Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Purple_Pixiedust skrev (2 timer siden):

Så kjedelig. Er det pga ECT behandling? 

Ja, går egentlig greit da, er vant til å ha muntlig kjøreforbud fra tid til annen, men alltids noe man vil ut å gjøre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rainstorm2.0 skrev (22 timer siden):

Preach!

Jo, takk, det går jo opp og ned, så heldigvis er ikke alle dagene samme ulla, men ja, er mye "tilbakevendende eksistensielle kriser" for tiden, synes egentlig det burde være en diagnose. Eller så er det vel egentlig bare en slags grunninnstilling i livene til mange av oss! 😂 

Ikke at jeg unner andre det, men er jo noe beroligende med å høre at det er nokså utbredt! ❤️ Og surringen din Rumle gjør at jeg kan forsone meg bedre med egen surring :blomst: 

Er vel kanskje best å ikke tenke for mye. Nå er det full vår her, eller egentlig vil jeg si sommer etter været som har vært. Er fint med lyse kvelder og helt grønne trær. Håper dere har det godt, og at de eksistensielle krisene minker når vi kommer ut i juni. Mai har vært tungt. ❤️ Varme til alle! 

Haha godt å høre at det er bra for noe! :jepp:

Jeg tror også på at "tilbakevendende eksistensielle kriser" er en grunninnstilling for flere av oss :nikke: Vi får bare prøve å gjøre det beste ut av dette absurde og ganske så merkelige livet vi har. Hva annet kan vi gjøre? Heldigvis er det også skikkelig fint innimellom ❤ Håper på bedre dager fremover for deg og oss alle.

@Daryl Dixon hvordan fungerer egentlig et halvt sertifikat du? :ler:

27 grader her! Begynner å bli litt voldsomt nå altså, vi er bare i mai :opplyser:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 time siden):

Jeg tror også på at "tilbakevendende eksistensielle kriser" er en grunninnstilling for flere av oss :nikke: Vi får bare prøve å gjøre det beste ut av dette absurde og ganske så merkelige livet vi har. Hva annet kan vi gjøre? Heldigvis er det også skikkelig fint innimellom ❤ Håper på bedre dager fremover for deg og oss alle.

27 grader her! Begynner å bli litt voldsomt nå altså, vi er bare i mai :opplyser:

Det er bare lov å kjøre halve året med et halvt sertifikat. :ler: 

Er omtrent samme temperatur her og, men litt vind som bare er deilig. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å bestille taxi i god tid, helst dagen før, men i dag glemte jeg der helt. Men det gikk bra. Hadde først en time tidlig, så måtte jeg vente et par timer på neste. Hele dagen gikk. Så at den ene potta med stemor, som stod helt inntil inngangen var spist opp! Og stemor på gårdsplassen. Rådyr! :sur:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Det er bare lov å kjøre halve året med et halvt sertifikat. :ler: 

Er omtrent samme temperatur her og, men litt vind som bare er deilig. 

:ler:

Litt vind her og i dag, heldigvis! 

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg pleier å bestille taxi i god tid, helst dagen før, men i dag glemte jeg der helt. Men det gikk bra. Hadde først en time tidlig, så måtte jeg vente et par timer på neste. Hele dagen gikk. Så at den ene potta med stemor, som stod helt inntil inngangen var spist opp! Og stemor på gårdsplassen. Rådyr! :sur:

Så kjedelig :sukk:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB har fri i dag, og vi har kjøpt inn litt sommerblomster. Jeg har for første gang kjøpt meg balkongkasser og klarte å lage et altfor stort hull i den når jeg skulle borre hull. Ble sur og ville kaste akt rakt åt skogen. SB tok over, de henger på plass nå. :sjenert:

Flere som har fått tilbud om boosterdose mot corona? Jeg fikk det på tirsdag, men vet ikke om jeg skal ta den.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
1 minutt siden, Daryl Dixon said:

SB har fri i dag, og vi har kjøpt inn litt sommerblomster. Jeg har for første gang kjøpt meg balkongkasser og klarte å lage et altfor stort hull i den når jeg skulle borre hull. Ble sur og ville kaste akt rakt åt skogen. SB tok over, de henger på plass nå. :sjenert:

Flere som har fått tilbud om boosterdose mot corona? Jeg fikk det på tirsdag, men vet ikke om jeg skal ta den.

Kjenner meg litt igjen. :ler2:  Kunne nok spart en god del penger om jeg var med handy og ikke en som ble frustrert når ting blir vanskelig.  I tillegg hadde ting blitt fikser mye raskere enn det blir nå. Er mye jeg bare legger fra meg. 

Har ikke fått tilbud om noe boosterdose. Tror ikke jeg har hørt noe om Corona-vaksiner på over 2 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK

I dag ble det hamburger på gatekjøkken til lunsj for meg. Har et gatekjøkken her jeg bor hvor de gir store hamburgere til en rimelig penge.  Liker også å støtte han siden han faktisk har en grei pris på burgerne og ønsker at han skal kunne fortsette å drive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 21.5.2024 den 16.11):

Håper mai slutter bedre enn begynt, og at juni kommer med en ny start. :klem3:

❤️:klem: Takk og ja, håp er en god ting for tiden. 

Rumle skrev (23 timer siden):

❤️ Takk! Absurde og ganske merkelige, og samtidig når du sa det slik kom jeg til å tenke på at det også er fantastisk, i hele universets eksistens så fungerer vi som vi gjør og har så mye felles med hverandre, det var godt å bli påminnet. Traff meg på akkurat riktig sted dette du sa nå! :klem: Så ofte når jeg føler meg alene har jeg lagt meg til en vane med å tenke at "men andre mennesker kjenner akkurat på det samme, kanskje ikke av samme grunn, men like følelser, det jeg føler er helt naturlig, helt menneskelig" og det hjelper veldig mye synes jeg. Det er godt å slippe skammen og tanken om "hva er feil med akkurat meg". 

Her er det nesten like varmt, men ikke minst, skal det blir tropenatt, med over 20 grader ved midnatt, spesielt. Jeg tenker at det er vel gjerne nå vi får sommerværet så jeg prøver ikke klage. :P 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (7 minutter siden):

I dag ble det hamburger på gatekjøkken til lunsj for meg. Har et gatekjøkken her jeg bor hvor de gir store hamburgere til en rimelig penge.  Liker også å støtte han siden han faktisk har en grei pris på burgerne og ønsker at han skal kunne fortsette å drive. 

NAM! Inspirert av deg og en lokal kebabsjappe du nevnte ble jeg inspirert til å prøve en lokal burgersjappe for litt siden. Det var en opplevelse, han som jobbet der var SÅ hyggelig at jeg fikk lyst til å bestille hos ham hver dag, og burgeren var overraskende god, men det beste var friesene, de var de beste jeg hadde smakt. Da sendte jeg deg en takketanke. :D 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
15 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

NAM! Inspirert av deg og en lokal kebabsjappe du nevnte ble jeg inspirert til å prøve en lokal burgersjappe for litt siden. Det var en opplevelse, han som jobbet der var SÅ hyggelig at jeg fikk lyst til å bestille hos ham hver dag, og burgeren var overraskende god, men det beste var friesene, de var de beste jeg hadde smakt. Da sendte jeg deg en takketanke. :D 

Takk og godt å høre.

Han som jobber i "min" burgersjappe er sikkert superhyggelig han også. Men han snakker ikke norsk og jeg er ikke noe komfortabel med å snakke engelsk så det blir ikke noe prating.  Men virker som det er han som eier burgersjappen for han er den eneste som jobber der og det er ingen kjede.  Som også er en av grunnene til at jeg ønsker å støtte han. For det er litt gøyere å gi pengene til en som driver sin egen burgersjappe enn å gi pengene sine til noen store kjeder etter min mening. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Takk og godt å høre. Han som jobber i "min" burgersjappe er sikkert superhyggelig han også. Men han snakker ikke norsk og jeg er ikke noe komfortabel med å snakke engelsk så det blir ikke noe prating.  Men virker som det er han som eier burgersjappen for han er den eneste som jobber der og det er ingen kjede.  Som også er en av grunnene til at jeg ønsker å støtte han, for det er litt gøyere å gi pengene til en som driver sin egen burgersjappe enn å gi pengene sine til noen store kjeder etter min mening. 

Ja, det er jeg enig med! Av og til er bare å utveksle noen smil også nok til å se at folk er hyggelige. Kanskje av og til faktisk vi møter hverandre bedre når vi ikke kan forstå hverandres ord? Jeg hadde lekt at bakken var lava og satt meg på en trestamme full i sevje-kliss mens jeg ventet, og var så grisete på hendene da jeg skulle ta i mot maten, men han bare lo hyggelig av meg og tilbød meg ekstra servietter, i stedet for de andre kundene som virket å mene at jeg var et negativt merkelig vesen som holdt på slik. 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (40 minutter siden):

Kjenner meg litt igjen. :ler2:  Kunne nok spart en god del penger om jeg var med handy og ikke en som ble frustrert når ting blir vanskelig.  I tillegg hadde ting blitt fikser mye raskere enn det blir nå. Er mye jeg bare legger fra meg. 

Har ikke fått tilbud om noe boosterdose. Tror ikke jeg har hørt noe om Corona-vaksiner på over 2 år. 

Blir så irritert når jeg kløner, legger det lett fra meg selv. 

SVK skrev (31 minutter siden):

Så hyggelig av deg, håper andre også gjør det samme. De som selger store og gode burgere må vi ta vare på.

Rainstorm2.0 skrev (3 minutter siden):

Ja, det er jeg enig med! Av og til er bare å utveksle noen smil også nok til å se at folk er hyggelige. Kanskje av og til faktisk vi møter hverandre bedre når vi ikke kan forstå hverandres ord? Jeg hadde lekt at bakken var lava og satt meg på en trestamme full i sevje-kliss mens jeg ventet, og var så grisete på hendene da jeg skulle ta i mot maten, men han bare lo hyggelig av meg og tilbød meg ekstra servietter, i stedet for de andre kundene som virket å mene at jeg var et negativt merkelig vesen som holdt på slik. 😂

Herlig mrd voksne mennesker som leker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
4 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

Absolutt, han som jobber på min burgersjappe smiler så føler at han er hyggelig selv om vi aldri har pratet med hverandre. Han virker aldri brydd eller sur. 

Jeg digger at du lekte at bakken var lava!  Angående sevje, ikke så lett å bli kvitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått tur i dag, begynner å bli vant til varmen nå og det er deilig. I går regnet det litt i 10 minutter, men hørte ikke noe til tordenværet som vi var "lovet". Var det regnet nok til å vaske bjørka og Gran fri for pollen? Neppe. Pollen ligger over alt, har bare latterlig være å irritere meg over det, får ikke gjort noe med det.

Nå er det helg, god helg alle sammen. Håper alle får fint sommervær. :hallo:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (23 timer siden):

Blir så irritert når jeg kløner, legger det lett fra meg selv. 

Så hyggelig av deg, håper andre også gjør det samme. De som selger store og gode burgere må vi ta vare på.

Herlig mrd voksne mennesker som leker!

SVK skrev (23 timer siden):

Absolutt, han som jobber på min burgersjappe smiler så føler at han er hyggelig selv om vi aldri har pratet med hverandre. Han virker aldri brydd eller sur. 

Jeg digger at du lekte at bakken var lava!  Angående sevje, ikke så lett å bli kvitt! 

Haha, ja, det var overraskende gøy! Savner å leke. Tenk som barn så kunne vi bare holde på i timesvis med vår egen kreativitet. 

Og angående sevje, det hadde jeg helt glemt, for jeg leker visst ikke så ofte som jeg nå har lyst til, og det var helt vilt klissete 😂

God helg til alle! Her kom det også en regnskur, endelig kan man si, så jeg håper det blir litt bedre for de som strever med allergier, synes det er imponerende å bestemme seg for å la være å irritere seg, Dixon. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (På 23.5.2024 den 13.52):

Svært gjenkjennelig her og :fnise: Godt SB tok over :nikke:

Ikke jeg, men det er ikke så overraskende.

Har det begynt å blomstre opp igjen nå? Har ikke fått med meg det jeg :vetikke:

Rainstorm2.0 skrev (På 23.5.2024 den 14.16):

❤️:klem: Takk og ja, håp er en god ting for tiden. 

❤️ Takk! Absurde og ganske merkelige, og samtidig når du sa det slik kom jeg til å tenke på at det også er fantastisk, i hele universets eksistens så fungerer vi som vi gjør og har så mye felles med hverandre, det var godt å bli påminnet. Traff meg på akkurat riktig sted dette du sa nå! :klem: Så ofte når jeg føler meg alene har jeg lagt meg til en vane med å tenke at "men andre mennesker kjenner akkurat på det samme, kanskje ikke av samme grunn, men like følelser, det jeg føler er helt naturlig, helt menneskelig" og det hjelper veldig mye synes jeg. Det er godt å slippe skammen og tanken om "hva er feil med akkurat meg". 

Her er det nesten like varmt, men ikke minst, skal det blir tropenatt, med over 20 grader ved midnatt, spesielt. Jeg tenker at det er vel gjerne nå vi får sommerværet så jeg prøver ikke klage. :P 

Så bra! Veldig sant det du skriver, smart å minne seg selv på det :jepp: 

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Gått tur i dag, begynner å bli vant til varmen nå og det er deilig. I går regnet det litt i 10 minutter, men hørte ikke noe til tordenværet som vi var "lovet". Var det regnet nok til å vaske bjørka og Gran fri for pollen? Neppe. Pollen ligger over alt, har bare latterlig være å irritere meg over det, får ikke gjort noe med det.

Nå er det helg, god helg alle sammen. Håper alle får fint sommervær. :hallo:

God helg til alle herfra og :blomst2:

Fikk litt regn her i dag, men det var altfor lite, trenger mye mer! 15 grader i dag var helt nydelig, men i morgen er det tilbake til 23-25.

Fikk du sett den babydokuserien med Harm og Flaaden forresten?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Svært gjenkjennelig her og :fnise: Godt SB tok over :nikke:

Ikke jeg, men det er ikke så overraskende.

Har det begynt å blomstre opp igjen nå? Har ikke fått med meg det jeg :vetikke:

Så bra! Veldig sant det du skriver, smart å minne seg selv på det :jepp: 

God helg til alle herfra og :blomst2:

Fikk litt regn her i dag, men det var altfor lite, trenger mye mer! 15 grader i dag var helt nydelig, men i morgen er det tilbake til 23-25.

Fikk du sett den babydokuserien med Harm og Flaaden forresten?

Aner ikke om det blomstrer opp igjen, ikke hørt noe jeg heller. Fikk bare mld på helenorge om jeg ville ha.

Jeg har glemt å se den, men står på min to do list.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (8 timer siden):

Haha, ja, det var overraskende gøy! Savner å leke. Tenk som barn så kunne vi bare holde på i timesvis med vår egen kreativitet. 

Og angående sevje, det hadde jeg helt glemt, for jeg leker visst ikke så ofte som jeg nå har lyst til, og det var helt vilt klissete 😂

God helg til alle! Her kom det også en regnskur, endelig kan man si, så jeg håper det blir litt bedre for de som strever med allergier, synes det er imponerende å bestemme seg for å la være å irritere seg, Dixon. 

For meg er det bare støv, jeg er ikke allergisk så det plager meg ikke fysisk. Irriterer meg over så mye annet, må prioritere hva som er verdt å bli irritert over. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Aner ikke om det blomstrer opp igjen, ikke hørt noe jeg heller. Fikk bare mld på helenorge om jeg ville ha.

Jeg har glemt å se den, men står på min to do list.

Forstår, fra fastlegen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...