Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet av daten etter 3 måneder med hyppig kontakt på meldinger og rundt 12 treff. For meg kom det som lyn fra klar himmel fordi han hele veien var veldig "på" både med hensyn til å sende meldinger og å avtale treff.

Vi hadde fysisk kontakt på hvert treff. Vi kom dog ikke så langt at vi hadde sex, men vi var begge tiltrukket av hverandre. 

På det siste treffet klinte vi, han holdt rundt meg, vi holdt hender og han sendte etterpå hjerteemojier til meg på meldinger. Neste dag begynte han å trekke seg unna, for så å sende en melding der han avsluttet kontakten p.g.a. manglende følelser. 

Jeg er forvirret og lei meg. Er det vanlig å ta initiativ til fysisk kontakt dersom følelser mangler?  Jeg synes at det skurrer veldig at ting kunne endre seg så fort. 

Anonymkode: 8d54b...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er dating livet man har ingen garantier what so ever. Folk skifter fra dag til natt på 1 sek. Get over it og move on..er mitt beste råd. 

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han egentlig ikke var så tiltrukket, men at han forsøkte i det lengste? At han likte deg godt på andre måter?

Jeg har selv opplevd å date utrolig fine folk, men tiltrekningen har bare ikke kommet. Jeg har ikke engang hatt det minste lyst til å prøve å kysse dem - selv om jeg har likt personligheten kjempegodt. Kjedelig når det skjer!

Anonymkode: a9f1e...fa1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dere datet for lenge uten fysisk kontakt. Hvis dere var tiltrukket av hverandre, hvordan klarte dere da å unngå å være mer fysiske når dere hadde sett hverandre 12 ganger?? Jeg tror det er der problemet ligger, manglende fysisk tiltrekning fra han eller begge.

Anonymkode: a574d...fbb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han prøvde nok å teste om den fysiske tiltreningen kom, derav kontakt, men så kom det ikke. Sånt skjer. Er litt i samme situasjon selv nå. Dater en jeg liker skikkelig godt, men foreløpig mangler den fysiske tiltrekningen. Jeg håper den skal komme da. Har forøvrig vært helt ærlig med at jeg er usikker, så om jeg ender med å avslutte så kommer ikke det som noe lyn.

Anonymkode: b537c...42a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han gadd nok ikke å vente til 13. date for sex, jeg hadde gitt meg etter date nr. 2.

Anonymkode: 7eef9...ff0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det som for en stund tilbake, vi datet også over en lengre periode. Og vedkommen ga uttrykk for at dette kjentes rett. Vi hadde heller ikke sex, men begge var tiltrukket av hverandre. Alt bra den siste gangen vi var sammen og la planer for neste date, men brått var vedkommende ikke klar for noe og avslutta dagen etter.. Satt litt igjen med samme følelse som deg, at det kanskje er fordi vi ikke hadde hatt sex enda. Og spørsmålet om hvordan man kan endre seg fra en dag til en annen... Men har slått meg til ro med at jeg bare må gå videre, uten å få noen svar på spørsmålene man sitter igjen med! Sender gode klemmer til deg, TS❤️

Anonymkode: e1201...372

AnonymBruker
Skrevet

For menn er det VELDIG vanlig å ta initiativ til fysisk kontakt uten følelser. Vil nesten påstå at det er normen. 

Glem han, han har gitt direkte beskjed, 

Anonymkode: 2cc9b...b26

AnonymBruker
Skrevet

Rart å ikke ha sex i løpet av tre måneder. Da manglet det vel den rette kjemien. Hadde sex med kjæresten min etter bare to uker. Er sammen enda, på andre året.

Anonymkode: deebe...bd9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg opplevde det som for en stund tilbake, vi datet også over en lengre periode. Og vedkommen ga uttrykk for at dette kjentes rett. Vi hadde heller ikke sex, men begge var tiltrukket av hverandre. Alt bra den siste gangen vi var sammen og la planer for neste date, men brått var vedkommende ikke klar for noe og avslutta dagen etter.. Satt litt igjen med samme følelse som deg, at det kanskje er fordi vi ikke hadde hatt sex enda. Og spørsmålet om hvordan man kan endre seg fra en dag til en annen... Men har slått meg til ro med at jeg bare må gå videre, uten å få noen svar på spørsmålene man sitter igjen med! Sender gode klemmer til deg, TS❤️

Anonymkode: e1201...372

Date kan man gjøre i en periode for og se om ting faktisk kan utvikle seg, så kommer man til et punkt der man finner ut at dette ikke er rett. Da er det ikke fordi man ikke har hat sex som er avgjørende. Det er bare at man ikke har akkurat den kjemien sammen. Da er det veldig rett at man sier dette rett ut, og at man ikke ønsker å gå videre. Noen direkte svar på hvorfor det ikke ble slik man så det for seg får man aldri helt ut. Like greit egentlig, fordi det aldri handler om bare den ene part. Selv om dere som par ikke passet sammen så har det ikke noe med deg å gjøre direkte. Dere passet bare ikke sammen. At det skjer før man har sex sammen, og alle de følelsene det kan utløse er bare bra. Dette kan fort skje i den første perioden man dater sammen. Har man dette med seg som en forutsetning slipper man mange skuffelser og såre følelser. Det å date er ingen garanti for et forhold. Går det ikke er det bare å fortsette videre og lete etter den rette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv kvinne (28) - og hadde vi ikke kysset eller mer på første date hadde det ikke blitt flere dater med meg. Om jeg ikke får et "fysisk" forhold til han jeg dater fort blir det ikke noe romantiske følelser/interesse som oppstår hos meg. Sex er også viktig - ofte bruker jeg å "sjekke" det også tidlig i dating stadiet. Gjerne også på første eller andre date om kjemien er der. Nærhet, kroppskontakt og sex er viktig! Jeg får ikke følelser for noen uten at kjemien der er på plass først. 

Anonymkode: 2fb4d...c36

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er selv kvinne (28) - og hadde vi ikke kysset eller mer på første date hadde det ikke blitt flere dater med meg. Om jeg ikke får et "fysisk" forhold til han jeg dater fort blir det ikke noe romantiske følelser/interesse som oppstår hos meg. Sex er også viktig - ofte bruker jeg å "sjekke" det også tidlig i dating stadiet. Gjerne også på første eller andre date om kjemien er der. Nærhet, kroppskontakt og sex er viktig! Jeg får ikke følelser for noen uten at kjemien der er på plass først. 

Du er kanskje ikke ute etter noe langvarig? Det er mulig det er jeg som er veldig avvikende altså, men jeg føler ingen tiltrekning uten å ha møttes minst et par ganger og lært å kjenne personligheten litt mer enn det aller mest overfladiske. Å kysse første gang jeg møter noen er utenkelig, jeg er ikke der i det hele tatt. Synes også det høres kynisk og overfladisk ut å skulle sjekke ut sexen. Sex har jeg når interessen og litt følelser allerede er der, det er ikke noe jeg finner det naturlig å måle hverken før de er til stede eller etter. Vi er nok helt motsatte, så håper ikke vi matcher noen gang 😁

Anonymkode: ea17f...d8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Du er kanskje ikke ute etter noe langvarig? Det er mulig det er jeg som er veldig avvikende altså, men jeg føler ingen tiltrekning uten å ha møttes minst et par ganger og lært å kjenne personligheten litt mer enn det aller mest overfladiske. Å kysse første gang jeg møter noen er utenkelig, jeg er ikke der i det hele tatt. Synes også det høres kynisk og overfladisk ut å skulle sjekke ut sexen. Sex har jeg når interessen og litt følelser allerede er der, det er ikke noe jeg finner det naturlig å måle hverken før de er til stede eller etter. Vi er nok helt motsatte, så håper ikke vi matcher noen gang 😁

Anonymkode: ea17f...d8f

Jeg er definitivt på jakt etter noe langvarig! Da er vi nok helt enkelt veldig ulik. Men jeg blir godt kjent med datene mine før jeg i det heletatt møter dem. Prater mye på telefonen/video først. Om det ikke et noen «seksuell» kjemi når vi møtes - null flørting og forsøk på fysisk kontakt så faller jeg av lasset. For meg må vi også være en «match» når det kommer til nærhet og sex da dette er viktig for meg i et forhold. Dermed blir jeg ikke følelsesmessig involvert med noen før jeg vet om vi er det. Jeg er av typen som helt enkelt ikke orker å kaste bort tiden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...