Gå til innhold

Sende orgasmer til en du liker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får av og til sent orgasmer av en når jeg er kåt. De sendes ved tankeoverføring. Det kjennes helt sykt godt, og blir veldig kåt. Man kobler seg på den andre, og sender orgasme ned på penis eller vagina. Man kan også få musklene til å trekke seg sammen. Er det noen her som har prøvd/har erfaring med sex på denne måten? :) Dette er ikke tull fra min side selv om det høres slik ut.

Anonymkode: 3bb4f...b00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det bare MÅ børe noe rart med desse vaksinene ... 

Anonymkode: 5ce19...e21

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Får av og til sent orgasmer av en når jeg er kåt. De sendes ved tankeoverføring. Det kjennes helt sykt godt, og blir veldig kåt. Man kobler seg på den andre, og sender orgasme ned på penis eller vagina. Man kan også få musklene til å trekke seg sammen. Er det noen her som har prøvd/har erfaring med sex på denne måten? :) Dette er ikke tull fra min side selv om det høres slik ut.

I samme rom? Eller flere mil fra hverandre?

Anonymkode: 95b16...35c

Skrevet

Tror ikke på det

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes rart ut... Jeg ønsker meg en orgasme nå etterhvert og gnur kuken mot madrassen, men kjenner ikke noe.. Hvordan går jeg frem? 

Anonymkode: 000e0...b94

Skrevet (endret)

...

Endret av ltfutt
Skrevet

Selvfølgelig er ikke dette tull - er da vel ingen som kan tro det?

#ironivarsel

AnonymBruker
Skrevet
knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Tror ikke på det

Du tror ikke på det som 99%. Jeg tror på det da jeg har følt det🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tror ikke på det som 99%. Jeg tror på det da jeg har følt det🥰

Så bra, håper det var deilig for deg 😘 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med en utløsning? 🤔 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er faktisk ikke helt umulig, og det kalles bevisst orgasme. Du mottar energien gjennom en felles åpen kanal, men det er du selv som gir deg orgasme via tankekraft. Du har selv sikkert hørt om orgasme uten berøring? Det er faktisk litt på den samme måten, bare at du får eget boost av energien du mottar. Sykt deilig og sykt kåt ja, det må jo være tilstedet for å oppnå orgasmen.

Jeg driver selv med litt Reiki, men er ingen Master enda. Siden orgasmen er styrt av din egen hjerne, lar vi oss påvirke av andre som hjelper til å utløse den. Så jeg skulle så gjerne ha lært meg teknikken eller vitenskapen som gir serie-orgasmer, da har jeg blitt milliadær🤭

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Virkelig?

Det er nok tull, selv om du tror det ikke er det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen som kan hjelpe meg med en utløsning? 🤔 

Hahahaaa tror du er på feil side kompis 😎🤣🤣

Anonymkode: aee5b...a9a

AnonymBruker
Skrevet

Dette høres ut som et prosjekt fra NRK. 

Anonymkode: 7958c...a39

• Liker 1
Skrevet

*host* mumbo jumbo! *host*

AnonymBruker
Skrevet

Trodde du sendte snap feks, ut fra overskriften. Men telepati-orgasme altså 🤪

Anonymkode: e40f7...a90

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Trodde du sendte snap feks, ut fra overskriften. Men telepati-orgasme altså 🤪

Anonymkode: e40f7...a90

Ikke sant.

Dickpicks er jo en rell greie, så det er kanskje der misforståelsen har oppstått...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får kraftige orgasmer i søvne med rykninger og alt, uten berøring. I våken tilstand må jeg holde på en stund for å få det til. Er jeg full kommer jeg og mye lettere. Ergo ligger nok orgasme mye i hodet, så ts er nok ikke sååå ute på jordet, uten at jeg vet om det hadde funket på meg. 

Anonymkode: 8f432...9f6

AnonymBruker
Skrevet

Koble seg på når en er i samme rom uten noen fysisk berøring.

Nærvær og lengsel  etter  berøring/utløsning tar over og kan ende med orgasme.

Når koblingen er godt opprettet kan en øke avstanden.

Det som kan skje da kan minne om det du skriver ts

Anonymkode: 7019c...1bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...