Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg ble dumpa og er ganske lei meg. Samtidig føler jeg meg lettet, da jeg ikke følte meg tilfreds med relasjonen vår og til stadighet følte meg nedprioritert. 

Nå har det seg sånn at jeg tidligere pratet med en person jeg så på som aktuell for dating og er nå i kontakt med personen igjen. H*n tilsynelatende innehar alle de kvalitetene jeg ser etter og er attpåtil usedvanlig attraktiv, men jeg er redd. 

Jeg er redd for å takke ja til å treffes. Redd for å gi slipp på det gamle , selv om det ikke er noe å holde fast i. Jeg er redd for at h*n nye ender opp med å være den jeg skal bli sammen med og fortsette sammen med og det skremmer meg. Jeg ville jo at det skulle være h*n forrige... Men det ble jo ikke sånn.  

Hva gjør jeg? Skal jeg vente og først glemme h*n forrige helt før jeg takker ja? Skal jeg bare kaste meg ut i det allerede nå?  Kan noen gi meg ett dytt i riktig retning?

Anonymkode: cf3e1...89f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du er kontakt igjen med en som du tidligere var interessert i må jo det være et tegn. Det beste er jo bare å kaste seg ut i det, så finner man ut hva som skjer. 

Anonymkode: 10957...ebd

AnonymBruker
Skrevet

JEg var dyyyyypt ulykkelig da jeg møtte han jeg er sammen med i dag.
Var helt knust av utroskap, brutt forlovelse og div annet ræl

Han jeg møtte 1 uke etter vi gjorde det slutt har jeg vært sammen med i 13 år nå ❤️
Bare pass på at det ikke er en "escape", men fordi han er han

Anonymkode: 66350...432

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om du er kontakt igjen med en som du tidligere var interessert i må jo det være et tegn. Det beste er jo bare å kaste seg ut i det, så finner man ut hva som skjer. 

Anonymkode: 10957...ebd

Det kan hende. Takk for svar :) 

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han jeg møtte 1 uke etter vi gjorde det slutt har jeg vært sammen med i 13 år nå ❤️

Det hørtes flott ut ❤️ Da var det til det beste alt som hendte tenker jeg. 

ja. Er ingen andre enn h*n her som ville fått meg til å i det hele tatt vurdere takke ja slik ting er nå.. 

AnonymBruker
Skrevet

Om han ikke ville ha deg eller ikke var klar for forpliktelse så var han IKKE den rette for deg. Den RETTE er både RIKTIG og KLAR og VIL HA DEG. Ikke bruk mer energi på han - gå videre! Du fortjener bedre! Bare lov meg at du ikke går all in med noen andre med en gang selv om det er en form for "trygghet" i det. Bruk tid på deg selv og bli vant til å være alene - finn ut hva du vil ha og ikke. Beste rådet jeg kan gi deg. Men ikke kast bort tid og energi på han som dumpet deg - his loss! Hilsen kvinne som kom ut av et 7 åring forhold for 6 mnd siden og ALDRI har hatt det bedre 😄

Anonymkode: 38063...429

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

For en sjønn historie ♥️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om han ikke ville ha deg eller ikke var klar for forpliktelse så var han IKKE den rette for deg. Den RETTE er både RIKTIG og KLAR og VIL HA DEG. Ikke bruk mer energi på han - gå videre! Du fortjener bedre! Bare lov meg at du ikke går all in med noen andre med en gang selv om det er en form for "trygghet" i det. Bruk tid på deg selv og bli vant til å være alene - finn ut hva du vil ha og ikke. Beste rådet jeg kan gi deg. Men ikke kast bort tid og energi på han som dumpet deg - his loss! Hilsen kvinne som kom ut av et 7 åring forhold for 6 mnd siden og ALDRI har hatt det bedre 😄

Takk for svar. Godt å høre at du nå har det bra! 😄

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Takk for svar. Godt å høre at du nå har det bra! 😄

Lover deg - du kommer dit du også! ❤️ Se fremover og glem han som ikke er verdt deg. Det finnes bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...