Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (1 minutt siden):

Ja, moro å lese meldingene med hjem, om hyss han hadde gjort :ler:

😂😂 Synes sånn er så gøy. Når pappa forteller om hva de gjorde på skolen så tror jeg det nesten ikke. Var oppfinnsome på den tiden altså.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (37 minutter siden):

😂😂 Synes sånn er så gøy. Når pappa forteller om hva de gjorde på skolen så tror jeg det nesten ikke. Var oppfinnsome på den tiden altså.

Absolutt. Hadde man gjort brøkdelen av ting i dag :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Måtte ha hjelp til å komme meg opp på sengekanten i dag og å få på meg sokker, bena skrek og protesterte når de måtte bære vekta mi. Tror jeg har drevet meg litt hardt i det siste, spes når SB var borte. Det får jeg igjen for nå. Blir rolig dag i dag da. 

Kjøpte maling til blomsterkassa mi i går da, ville ha en lys og fresh farge på den. Blir samme farge som døra på bildet. Jeg elsker jo grønt og blått, så passer bra! Men den blir ikke malt i dag hvertfall...drygolin-ultimat-vindu-og-dor-jotun-7053-laerdal.thumb.jpg.cd12b505cdd01c04e259e2f2d168469e.jpg

Nydelig farge :jepp:

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Ja, har pacemaker så jeg er batteridreven. 😁 Har hatt mye tull med hjertet, men det kjennes bedre ut nå enn på lenge. Og blir ellers fulgt opp med blodtrykk og prøver ofte ellers. 

Har vært så kaldt her, så alt har brukt tid på å komme seg. Men nå er det masse små spirer, så gleder meg til de kommer seg skikkelig! Når de blomstrer av synes jeg ofte solsikker er litt ekle. 😆 vet du om jeg plukke frø av dem og bruke til neste år?

Er og så forelsker i syrinhortensia, og denne hekken falt jeg så for! Fikk lyst å ha sånn der det går en gangveg og folk glaner inn. 

bfc27418d753166db0b74e9036187983.thumb.jpg.f905e05108970f63786866c97df4921f.jpg

Hadde blitt veldig flott da sikkert :Nikke:

Hvor lang hekk tenker du?

Sola de skrev (4 timer siden):

Har du en slik kommunikator? Da kan du kanskje avtale at de "leser deg av" om det er til kontroll av den du skal? 

Jeg tror du kan gjøre det og tørke dem :klo: Best å tilkalle eksperten :rope: @Rumle I fjor blomstret ikke mine før uken før frosten kom, så var ikke lenge jeg fikk vakre synet av dem, men så sådde jeg svært sent i fjor også.

Ja, hvorfor ikke. Er et svært vakkert skue. Hvor mange planter vil du trenge for å få den så tett?

Jeg aner dessverre ikke :vetikke: Men, finnes sikkert en del info om det på nett om dere googler, vil jeg tro :jepp: sjekk youtube! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Nydelig farge :jepp:

Hadde blitt veldig flott da sikkert :Nikke:

Hvor lang hekk tenker du?

Jeg aner dessverre ikke :vetikke: Men, finnes sikkert en del info om det på nett om dere googler, vil jeg tro :jepp: sjekk youtube! 

Blir nok mange meter... skal gå ut og skritte opp i morgen, så blir jeg klokere på hvor mange 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Blir nok mange meter... skal gå ut og skritte opp i morgen, så blir jeg klokere på hvor mange 

Ja, det blir nok ikke billig, men skulle tror du vil kunne legge inn en bestilling på det hos et gartneri :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fin om vinteren med de vissne blomstene på også, fine gjemmesteder for småfuglene :jepp:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (Akkurat nå):

Ja, det blir nok ikke billig, men skulle tror du vil kunne legge inn en bestilling på det hos et gartneri :jepp:

Ja må gå ann. Kjøpte en sånn for 250kr stk, og synes det er en veldig fin pris, blir jo en kjempe fin busk av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Sikkert fin om vinteren med de visste blomstene på også, fine gjemmesteder for småfuglene :jepp:

Det er sant, blir jo supert for fuglene. Har jo fått nye gjester, har jeg fortalt om det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Det er sant, blir jo supert for fuglene. Har jo fått nye gjester, har jeg fortalt om det? 

Nei? Hvem? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? Hvem? :hoppe:

Stilits, et par. Hadde aldri sett sånne før. Og et par dompapper!! De er så koselige, de sitter på den materen jeg har på vinduet. Kjærester! Det er så koselig. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilits, et par. Hadde aldri sett sånne før. Og et par dompapper!! De er så koselige, de sitter på den materen jeg har på vinduet. Kjærester! Det er så koselig. 

Åhhh så koselig! 🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så koselig! 🥰

Ja, synes det. Har de andre stamgjestene og da, den enslige rødstrupa er jo og veldig søt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 minutter siden):

Ja, synes det. Har de andre stamgjestene og da, den enslige rødstrupa er jo og veldig søt. 

Veldig koselig med stamgjester :jepp:

Er rødsteupen nysgjerrig og selskapssyk? Jeg har en sånn i hagen i år, veldig koselig å ha de på besøk synes jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (5 minutter siden):

Veldig koselig med stamgjester :jepp:

Er rødsteupen nysgjerrig og selskapssyk? Jeg har en sånn i hagen i år, veldig koselig å ha de på besøk synes jeg 😊

Han ser ensom ut synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser ensom ut synes jeg....

Uff, håper han finner seg en venninne :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff her har jeg glemt denne :blush: Og her har dere gjemt dere!! Tilpass for meg :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkensina skrev (Akkurat nå):

Huff her har jeg glemt denne :blush: Og her har dere gjemt dere!! Tilpass for meg :ler: 

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er halvveis på vei til å tusle i seng, så ha en fin natt videre 😊

Natta!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dompaper synes jeg er eksotisk siden jeg såvidt har sett de. Det kom en på besøk på balkongen for en ukes tid siden, men den likte ikke maten og forsvant (nøttemateren var vel ikke noe for han, eller peanøttsmør). 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...