Gjest Bertine Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hei! Har prøvd å søke litt men fant ikke helst svar. Spørsmålet er dette: Sist måned fikk jeg en liten blødning som varte 2 dager, 1 uke før jeg skulle begynne på sukkerpillene på p pille brettet. Tenkte ikke så nøye over dette, men denne mnd skjedde det samme! Har 1 uke igjen ¨på brettet og igår begynte jeg å blø, det er ikke så mye men jeg hadde mens lignende smerter. I dag har det kommet litt blod også... Har ikke hoppet over mensen, har brukt p pillene som de skal, forstår ikke dette? noen som har opplevd det samme? (har tatt en graviditets test som var negativ for 4 dager siden...
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Har du nettopp begynt på pillene? Hvis jeg tidligere har byttet merke, eller begynt etter opphold, har jeg gjerne gjennomslagsblødninger, som det heter, de første mnd. Har jeg begynt på et nytt merke, og det er for lite hormoner for meg, så blør jeg hele tiden. Nå har jeg ikke gått på p-piller på tre-fire år, og trives med det pga alle ulempene MED piller. Kondom er helt naturlig del av toalettveska mi. ;-)
Gjest Myztica Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 Hvis du har gått på det samme merket lenge, ville jeg prøvd å bytte merke. Jeg gikk på trinordiol LEEENGE, og fikk slike småblødninger før jeg skulle ha mensen. Byttet merke, og det forsvant!
Gjest Jiha(d) Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Jeg har slike små blødninger av og til, og det står iallfall på mitt pakkevedlegg at det er en del av bivirkningene. Tror ikke det så farlig, men du kan jo prøve å bytte merke og se om det er bedre for deg
Arkana Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Jeg hadde også dette en periode etter å ha gått på p-piller i flere år. Legen sa det var normalt, men jeg byttet merke likevel (da ble det forøvrig verre, blødde hver eneste dag i 4 mnd).
Gjest Bertine Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 Takk for svar Har brukt loette ca 8mnd... det er nok en bivirkning da... gikk på yasmin sist og der var det ingen problemer med blødninger.. Er så irriterende! får prøve å bytte merke, noen som kan anbefale et jeg ikke legger på meg av???
Malama Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Nei, det er det ikke. for hvordan DU vil reagere kan vi ikke vite. Noen reagerer på et merke, andre på et annet, og ingen kan garantere hvilket du ikke vil legge på deg av, selv om de selv ikke gjorde det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå