Gå til innhold

Forever living - Shall, shall not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge lurt på å bli konsulent for forever living, mest fordi jeg bruker mye av disse produktene selv, og jeg har flere i omgangskretsen som liker produktene. Men regner med at dette er et pyramidespill på lik linje som Mary Kay, tupperware osv. Har vært MK konsulent tidligere å da ble jeg mast ihjel om å holde meg aktiv ihvertfall hver 3.mnd. Var viktig at jeg bestilte en 50% bestilling for en verdi av 6000kr. Om jeg ikke fikk solgt unna alt jeg kjøpte for å tjene opp de pengene så var ikke det så viktig, men jeg MÅTTE ta en 50%bestilling.

Er det sånn på Forever Living også?

Anonymkode: 50300...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke akkurat hvordan det er hos Forever living, men sånn er det i allefall ikke hos Tupperware. Jeg er konsulent, og kan gå flere måneder uten at jeg selger noe. Jeg gjør det kun når jeg har lyst. Og jeg må aldri kjøpe for å selge videre, jeg bestiller etter kunden har bestilt av meg. Så jeg sitter aldri med produkter som jeg ikke får solgt, eller noe sånt. En i tupperwareteamet mitt selger både tupperware og Forever living, og hun sier at hun liker hvordan selskapene er bygd opp... Så jeg vil tro det ikke er slikt som Mary kay, herbalife osv. Bare sjekk at du ikke binder deg til noe, eller at du må satse penger/kjøpe produkter først, for å kunne tjene penger. 

Anonymkode: 16cf0...c5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos FL kjøper du bare det du vil. Det er vel og merke dritvanskelig å få en kundegruppe fordi markedet er mettet, og folk er dritt lei av selgere av FL, MK, TW osv. du jobber for noen over deg som drar nytte av dine salg. Så for at du skal kunne tjene noe så må du sørge for å få forhandlere under deg som gjør det bra. De rike er rike, resten forblir på bunnen med mindre de er eksepsjonelt dyktige. 

Anonymkode: 27437...b97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...