi den foregår på hjemmekontor (også før korona), men det bruker opp det jeg har av energi. Så venner, familie og andre sosiale aktiviteter utgår totalt. Sånn har det vært i noen år nå, dessverre. Heldigvis har jeg blitt såpass gammel at jeg behovet for sosial omgang ikke er like voldsomt, men helt ærlig så er livet dritt.

Men, det går jo, på et vis. De på butikken, samt behandlere, er de eneste jeg ser, men det er en god ting. De får meg i hvert fall ut, som behandling en gang i uken. Nå har jeg ikke vært ute siden fredag, men blir tur ut i morgen da!

Anonymkode: d4eba...e1e

AnonymBruker
Skrevet

Var borti det, men dette ble for belastende for meg så jeg gikk vekk fra det.

Anonymkode: 6b823...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...