Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Våknet med følelsen av at jeg har gjort mye rart i går og i natt, måtte saumfare og se om jeg hadde skrevet noe dumt eller deltatt i en diskusjon her på kg. Men det var innenfor grensen. Når man tar noen glass på tom mage og ikke tåler så mye, bør man egentlig la være. 

I dag vil jeg ikke være hjemme, men vil samtidig ikke ut. Nervøs i kroppen, og orker ikke lyd eller sterkt lys, vil ikke være alene, men vil ikke snakke med folk. For et virvar. Den dagen vi kan transplantere hjerner står jeg først i køen. Nå kaffe og forhåpentligvis finne noe på tv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har montert ny gressklipper. En gul og kul en. Og det har vært flust av meldinger og telefoner i dag, tydligvis noen som har hørt at SB og jeg tar noen dager fra hverandre, og så går jungeltelegrafen og kriseberedskapen settes i gang. Når jeg ikke svarer på alle anrop og mld så dukker det opp noen. Jeg kaller det for suicide squad. Da kommer det noen og sjekker så jeg ikke gjør noe dumt. Men herregud, jeg klarer meg bra nå da, det velter ikke hele lasset. Nå sitter jeg ute på terrassen sammen med katten, og med levende lys, et glass vin og hører på årets første tordenskrall. Vært varmt og klamt i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg/ dere? Noen ganger kan det være greit med noen dager fra hverandre når det stormer litt.

Snorker han like mye når han ligger på siden, som på rygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Hvordan går det med deg/ dere? Noen ganger kan det være greit med noen dager fra hverandre når det stormer litt.

Snorker han like mye når han ligger på siden, som på rygg?

Vi har ikke snakket sammen på 2 dager, så vet liksom ikke helt hvordan det går jeg. Men jeg tror han er helt utslitt, mulig på vei til å bli utbrent. Og det er jo pga meg, ikke at jeg kan så mye for det, men det er jo sannheten. Så nå får han prioritere seg selv litt. Jeg skal ikke mase. Men jeg savner han så klart, i dag tidlig kom en kompis og jeg trodde først det var SB som kom, og ble litt skuffet. Men men.. Jeg tror ikke at han ble sur pga jeg nevnte snorking, men mer at det fikk begeret til å renne over. Skal hverfall aldri mer klage på det, han får ta tiden han trenger og ta tak i det når han selv føler det er på tide. 

Bare han til slutt kommer hjem. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Vi har ikke snakket sammen på 2 dager, så vet liksom ikke helt hvordan det går jeg. Men jeg tror han er helt utslitt, mulig på vei til å bli utbrent. Og det er jo pga meg, ikke at jeg kan så mye for det, men det er jo sannheten. Så nå får han prioritere seg selv litt. Jeg skal ikke mase. Men jeg savner han så klart, i dag tidlig kom en kompis og jeg trodde først det var SB som kom, og ble litt skuffet. Men men.. Jeg tror ikke at han ble sur pga jeg nevnte snorking, men mer at det fikk begeret til å renne over. Skal hverfall aldri mer klage på det, han får ta tiden han trenger og ta tak i det når han selv føler det er på tide. 

Bare han til slutt kommer hjem. :sukk:

Håper dere snart får snakket sammen igjen :klem: Er jo godt tegn at du savner ham. Han savner sikkert deg like mye. Du skal ikke ta på deg skylden for at han er utslitt blitt. Man må jo selv sørge for å ta en pust i bakken når man merker det røyner på, på ene eller andre måten. uten vil man bli utbrent, eller det som verre er. Du nevnte jo bare snorkingen fordi du bryr deg om ham. Det vil nok forhåpentligvis ordne seg :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (10 minutter siden):

Håper dere snart får snakket sammen igjen :klem: Er jo godt tegn at du savner ham. Han savner sikkert deg like mye. Du skal ikke ta på deg skylden for at han er utslitt blitt. Man må jo selv sørge for å ta en pust i bakken når man merker det røyner på, på ene eller andre måten. uten vil man bli utbrent, eller det som verre er. Du nevnte jo bare snorkingen fordi du bryr deg om ham. Det vil nok forhåpentligvis ordne seg :klem:

Neida, skal ikke skylde på meg selv for mye, men jeg vet jo at det har vært ekstremt mye påkjenning for han etter vi ble sammen. Fra å gå fra singel og problemløs til fast forhold og bli pårørende til en som er smågal og generelt dårlig form. Jeg skal ikke krisemaksimere, men ta hensyn og være forståelsesfull. Så håper vi det beste. Mulig jeg drister meg til å sende en mld i morgen. Takk for at du er så forståelsesfull :klemmer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (27 minutter siden):

Neida, skal ikke skylde på meg selv for mye, men jeg vet jo at det har vært ekstremt mye påkjenning for han etter vi ble sammen. Fra å gå fra singel og problemløs til fast forhold og bli pårørende til en som er smågal og generelt dårlig form. Jeg skal ikke krisemaksimere, men ta hensyn og være forståelsesfull. Så håper vi det beste. Mulig jeg drister meg til å sende en mld i morgen. Takk for at du er så forståelsesfull :klemmer:

Det var jo han som forelsket seg i deg, valgte å sjekke deg opp og bli sammen med deg. Dere hadde jo kjent hverandre lenge, så han visste hva han gikk til. Vi har alle våre ting, smått som stort. Noen ganger må man være den som gir og noen ganger må man være den som tar. Det endrer seg hele tiden i alle forhold og vil aldri være helt likt hele tiden.

Gjør det! Send ham en melding :klemmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (16 minutter siden):

Det var jo han som forelsket seg i deg, valgte å sjekke deg opp og bli sammen med deg. Dere hadde jo kjent hverandre lenge, så han visste hva han gikk til. Vi har alle våre ting, smått som stort. Noen ganger må man være den som gir og noen ganger må man være den som tar. Det endrer seg hele tiden i alle forhold og vil aldri være helt likt hele tiden.

Gjør det! Send ham en melding :klemmer: 

Takk! Du kan få jobb som vår nye parterapeut.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (30 minutter siden):

Takk! Du kan få jobb som vår nye parterapeut.  

Hahahaha :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipte plen for første gang i år, med ny klipper. Angrer på at jeg ikke kjøpte sitteklipper. Stor plen med forskjellige nivåer, og mye i svak helling er ikke en vennlig plen å klippe for en med kropp som en 80åring. Svettet så brillene gled av nesen. Men jeg fullførte! Fornøyd med det! Og lukter godt av nyklipt gress, før ny tordenskrall og regnskur kom i kveld og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært sammen med Husets Herre i snart 25 år og stae, vanskelige meg har lært en ting: Det er nødvendig noen ganger å strekke ut hånda og si at jeg er så glad i deg, og om du fremdeles vil ha meg så er jeg her og venter på deg. Legg hjertet i hånda og by det bort på en måte.

Nei, parforhold et søren ikke lett noen ganger. Håper det ordner seg for dere. ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

Håper ting ordner seg for dere @Daryl Dixon :jepp:

Sola som parterapeut er jo en glimrende ide! :jepp:

Tror hun hadde gjort en god jobb!

MarianneE skrev (53 minutter siden):

Nå har jeg vært sammen med Husets Herre i snart 25 år og stae, vanskelige meg har lært en ting: Det er nødvendig noen ganger å strekke ut hånda og si at jeg er så glad i deg, og om du fremdeles vil ha meg så er jeg her og venter på deg. Legg hjertet i hånda og by det bort på en måte.

Nei, parforhold et søren ikke lett noen ganger. Håper det ordner seg for dere. ❤

Du har rett, det er en fulltidsjobb, men med gode belønninger når man legger inn en innsats. Jeg har ikke vært flink til å legge en 100% god innsats. Men man lærer så lenge man lever. ❤ :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Du har rett, det er en fulltidsjobb, men med gode belønninger når man legger inn en innsats. Jeg har ikke vært flink til å legge en 100% god innsats. Men man lærer så lenge man lever. ❤ :klem:

Ikke jeg heller, har alltid ønsket og gi 100% men har holdt ubevist tilbake for om han skal finne på å gå så har jeg ihvertfall ikke dedikert meg selv helt. (Jeg er skillesmissebarn). Holder jeg ham litt på avstand så vil det ikke være SÅ jævlig når han går. Derfor har jeg og ubevist "testet" ham for da har jeg fått bevist for meg selv at han ikke er bedre enn andre.  Fineste mannen min fortsetter å holde taket i meg og aldri sluppet. I de siste årene har jeg begynt å tro på ham, at han vil ha meg for alltid og ikke frem til noe bedre kommer. 

Sorry utspillet uten mål og mening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (14 minutter siden):

Ikke jeg heller, har alltid ønsket og gi 100% men har holdt ubevist tilbake for om han skal finne på å gå så har jeg ihvertfall ikke dedikert meg selv helt. (Jeg er skillesmissebarn). Holder jeg ham litt på avstand så vil det ikke være SÅ jævlig når han går. Derfor har jeg og ubevist "testet" ham for da har jeg fått bevist for meg selv at han ikke er bedre enn andre.  Fineste mannen min fortsetter å holde taket i meg og aldri sluppet. I de siste årene har jeg begynt å tro på ham, at han vil ha meg for alltid og ikke frem til noe bedre kommer. 

Sorry utspillet uten mål og mening 

uten mål og mening er det hverfall ikke, er kjempe fint å høre litt hvordan folk har det og takler hverdagen. Er forresten spennende det at du nevnte skilsmissebarn, for det er jo ikke jeg og kan da sikkert ta det litt for gitt at ting bare skal gå bra. Har jo aldri opplevd å se mine foreldre i tøffe tak, selv om jeg vet jo at det stormer i alle forhold.  Blir rene refleksjonlørdag dette. 😆

Er forresten så lei dette at kg sletter hele innlegget når man være skal slette en bokstav. Trodde først det var min telefon, men var vist forumet det var noe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så støl i dag. I absolutt hele kroppen... Har ikke gjort noe nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på hagesenter i dag, men tror det er mye folk der nå tidlig, så jeg venter litt. Dessuten regner det tungt nå. 

På dagens episode av Tid for hage, så jeg en artig løsning for å dyrke jordbær. Sånn skal jeg prøve å finne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Jeg skal på hagesenter i dag, men tror det er mye folk der nå tidlig, så jeg venter litt. Dessuten regner det tungt nå. 

På dagens episode av Tid for hage, så jeg en artig løsning for å dyrke jordbær. Sånn skal jeg prøve å finne. 

Jeg så Tid for hage for første gang i går. Jeg hater hagearbeid, noe som vises, men jeg skjønte at jeg har virkelig mye å lære av det programmet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (47 minutter siden):

Jeg så Tid for hage for første gang i går. Jeg hater hagearbeid, noe som vises, men jeg skjønte at jeg har virkelig mye å lære av det programmet. 

Jeg har og mye å lære, kanskje største lærdommen er å ikke ta seg vann over hodet og starte med store prosjekter uten å kunne nok om det man gjør. :ninja: Har fått på noen smell før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...