AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #81 Skrevet 18. mars 2021 13 hours ago, PåPlass said: De spiser mennesker og drikker blod. Sjekk ut Nederland, Det britiske kongehuset etc. Og husk de er alle i familie med hverandre. Kan jeg tagge Piers Morgan her? Han hadde jo tiltet helt om han hadde sett viktigperutsagn som dette. 😂 Anonymkode: fad98...3b7 1
Millimani Skrevet 18. mars 2021 #82 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men som jeg også skriver, har han antagelig endret seg etter at han ble konge tre år senere; han gir i alle fall inntrykk av å være langt mer folkelig nå. Problemet er at mens både kong Haakon VII og Olav V opplevde krigen og alt ansvaret den førte med seg i og med at kongefamilien var et viktig symbol for norsk frihet i krigsårene, er Harald født i 1937 og var bare guttungen da den sluttet - med andre ord har han ikke den erfaringen de fikk med seg, noe heller yngre medlemmer av kongefamilien som er født i fredstid har. Derfor hadde Haakon VII og Olav V en helt annen og mer jordnær innstilling til kongemakten enn resten; de elsket virkelig folket de var konger over, og så på kongemakten nærmest som et kall, ikke bare som en stilling de var født/valgt til, noe som kjennetegner yngre kongelige i mange land, og skandalene som følger i deres fotspor. Anonymkode: 7ad01...ce2 Så vi skulle opplevd å ha krig i Norge en gang til for at kong Harald skulle vært en bedre konge?
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #83 Skrevet 18. mars 2021 14 minutter siden, Millimani said: Så vi skulle opplevd å ha krig i Norge en gang til for at kong Harald skulle vært en bedre konge? Nei, det er ikke det vedkommende skriver. Anonymkode: fad98...3b7
I Grosny Skrevet 18. mars 2021 #84 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor må vi ha en president? Vi har statsminister. Anonymkode: 4e744...cb8 Fordi det finnes ergjerrige politikere som streber etter den posisjonen. Egentlig en dårlig grunn for det norske folk, men en god grunn for topp-politikerne. Du har rett. Vi trenger ikke president selv om monarkiet blir avviklet.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #85 Skrevet 18. mars 2021 Det går jo an å gjøre som Ungarn mellom 1920 og 1946. Ungarn var da et monarki men hadde ingen konge, og statsministeren fungerte som statsoverhode. Anonymkode: ed8b5...d96
PåPlass Skrevet 18. mars 2021 #86 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan jeg tagge Piers Morgan her? Han hadde jo tiltet helt om han hadde sett viktigperutsagn som dette. 😂 Anonymkode: fad98...3b7 Viktigper? Helt greit om du ønsker å forbli uvitende, det endrer ikke på fakta.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #87 Skrevet 18. mars 2021 Håper virkelig ikke det. Synes det er en altfor stor utgiftspost i forhold til arbeidet de gjør. Hvis man ser på lønnen til Erna Solberg, så er den ikke nærheten av den samme. Og hun har en del viktigere og mer omfattende oppgaver enn de. Vet hun får en del ting utgiftsført, men fortsatt ikke riktig Anonymkode: 02401...503
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #88 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper virkelig ikke det. Synes det er en altfor stor utgiftspost i forhold til arbeidet de gjør. Hvis man ser på lønnen til Erna Solberg, så er den ikke nærheten av den samme. Og hun har en del viktigere og mer omfattende oppgaver enn de. Vet hun får en del ting utgiftsført, men fortsatt ikke riktig Anonymkode: 02401...503 For en president ville ha vært gratis da eller? Anonymkode: 18806...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #89 Skrevet 18. mars 2021 17 hours ago, PåPlass said: Nei det blir hun ikke. Og Håkon blir heller ikke konge. Kongehusets tid er forbi, det vil dere alle få se ganske snart. Og istedenfor å rapportere meg som troll, hva med å gjøre litt research selv? Hva slags research da? I arkivene til Illuminati? Hvilken innsideinformasjon er det du besitter som ikke resten av oss har tilgang til? Gir ingen mening å kvitte seg med kongehuset. Ethvert land trenger et partipolitisk uavhengig statsoverhode som representerer verdiene til folket som helhet. Skal vi da heller krangle om hvem som skal bli President i Republikken Norge? Gå til valg på det som de gjør i andre land? Høres ut som en lite gjennomtenkt ide. Takk og lov så har vi en kongefamilie som i det store og det hele representerer oss. Håper hun blir dronning og at kongedømmet består i mange år fremover! Anonymkode: b04b3...e37 4
PåPlass Skrevet 18. mars 2021 #90 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva slags research da? I arkivene til Illuminati? Hvilken innsideinformasjon er det du besitter som ikke resten av oss har tilgang til? Gir ingen mening å kvitte seg med kongehuset. Ethvert land trenger et partipolitisk uavhengig statsoverhode som representerer verdiene til folket som helhet. Skal vi da heller krangle om hvem som skal bli President i Republikken Norge? Gå til valg på det som de gjør i andre land? Høres ut som en lite gjennomtenkt ide. Takk og lov så har vi en kongefamilie som i det store og det hele representerer oss. Håper hun blir dronning og at kongedømmet består i mange år fremover! Anonymkode: b04b3...e37 Det er nettopp det de ikke gjør og heller aldri har gjort. Alt er kun en fasade på overflaten, og sannheten en helt annen. Harald er Elisabets fetter. Og når du vet hva hun og Philip har gjort, samt Charles, så har du hele bildet i bunn og grunn.
Sola de Skrevet 18. mars 2021 #91 Skrevet 18. mars 2021 Nei. Det tror jeg ikke. Men nå er jeg ingen tilhenger av kongehuset heller, så det påvirker sikkert min mening om det.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #92 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det håper og tror jeg. Dere som er imot demokratiet, en president koster også landet penger. Ja, jeg vet, rollen er ikke arvet, men jeg foretrekker at landets representanter kan oppføre seg, og har blitt opplært i rollen. Tenk på alle de man kan risikere å få som landets overhode... Anonymkode: 9a2da...242 Jeg foretrekker at landets representanter kan byttes ut. Dagens monarki er det første styresett der statsoverhode aldri behøver å forsvare sin posisjon, men kan skjemme seg fullstendig ut og være totalt ubrukelig uten å bli styrtet eller valgt bort. Fortidens konger måtte forsvare sin posisjon. Og selv om det er er privilegert liv, og staten utruster tronarvingen med et sinnsykt frikort på sjekkemarkedet, er det med en bismak at IA ikke selv skal kunne bestemme hva hun skal bli eller hvor hun skal bo. Anonymkode: 2aa07...03b 1
Rosabløff Skrevet 18. mars 2021 #93 Skrevet 18. mars 2021 Tror hun blir dronning. Hun er fortsatt veldig ung og vi ser naturlig nok ikke så mye til henne, men synes hun virker både smart, ansvarsfull og oppriktig. Heier på henne uavhengig av hva som skjer! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #94 Skrevet 18. mars 2021 28 minutter siden, PåPlass said: Det er nettopp det de ikke gjør og heller aldri har gjort. Alt er kun en fasade på overflaten, og sannheten en helt annen. Harald er Elisabets fetter. Og når du vet hva hun og Philip har gjort, samt Charles, så har du hele bildet i bunn og grunn. Nope, tremenninger. Anonymkode: 90db6...fed 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #95 Skrevet 18. mars 2021 Hun blir neppe Dronning. Kongehuset er nok avskaffet innen den tid. Anonymkode: c11cb...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2021 #96 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva slags research da? I arkivene til Illuminati? Hvilken innsideinformasjon er det du besitter som ikke resten av oss har tilgang til? Gir ingen mening å kvitte seg med kongehuset. Ethvert land trenger et partipolitisk uavhengig statsoverhode som representerer verdiene til folket som helhet. Skal vi da heller krangle om hvem som skal bli President i Republikken Norge? Gå til valg på det som de gjør i andre land? Høres ut som en lite gjennomtenkt ide. Takk og lov så har vi en kongefamilie som i det store og det hele representerer oss. Håper hun blir dronning og at kongedømmet består i mange år fremover! Anonymkode: b04b3...e37 Illuminatis arkiv🤣🤣 Trådens beste svar😂🙌 Anonymkode: 443d0...443
Aragorn ll Elessar Skrevet 18. mars 2021 #97 Skrevet 18. mars 2021 PåPlass skrev (4 timer siden): Det er nettopp det de ikke gjør og heller aldri har gjort. Alt er kun en fasade på overflaten, og sannheten en helt annen. Harald er Elisabets fetter. Og når du vet hva hun og Philip har gjort, samt Charles, så har du hele bildet i bunn og grunn. Det at du ikke en gang vet at de er tremenninger viser at ingenting du sier bør tas alvorlig 2
Oppland Skrevet 18. mars 2021 #98 Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 17.3.2021 den 20.23): Mulig hun blir det, men hun blir i så fall den siste tror jeg. Anonymkode: 39cd9...049 Ja, det har jeg tenkt også, tror hunn blir den siste. Så er monarkiet over her i landet.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #99 Skrevet 19. mars 2021 Kanskje vil Ingrid Alexandra bli symbolet på det norske i et Norge som om 40 år vil være helt flerkulturelt. Når statsministeren heter Muhammed tror jeg mange nordmenn vil føle behov for et etnisk norsk statsoverhode. Anonymkode: b006d...962 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2021 #100 Skrevet 19. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 18.3.2021 den 14.17): For en president ville ha vært gratis da eller? Anonymkode: 18806...b1a Nei, men den vil være folkevalgt og vil som sagt gjøre mer arbeid som rettferdiggjør den høye utgiftsposten/lønningen Anonymkode: 5820e...b47
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå