AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har så manko på kroppskontakt med menn, at jeg begynner å få abstinenser😅Tenker på klemming, holde hender, ligge i armkroken osv. Dere vet sterke, fine mannearmer som holder rundt deg. Jeg har ingen menn i privatlivet mitt. Holdt på i et svakt øyeblikk å gi en mannlig kollega en klem ut av det blå i dag, det hadde vært utrolig upassende. Jeg har ingen dates i sikte, og det er jo ikke mange muligheter for å møte noen heller for tiden. Men jeg trenger en god og lang bamseklem😭 Noen i samme situasjon og skjønner hva jeg snakker om? 😅😅 Anonymkode: 4c0de...c9c 16
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Er i samme situasjon som deg. Vi er nok mange nå som er det Anonymkode: ddd16...945 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har så manko på kroppskontakt med menn, at jeg begynner å få abstinenser😅Tenker på klemming, holde hender, ligge i armkroken osv. Dere vet sterke, fine mannearmer som holder rundt deg. Jeg har ingen menn i privatlivet mitt. Holdt på i et svakt øyeblikk å gi en mannlig kollega en klem ut av det blå i dag, det hadde vært utrolig upassende. Jeg har ingen dates i sikte, og det er jo ikke mange muligheter for å møte noen heller for tiden. Men jeg trenger en god og lang bamseklem😭 Noen i samme situasjon og skjønner hva jeg snakker om? 😅😅 Anonymkode: 4c0de...c9c Jeg skjønner deg så inn i granskauen godt. Er alene på 3. året etter 25 år med masse nærhet og varme, og savnet er enormt. (Nå savner jeg aller mest en spesiell mann da, men likevel.) Har fått meg en "venn" i det siste (sex og nærhet og kos helt uten forpliktelser og romantikk), men han er så opptatt og har så mye på tapetet på sin egen kant at de få møtene vi har hatt nærmest bare fremhever savnet. Anonymkode: a0e12...27e
Scoops Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 Skjønner veldig godt hva du snakker om ja, savner det veldig
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har så manko på kroppskontakt med menn, at jeg begynner å få abstinenser😅Tenker på klemming, holde hender, ligge i armkroken osv. Dere vet sterke, fine mannearmer som holder rundt deg. Jeg har ingen menn i privatlivet mitt. Holdt på i et svakt øyeblikk å gi en mannlig kollega en klem ut av det blå i dag, det hadde vært utrolig upassende. Jeg har ingen dates i sikte, og det er jo ikke mange muligheter for å møte noen heller for tiden. Men jeg trenger en god og lang bamseklem😭 Noen i samme situasjon og skjønner hva jeg snakker om? 😅😅 Anonymkode: 4c0de...c9c Ja. Er bare å finne noen, det jeg holder på å lete etter den perfekte kandidaten Anonymkode: abdb5...96a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har så manko på kroppskontakt med menn, at jeg begynner å få abstinenser😅Tenker på klemming, holde hender, ligge i armkroken osv. Dere vet sterke, fine mannearmer som holder rundt deg. Jeg har ingen menn i privatlivet mitt. Holdt på i et svakt øyeblikk å gi en mannlig kollega en klem ut av det blå i dag, det hadde vært utrolig upassende. Jeg har ingen dates i sikte, og det er jo ikke mange muligheter for å møte noen heller for tiden. Men jeg trenger en god og lang bamseklem😭 Noen i samme situasjon og skjønner hva jeg snakker om? 😅😅 Anonymkode: 4c0de...c9c Føler så utrolig med deg!! Har kjent på dette savnet og frustrasjonen i ett års tid nå. Jeg merker også at jeg blir helt rar rundt mine mannlige kollegaer, som jeg på ingen som helst måte er tiltrukket av. Savner nærværet av en mann noe helt sinnssykt - og ikke minst savner jeg sex. Kos. At noen sier til meg "pokker så deilig du er" når jeg valser naken fra soverommet til badet og får besøk i dusjen. Bare å høre en mann snakke!!! Helvetes jævla dritt. Anonymkode: ea8b6...ff8 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 Ja, savner, drittcorona! Anonymkode: afd15...a66
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Dere får slutte å skrive anonymt så løser det seg nok 😉 Anonymkode: 50562...ccd 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Føler så utrolig med deg!! Har kjent på dette savnet og frustrasjonen i ett års tid nå. Jeg merker også at jeg blir helt rar rundt mine mannlige kollegaer, som jeg på ingen som helst måte er tiltrukket av. Savner nærværet av en mann noe helt sinnssykt - og ikke minst savner jeg sex. Kos. At noen sier til meg "pokker så deilig du er" når jeg valser naken fra soverommet til badet og får besøk i dusjen. Bare å høre en mann snakke!!! Helvetes jævla dritt. Anonymkode: ea8b6...ff8 Haha enig! Jeg har et fysisk yrke, og bare en mannlig kollega løfter noe tungt, går rundt og er høyere enn meg, snakker, lukter mann, eller hva som helst, blir jeg helt tullete og vil bare slenge meg rundt halsen på dem. Er ikke tiltrukket av dem heller, det holder at de er menn akkurat nå😂 Eller en mann jeg av og til passerer på vei til jobb, høy og fin og veldig klembar😭 Anonymkode: 4c0de...c9c 5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja. Er bare å finne noen, det jeg holder på å lete etter den perfekte kandidaten Anonymkode: abdb5...96a Hvor leter du? Anonymkode: 4c0de...c9c
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Skrevet 17. mars 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Dere får slutte å skrive anonymt så løser det seg nok 😉 Anonymkode: 50562...ccd Sikker helt sant også. Det er det verste. Anonymkode: 7f89e...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Skrevet 17. mars 2021 Har kjæreste og koser og klemmer hver dag. Hadde ikke klart meg uten. Anonymkode: 9af64...456 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #13 Skrevet 17. mars 2021 Altså - det er ikke spesielt vanskelig som kvinne å finne en å «kose» med - uavhengig av hvordan du definerer det. Vil du ha kroppskontakt - last ned tinder og dra på date. Jiiz. Alle har en «nærkontakt» de kan ofre om du savner kroppskontakt.. Anonymkode: 4d836...23f
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #14 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Haha enig! Jeg har et fysisk yrke, og bare en mannlig kollega løfter noe tungt, går rundt og er høyere enn meg, snakker, lukter mann, eller hva som helst, blir jeg helt tullete og vil bare slenge meg rundt halsen på dem. Er ikke tiltrukket av dem heller, det holder at de er menn akkurat nå😂 Eller en mann jeg av og til passerer på vei til jobb, høy og fin og veldig klembar😭 Anonymkode: 4c0de...c9c Det er smertefullt, rett og slett! AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså - det er ikke spesielt vanskelig som kvinne å finne en å «kose» med - uavhengig av hvordan du definerer det. Vil du ha kroppskontakt - last ned tinder og dra på date. Jiiz. Alle har en «nærkontakt» de kan ofre om du savner kroppskontakt.. Anonymkode: 4d836...23f Du skriver som om alle menn er så fantastiske og at alle menn er gode menn. Det stemmer ikke. Jeg koser ikke med en ekkel mannegris som bare vil bruke meg for sex. Jeg koser med en mann som liker meg og bryr seg om meg. Disse mennene er det få av. Er så lei av slike teite kommentarer fra bitre sure menn. Hadde ikke kosa med deg iallfall. Anonymkode: ea8b6...ff8 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #15 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Altså - det er ikke spesielt vanskelig som kvinne å finne en å «kose» med - uavhengig av hvordan du definerer det. Vil du ha kroppskontakt - last ned tinder og dra på date. Jiiz. Alle har en «nærkontakt» de kan ofre om du savner kroppskontakt.. Anonymkode: 4d836...23f Jeg har egentlig ikke et ønske om sex. Og i hvertfall ikke med hvem som helst. Det må være den rette. Men til klemming kan jeg nesten ty til hvem som helst akkurat nå. Vet ikke om menn ville vært interessert i en type klemme-forhold uten noe mer. Anonymkode: 4c0de...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #16 Skrevet 17. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er smertefullt, rett og slett! Du skriver som om alle menn er så fantastiske og at alle menn er gode menn. Det stemmer ikke. Jeg koser ikke med en ekkel mannegris som bare vil bruke meg for sex. Jeg koser med en mann som liker meg og bryr seg om meg. Disse mennene er det få av. Er så lei av slike teite kommentarer fra bitre sure menn. Hadde ikke kosa med deg iallfall. Anonymkode: ea8b6...ff8 Oi her var det 10 / 10 på bitterhetsskalaen Anonymkode: 51bd1...732 6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #17 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Oi her var det 10 / 10 på bitterhetsskalaen Anonymkode: 51bd1...732 Nope. Elsker (gode og snille) menn. Anonymkode: ea8b6...ff8 3
Chiubi Skrevet 17. mars 2021 #18 Skrevet 17. mars 2021 Jeg har en venn som av og til låner meg en arm. Han er fullt klar over at jeg ikke vil ha sex med ham. Jeg er glad i ham, men ikke på den måten. Vi er gode venner, og kan sove sammen uten å ha sex, kun for nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #19 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har egentlig ikke et ønske om sex. Og i hvertfall ikke med hvem som helst. Det må være den rette. Men til klemming kan jeg nesten ty til hvem som helst akkurat nå. Vet ikke om menn ville vært interessert i en type klemme-forhold uten noe mer. Anonymkode: 4c0de...c9c Hehe, nei de mennene han du siterer snakker om skal også ha sex med på kjøpet. Men om du har et godt forhold til dine mannlige kollegaer så ville de helt sikkert gitt deg en klem! Han ene jeg jobber med er snill som dagen er lang, og om jeg hadde sagt at du, jeg er så ensom og jeg trenger en klem, så hadde han gitt meg tidenes bamseklem! Anonymkode: ea8b6...ff8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #20 Skrevet 17. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nope. Elsker (gode og snille) menn. Anonymkode: ea8b6...ff8 Gode og snille menn elsker ikke ekle kryp som spyr ut dritt på Internett Anonymkode: 51bd1...732 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå