AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Del Skrevet 17. mars 2021 Kan dere gi meg en liste på rekkefølgen og hvilken produkter dere bruker? 🙂 Jeg liker en lang hudpleie rutine, men har ikke hatt en fast ennå, og er usikker på hva de alle forkjellige produktene heter, og rekkefølgen man bruker de 😊 så langt bruker jeg: ansikt skrubb-toner-emulsion-dagkrem-primer. Jeg vil gjerne lage den rutinen lenger og bedre 😊 Anonymkode: 18828...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #2 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan dere gi meg en liste på rekkefølgen og hvilken produkter dere bruker? 🙂 Jeg liker en lang hudpleie rutine, men har ikke hatt en fast ennå, og er usikker på hva de alle forkjellige produktene heter, og rekkefølgen man bruker de 😊 så langt bruker jeg: ansikt skrubb-toner-emulsion-dagkrem-primer. Jeg vil gjerne lage den rutinen lenger og bedre 😊 Anonymkode: 18828...328 Kom gjerne med listen til resten av kroppen også😊 Anonymkode: 18828...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 17. mars 2021 #3 Del Skrevet 17. mars 2021 Jeg starter med to rens. Olje, så vanlig rens. Deretter C-vitamin, serum,( på dagen solkrem) på kvelden Sovemaske og øyekrem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #4 Del Skrevet 17. mars 2021 Du mener at du skrubber hver dag? 😱 Det er vel ikke helt bra. Bruker melkerens daglig morgen og kveld, og på morgenen bruker jeg serum og så fuktighetskrem og så solkrem (da dagkrem med solfaktor ikke er anbefalt siden man må smøre ofte) og så primer. Skrubber en gang i uka med PCA skin sin purifying mask, og så PCA skin hydrating mask som jeg da har på over natta. Anonymkode: f0017...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #5 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du mener at du skrubber hver dag? 😱 Det er vel ikke helt bra. Bruker melkerens daglig morgen og kveld, og på morgenen bruker jeg serum og så fuktighetskrem og så solkrem (da dagkrem med solfaktor ikke er anbefalt siden man må smøre ofte) og så primer. Skrubber en gang i uka med PCA skin sin purifying mask, og så PCA skin hydrating mask som jeg da har på over natta. Anonymkode: f0017...04f Nei, jeg skrubber ca 3 ganger i uken med en veldig mild skrubb 😊 føles så godt at jeg klarer ikke å la være 🤭 Anonymkode: 18828...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 17. mars 2021 #6 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kan dere gi meg en liste på rekkefølgen og hvilken produkter dere bruker? 🙂 Jeg liker en lang hudpleie rutine, men har ikke hatt en fast ennå, og er usikker på hva de alle forkjellige produktene heter, og rekkefølgen man bruker de 😊 så langt bruker jeg: ansikt skrubb-toner-emulsion-dagkrem-primer. Jeg vil gjerne lage den rutinen lenger og bedre 😊 Anonymkode: 18828...328 Hva er det du vil oppnå med hudpleierutinen din, da? Hvilke produkter som er bra for deg, avhenger jo av din alder, hudtype/hudtilstand og hva du vil oppnå. K-beautytrenden er jo f.eks. kjent for hudpleierutiner med 10-13 produkter, der styrking av hudbarrieren med maksimal fukt, glød og solbeskyttelse er det viktigste, mens typisk vestlig hudpleie er mer opptatt av såkalt anti-age med mye aktive ingredienser som syrer og retinoider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #7 Del Skrevet 17. mars 2021 Roci skrev (1 time siden): Hva er det du vil oppnå med hudpleierutinen din, da? Hvilke produkter som er bra for deg, avhenger jo av din alder, hudtype/hudtilstand og hva du vil oppnå. K-beautytrenden er jo f.eks. kjent for hudpleierutiner med 10-13 produkter, der styrking av hudbarrieren med maksimal fukt, glød og solbeskyttelse er det viktigste, mens typisk vestlig hudpleie er mer opptatt av såkalt anti-age med mye aktive ingredienser som syrer og retinoider. Det er en del forskjellig jeg ønsker og oppnå, men jeg vet ikke hva de forskjellige tingene heter. Så tenkte å lese listen til andre, se hva de bruker, for så søke meg opp hva som funker for meg, og fjerne/legge til produkter sånn jeg liker det 😊 jeg har bare gått meg bort i alle de forskjellige navnene og rekkefølger og prodykter 😅 🤭 Anonymkode: 18828...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #8 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg skrubber ca 3 ganger i uken med en veldig mild skrubb 😊 føles så godt at jeg klarer ikke å la være 🤭 Anonymkode: 18828...328 Ikke bra for huden din i det hele tatt. Hva er poenget med å ha så mange steg i hudpleierutinen om du bare har tenkt å ødelegge huden din på sikt? Helt greit at det føles bra, men det er ikke bra for huden din. Føles bra å ruse seg også, men det betyr ikke at det er bra for kroppen... Det er lenge siden det ble et kjent faktum at å skrubbe huden kan gi negative konsekvenser på aldringstegn og hudbarriere, og merker som kommer ut med skrubber i dag har åpenbart en motivasjon, og det er å tjene penger på folk som ikke har kunnskap om hudpleie. Anonymkode: 4ac84...62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #9 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er en del forskjellig jeg ønsker og oppnå, men jeg vet ikke hva de forskjellige tingene heter. Så tenkte å lese listen til andre, se hva de bruker, for så søke meg opp hva som funker for meg, og fjerne/legge til produkter sånn jeg liker det 😊 jeg har bare gått meg bort i alle de forskjellige navnene og rekkefølger og prodykter 😅 🤭 Anonymkode: 18828...328 Først og fremst bør du kutte ut den skrubbingen fordi den ødelegger huden din. Anonymkode: 4ac84...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #10 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Først og fremst bør du kutte ut den skrubbingen fordi den ødelegger huden din. Anonymkode: 4ac84...62d Den er grei, jeg kan roe ned på det. Var butikken jeg kjøpte produkte hos son sa jeg kunne bruke den skrubben opptil 3 ganger i uken.. Vi du dele din rutine? Anonymkode: 18828...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #11 Del Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er grei, jeg kan roe ned på det. Var butikken jeg kjøpte produkte hos son sa jeg kunne bruke den skrubben opptil 3 ganger i uken.. Vi du dele din rutine? Anonymkode: 18828...328 Jeg har ikke lang hudpleierutine lenger. På morgen bruker jeg rens, toner og ansiktskrem. På kvelden bruker jeg rens, syre (AHA og BHA annenhver dag) og ansiktskrem. Anonymkode: 4ac84...62d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #12 Del Skrevet 17. mars 2021 Nå er jeg ekstremt dårlig på navn, så husker ikke navnene. Kveld: oljerens fra Japan, normal rens fra Biotech. Toner: klairs supple unsented toner og Milk toner fra tja..Missha kanskje og 5 bean fra Blithe. Serum: birdnest fra Elizavecca, Agiralin fra the ordinery, vitamin c fra Klairs, antiage fra Biotech, Azalaic Acid fra the ordinery. Varierer mellom disse. Krem: En anti polution krem fra Yves roche eller en fra ett norsk apotek husker ikke navnet men skal være for sensitiv hud. Øyekrem med retinol eller en annen med centella i. Bruker også Retinol krem 1 gang i uken og nattmaskene fra makeupmekka. Bruker også den røde flasken fra the ordinery 2 ganger i uken som fysisk ekfoliering. Dag: Sviper over med toner, så ett av serumene, krem og så solkrem. Anonymkode: 83d07...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 18. mars 2021 #13 Del Skrevet 18. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er en del forskjellig jeg ønsker og oppnå, men jeg vet ikke hva de forskjellige tingene heter. Så tenkte å lese listen til andre, se hva de bruker, for så søke meg opp hva som funker for meg, og fjerne/legge til produkter sånn jeg liker det 😊 jeg har bare gått meg bort i alle de forskjellige navnene og rekkefølger og prodykter 😅 🤭 Anonymkode: 18828...328 Skjønner Et lite tips er at du setter deg inn i hvilke ingredienser/virkestoffer som fungerer til din hud og i alle fall i teorien vil gi de resultatene du ønsker. Dersom du f.eks. har tørr hud, vil du jo ikke ha særlig nytte av hudpleierutinen til en person med fet hud og kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå