Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mobilen min har blitt hacket av en bekjent. Noen som vet hvordan andre får tilgang til mobilen (iPhone) uten å ha fysisk tilgang til den, og uten at man selv har lastet ned noe? Leste noe om at de benytter nettverket og "koder" seg inn når man bruker mobilen og nettverket. Noen som vet hvordan dette skjer? Kan de navigere inne på mobilen når de har fått tilgang, eller kun se hva man gjør på skjermen? Og har de tilgang til mobilen hvis man skrur av internett?  Hvordan sperrer man tilgangen deres, må man skaffe ny mobil? 

Anonymkode: 86b67...dbf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror mobilen min har blitt hacket av en bekjent. Noen som vet hvordan andre får tilgang til mobilen (iPhone) uten å ha fysisk tilgang til den, og uten at man selv har lastet ned noe? Leste noe om at de benytter nettverket og "koder" seg inn når man bruker mobilen og nettverket. Noen som vet hvordan dette skjer? Kan de navigere inne på mobilen når de har fått tilgang, eller kun se hva man gjør på skjermen? Og har de tilgang til mobilen hvis man skrur av internett?  Hvordan sperrer man tilgangen deres, må man skaffe ny mobil? 

Tror eneste måten å få kontroll uten å fysisk røre mobilen, er å sende en link som du åpner. Kan være random musikkvideo eller whatever. 

Anonymkode: e3264...184

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok veldig enkelt om du ønsker å ta over kontrollen på en annen tlf. Man bør heller spørre "hva er IKKE mulig?", da kan vi gruble godt.

Anonymkode: 0023a...dd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror eneste måten å få kontroll uten å fysisk røre mobilen, er å sende en link som du åpner. Kan være random musikkvideo eller whatever. 

Anonymkode: e3264...184

Men jeg har ikke mottatt eller åpnet noe fra den mistenkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...