liv Skrevet 24. august 2005 #1 Skrevet 24. august 2005 Hadde vært morsomt å fått til en liten tale, Enten på vers eller rim. Ikke noe sånt store greier men bare noen linjer. Så kommer problemet. Jeg aner ikke hva jeg skal skrive om! Mamma er mamma, snill og grei, stiller alltid opp. Mannen hun skal gifte seg med er kjempe koselig og bare helt go'.
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #2 Skrevet 24. august 2005 Jeg var i et bryllyp der bruden leste opp en sangtekst (som opprinnelig var på engelsk) som var skrevet som en takk til "mamma". Det var utrolig vakkert. Var ikke skrevet av henne da, men likevel synes jeg det var utrolig vakkert. :-D Skal den være med humor, eller mer "seriøs"? Lykke til
liv Skrevet 25. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2005 Hadde håpet å få til en liten blanding, av seriøs og humor. Men jeg er helt blank på innholdet!
Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Hva med å sette deg ned og rable på et ark. Ting som har skjedd som du husker som morsomt, gode minner, hendelser etc. Bruker å være lettere etter å ha utført en skikkelig brainstorm. Du kan jo også finne en passende melodi, og prøve litt forsiktig. Synes også slikt er vanskelig
Gjest Jamila Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Ved forrige morsdag kom jeg over dette diktet: Morsdag, som jeg syns var veldig fint. Kan leses opp? Ellers ville jeg funnet et annet fint dikt eller en sangtekst jeg kunne lest. I en bryllups-situasjon syns jeg ofte det er lettere å lese noe enn å si noe på sparket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå