AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #21 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Får av og til sent orgasmer av en når jeg er kåt. De sendes ved tankeoverføring. Det kjennes helt sykt godt, og blir veldig kåt. Man kobler seg på den andre, og sender orgasme ned på penis eller vagina. Man kan også få musklene til å trekke seg sammen. Er det noen her som har prøvd/har erfaring med sex på denne måten? Dette er ikke tull fra min side selv om det høres slik ut. Anonymkode: 3bb4f...b00 Hva er det du røyker? Anonymkode: 5a734...243
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #22 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg får kraftige orgasmer i søvne med rykninger og alt, uten berøring. I våken tilstand må jeg holde på en stund for å få det til. Er jeg full kommer jeg og mye lettere. Ergo ligger nok orgasme mye i hodet, så ts er nok ikke sååå ute på jordet, uten at jeg vet om det hadde funket på meg. Anonymkode: 8f432...9f6 Hva slags rykninger da? Hvordan føles det? Anonymkode: 3bb4f...b00
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #23 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Koble seg på når en er i samme rom uten noen fysisk berøring. Nærvær og lengsel etter berøring/utløsning tar over og kan ende med orgasme. Når koblingen er godt opprettet kan en øke avstanden. Det som kan skje da kan minne om det du skriver ts Anonymkode: 7019c...1bf Så da mener du man kan gi orgasme til hverandre via telepati? Anonymkode: 3bb4f...b00
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #24 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er det du røyker? Anonymkode: 5a734...243 Røyker ikke👆 Anonymkode: 3bb4f...b00
The Rosestarwoman Skrevet 18. mars 2021 #26 Skrevet 18. mars 2021 Det Jar jeg faktisk hørt om før, orgasme via tankens kraft. Det høres veldig spennende ut og har lyst til å oppleve det selv. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå