AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #1 Skrevet 17. mars 2021 Dere som har hatt korona med første symptom tap av smak/lukt. Kom den «snikende» eller kom den som et poff og at smakssansen var helt borte uten tvil? Jeg smaker mindre enn normalt i dag, men jeg smaker jo. Og jo mer jeg kjenner etter jo mer usikker blir jeg på om jeg er som normalt. Jeg smaker ikke brus som normalt, men jeg kjenner kaldt og kullsyre og kanskje litt svak smak eller om det er hjernen min som lurer meg fordi den vet hva jeg skal smake. Samme med sjokolade, men jeg kjenner sjokoladekonsistensen og snev av smak så det er sjokolade. Jeg har ikke vært i nærheten av smittede, men jeg bor et sted med høye tall og har barna på skole osv. Det er lang kø for test i dag og jeg vil ikke oppta test plassen for noen andre unødvendig (jeg er uansett på hjemmekontor). Det er også lang kø på svar på koronatelefonen. Derfor lurer jeg på om tap av smak som symptom er helt borte eller om det går å være usikker? Anonymkode: fd50b...5ab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå