AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #1 Skrevet 16. mars 2021 Nå har det gått ca 2 uker siden jeg opererte meg, men nå har jeg begynt å få sinnsykt ubehag med å svelge. Det kjennes ut som at kjeven er løs og den rører på seg hver gang jeg svelger. Er dette normalt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83af1...1a2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #2 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nå har det gått ca 2 uker siden jeg opererte meg, men nå har jeg begynt å få sinnsykt ubehag med å svelge. Det kjennes ut som at kjeven er løs og den rører på seg hver gang jeg svelger. Er dette normalt? Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: 83af1...1a2 Kan dessverre ikke svar. Har ikke tatt operasjon, men vurderer det. Lurer på hvor mye man må betale selv? Og måtte du ha regulering også? Anonymkode: d5af2...48a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #3 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kan dessverre ikke svar. Har ikke tatt operasjon, men vurderer det. Lurer på hvor mye man må betale selv? Og måtte du ha regulering også? Anonymkode: d5af2...48a Jeg betalte ca 45k. Jepp det må du Anonymkode: 83af1...1a2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #4 Skrevet 16. mars 2021 Merker du forskjell skal du ringe klinikken du opererte deg. Anonymkode: 3247a...e97
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #5 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg betalte ca 45k. Jepp det må du Anonymkode: 83af1...1a2 Oi det var mye! Trodde man fikk det meste refundert. Anonymkode: d5af2...48a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #6 Skrevet 16. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg betalte ca 45k. Jepp det må du Anonymkode: 83af1...1a2 Da var det ikke en medisinsk nødvedig operasjon, altså. Opererte selv kjeven pga problemer. Betalte ingenting, hverken for reguleringen eller operasjonen. Ble operert på Ullevål 2019 Anonymkode: 3247a...e97 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #7 Skrevet 16. mars 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Da var det ikke en medisinsk nødvedig operasjon, altså. Opererte selv kjeven pga problemer. Betalte ingenting, hverken for reguleringen eller operasjonen. Ble operert på Ullevål 2019 Anonymkode: 3247a...e97 Kan jeg spørre hvordan du ble henvist Ullevål og hvor lang tid hele prosessen tok? Var det for overbitt mer enn 6mm? Anonymkode: d5af2...48a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #8 Skrevet 16. mars 2021 Jeg har ikke erfaring, men venter på operasjon jeg vurderer å trekke meg fra selv, dermed er jeg veldig interessert i svaret. Jeg får det meste refundert pga. stort overbitt som skaper problemer. Men jeg syns hele prosessen med regulering er så plagsom, og operasjonen er så skremmende, at jeg lurer på om jeg heller bare vil leve med de plagene jeg har. Det er ikke meningen å kuppe tråden din, TS, håper ubehaget ved svelging gir seg fort. Hvis det er noe nytt som oppstod nå, ville jeg ringt og spurt der du ble operert. Anonymkode: 016b4...547
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2021 #9 Skrevet 16. mars 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvordan du ble henvist Ullevål og hvor lang tid hele prosessen tok? Var det for overbitt mer enn 6mm? Anonymkode: d5af2...48a Tannlegen henviste meg til kjevekirurg som henviste til operasjon på Ullevål. Selve reguleringsarbeidet ble gjort hos tannlegen, kontrollert hos kjeveortoped på Lovisenberg. Operasjonen ble gjort på Ullevål, men alle kontroller på Lovisenberg. Fra tannlegen sendte henvisning til jeg var ferdig operert tok det 3 år inkl arbeid med regulering som tok tid pga bittet Anonymkode: 3247a...e97 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå