Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Sola de skrev (2 minutter siden):

Folk flest burde ha blitt vaksinert til neste sommer. Er så leit at så mange prester har så mye i mot å vie homofile. Kjærlighet er kjærlighet. Burde ikke være noe forskjell. Kirken skal liksom være for alle hetes det. :riste: Er jo ikke det når de utestenger og har så mange fordommer som de har. Det blir et superfint bryllup dere får :Nikke: Skal dere ha katten din med på noe måte i vielsen eller bryllupet?

Tror han setter pris på å slippe å være med så mye folk. 😆 Han liker ikke mye folk rundt seg. Så mulig han får lov å være hjemme i fred og ro. 

Min mor er litt gammeldags, og har sagt at hun håper det finnes andre alternativ enn kirken som vi vil ha. Hun hadde ikke laget noe problem, og hun hadde kommet, men ville alikevel si noe. Jeg er ikke kirkeperson selv, så går bra for meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (31 minutter siden):

Tror han setter pris på å slippe å være med så mye folk. 😆 Han liker ikke mye folk rundt seg. Så mulig han får lov å være hjemme i fred og ro. 

Min mor er litt gammeldags, og har sagt at hun håper det finnes andre alternativ enn kirken som vi vil ha. Hun hadde ikke laget noe problem, og hun hadde kommet, men ville alikevel si noe. Jeg er ikke kirkeperson selv, så går bra for meg. 

Så lenge dere får det, slik, dere vil ha det på dagen deres, så er det det eneste som betyr noe.

Haha, synes jeg ser for meg en liten pus med fin sløyfe :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (30 minutter siden):

Så lenge dere får det, slik, dere vil ha det på dagen deres, så er det det eneste som betyr noe.

Haha, synes jeg ser for meg en liten pus med fin sløyfe :rodmer:

Hadde vært søtt. 😆 

Blir nok fint, er jo en god stund til heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et legebesøk er jeg blitt mobil igjen! Ikke lenger kjøreforbud! Så vært innom og byttet dekk og kjørt litt rundt. 

🚗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (8 minutter siden):

Har det skjedd? :overrasket:

En gang.😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

En gang.😆

Reagerte du på det med en gang, eller tok det litt tid før du forsto det var deg h*n snakket til? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Reagerte du på det med en gang, eller tok det litt tid før du forsto det var deg h*n snakket til? :fnise: 

Skjønte det med en gang, hverfall ganske fort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emet skrev (34 minutter siden):

God helg! 😄

 

Se kildebildet

Takk, i lige måte! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag blir en rolig dag, kjenner meg helt utslitt og mørbanka etter i går. Men hadde en fin dag, fikk brukt meg mer enn vanlig. Rev panel, rettet opp reisverk, satte på nye plater, sparklet og malte. Var veldig fint å orke å drive på. Fikk sitte litt i solen, og det vi fikk se da var to elger som drev helt i nærheten. Vil tro det var en elgemamma som jagde unna sin forårs kalv. Stakkars elg, er ikke lett å bli ungdom. Dette var hos en jeg kjenner, og de har og katt, som jeg prøvde å puse på og få kontakt med, men den ville ikke komme nær. Unntatt når jeg satt på rekkverket og så på elgen. Satt med låret paralelt med rekkverket og pusen ville hoppe opp og se den og, den fikk tak med klør ned i låret og gled tilbake. Så nå har jeg to blå, hovne felt på låret. 😆 Typisk min flaks. Og typisk at jeg er jeg som måtte kravle inn under verandaen når vi mistet sagbladet mellom gulvplankene. Kravlet inn med bena stikkende ut og så dro de meg ut når jeg fikk tak i det. Det begynner å bli lenge siden jeg orket å drive en hel dag. Men i dag slapper jeg av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukket opp en fifi liten sak på Instagram. En solcelle fontene som skal flyte i dam. Jeg som vil ha dam, men er skeptisk til helt stille vann som blir stygt og myggen legger egg der, og samtidig ikke vil ha ledninger i hagen eller gravd ned, så må jo dette prøves! Var og mulig å justere fontenen, jeg vil ha en svak liten bobling bare, ikke en høy sprut, og det blir ofte litt tacky. Må prøves.

Jeg venter på svigers, og samboer er fortsatt suuuuur på meg. Han har bursdag i morgen. Så de kommer på besøk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til ting som går på solcelle, har nok gått på for mange bomkjøp selv. Men, godt mulig teknologien har blitt bedre nå enn sist jeg prøvde :jepp: 

Har du sett helgens Kompani Lauritzen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (25 minutter siden):

Jeg er litt skeptisk til ting som går på solcelle, har nok gått på for mange bomkjøp selv. Men, godt mulig teknologien har blitt bedre nå enn sist jeg prøvde :jepp: 

Har du sett helgens Kompani Lauritzen? 

Jeg er og egentlig skeptisk til det, tenker ofte på sånn jalla belysning noen har i hagen. Ble positivt overrasket over noe en kompis av meg hadde, så kan jo gjerne prøve...

Så KL ja! Hadde du klart å stupe baklengs? Liker Hulsker mer og mer jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (29 minutter siden):

Jeg er og egentlig skeptisk til det, tenker ofte på sånn jalla belysning noen har i hagen. Ble positivt overrasket over noe en kompis av meg hadde, så kan jo gjerne prøve...

Så KL ja! Hadde du klart å stupe baklengs? Liker Hulsker mer og mer jeg!

Tviler sterkt på at jeg hadde klart noe som helst i KL for å være ærlig :ninja: Men, akkurat det med stuping baklengs tror jeg de fleste kan få til, det så ut som det handlet mer om å overbevise seg selv enn noe annet. Men, har ikke særlig lyst å prøve da 😅 

Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig kjempeimponert over alle som er med, de er skikkelig tøffe :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 timer siden):

Tviler sterkt på at jeg hadde klart noe som helst i KL for å være ærlig :ninja: Men, akkurat det med stuping baklengs tror jeg de fleste kan få til, det så ut som det handlet mer om å overbevise seg selv enn noe annet. Men, har ikke særlig lyst å prøve da 😅 

Hva med deg?

Tror både stup og rappellering hadde gått bra. Men ned i et hull i bakken, nei.. Så for meg mark og biller i håret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...