AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 jeg skal ta CT av brystkasse snart for første gang og lurer på om det er vanlig å ha på sykehusskjorte da? Eller må jeg være halvnaken? Anonymkode: 470d5...5af
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Skrevet 17. mars 2021 Du kan ha på klær uten metall i seg. Skal du ta CT poliklinisk (altså at du ikke er innlagt) tar du bare på deg en t-skjorte eller metallfri genser. Jeg bruker å ha på sportsBH som ikke har noen metalldeler i seg (altså type uten hempe bak eller andre metalldeler) for da slipper jeg å ta den av. Anonymkode: c335d...db6
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #3 Skrevet 17. mars 2021 Sports-BH og enkel t-skjorte er det greieste for oss radiografer. Kortermet er også greit om det skal gis kontrast, så får vi enkelt tilgang til armen Anonymkode: f2d2d...7e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kan ha på klær uten metall i seg. Skal du ta CT poliklinisk (altså at du ikke er innlagt) tar du bare på deg en t-skjorte eller metallfri genser. Jeg bruker å ha på sportsBH som ikke har noen metalldeler i seg (altså type uten hempe bak eller andre metalldeler) for da slipper jeg å ta den av. Anonymkode: c335d...db6 Okei 👍🏻 Anonymkode: 470d5...5af
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Skrevet 17. mars 2021 Hvis du skal på Aleris eller unilabs ville jeg ikke ha regnet med at de har pasientklær engang. Ville ha droppet hele bhen, ta den med i veska i stedet. Det er så å si alltid metall, om det ikke er hemper i ryggen så er det metall i de ringene man strammer stroppene med. Greiest å ta en enkel t-skjorte uten noe bling på. Anonymkode: 34e89...e43
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 Jeg fikk beskjed om å bare ta av bh'en. Hadde på min egen genser over. Anonymkode: e8324...744
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis du skal på Aleris eller unilabs ville jeg ikke ha regnet med at de har pasientklær engang. Ville ha droppet hele bhen, ta den med i veska i stedet. Det er så å si alltid metall, om det ikke er hemper i ryggen så er det metall i de ringene man strammer stroppene med. Greiest å ta en enkel t-skjorte uten noe bling på. Anonymkode: 34e89...e43 Mange sporsBH-er har hverken hemper eller stropper som skal strammes F.eks pierre robert sine. Anonymkode: c335d...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå