AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Har datet en i rundt 5 måneder nå og han har straks bursdag. Ikke noe rundt - og vi er begge i begynnelsen av 50-årene. Forslag til bursdagsgave/hva jeg ordne til/for ham? Anonymkode: 1c764...505
visp Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 Men du har kjent han i fem mnd og da vet du vel litt interesser? Også vet jeg ikke hvilket prisnivå du legger deg på? En bra bok. En bra vin. Gavekort på noe kulturgreier (når det er aktuelt igjen). Sjokolade. Superundertøy. Noen kvalitetssolbriller. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 Opplevelsegaver er jo supert, men litt vanskelig nå. Konsertbiletter, middag på bra restaurant. Øl eller vinsmaking. God middag hjemme er heller ikke dumt. Lag favorittretten, med god vin, og med en ekstra bra avslutning.😉 Anonymkode: 446e0...3ff
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Uff, så triste forslag du har fått -vin og øl, vinsmaking? Alkoholikere? Nei, ville heller laget en god, romantisk middag, kost dere sammen med en god film eller serie. Gi han en erotisk massasje kanskje, lag en deilig kake/dessert og gå en koselig tur etterpå? Anonymkode: 87429...313
visp Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff, så triste forslag du har fått -vin og øl, vinsmaking? Alkoholikere? Nei, ville heller laget en god, romantisk middag, kost dere sammen med en god film eller serie. Gi han en erotisk massasje kanskje, lag en deilig kake/dessert og gå en koselig tur etterpå? Anonymkode: 87429...313 Å, så trist det var! 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #6 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uff, så triste forslag du har fått -vin og øl, vinsmaking? Alkoholikere? Nei, ville heller laget en god, romantisk middag, kost dere sammen med en god film eller serie. Gi han en erotisk massasje kanskje, lag en deilig kake/dessert og gå en koselig tur etterpå? Anonymkode: 87429...313 Ja, for de som virkelig liker å finne god øl eller vin er jo alkoholikere selvfølgelig.🙄 Se film eller serie er jo sånt de fleste gjør til hverdags. Det vil jeg si var trist forslag. Anonymkode: 446e0...3ff 2
Jdz Skrevet 17. mars 2021 #7 Skrevet 17. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Uff, så triste forslag du har fått -vin og øl, vinsmaking? Alkoholikere? Nei, ville heller laget en god, romantisk middag, kost dere sammen med en god film eller serie. Gi han en erotisk massasje kanskje, lag en deilig kake/dessert og gå en koselig tur etterpå? Anonymkode: 87429...313 Ville blitt kjempeglad for alt på @visp, selv om jeg på ingen måte hadde blitt skuffet over dine forslag heller 1
Gjest ti10 Skrevet 17. mars 2021 #8 Skrevet 17. mars 2021 Alt kommer jo an på koronasituasjonen nå, men hvis det er mulig, hadde jeg nok gått for en opplevelse av noe slag. Folk i 50-årene har gjerne alt de trenger, selvsagt med mindre du vet det er noe han trenger eller ønsker seg. Restaurantbesøk, billetter til en konsert eller forestilling du vet han kommer til å like, øl-/vinsmaking, noe spa-aktig hvis han der den typen osv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå