Rumle Skrevet 3. mai 2021 #461 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (27 minutter siden): Hulsker altså, tror han er min favoritt nå når Morten er ute. Han, Jacob og Linnea. Jeg må innrømme at jeg tidligere syntes Linnea Myhre var irriterende, men jeg må bite i det sure eplet, hun er tøff hun! Ja, enig Hvem tror du vinner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #462 Del Skrevet 3. mai 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, enig Hvem tror du vinner? Jeg tror hun Siri har god sjanse, og Carl Martin... Men jeg håper ikke Siri vinner egentlig, vet ikke hvorfor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2021 #463 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg tror hun Siri har god sjanse, og Carl Martin... Men jeg håper ikke Siri vinner egentlig, vet ikke hvorfor. Jeg har troen på Carl Martin men tilfeldigheter kan jo avgjøre mye, det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #464 Del Skrevet 3. mai 2021 Rumle skrev (8 minutter siden): Jeg har troen på Carl Martin men tilfeldigheter kan jo avgjøre mye, det blir spennende! Enig. Er mye som kan ødelegge for noen. Ser du kasserneliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2021 #465 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Enig. Er mye som kan ødelegge for noen. Ser du kasserneliv? Nei, har ikke sett noe av det. Er det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #466 Del Skrevet 3. mai 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Nei, har ikke sett noe av det. Er det bra? Det er små episoder med litt mer fra kompaniet ofre fra hvordan deltagerne har det utenom oppgavene, er helt greit, litt kort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2021 #467 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er små episoder med litt mer fra kompaniet ofre fra hvordan deltagerne har det utenom oppgavene, er helt greit, litt kort. Må få sett det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #468 Del Skrevet 3. mai 2021 Rumle skrev (2 minutter siden): Må få sett det Gjør det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #469 Del Skrevet 3. mai 2021 Jaja... Da var samboer i gang med pintrest og planlegging. Jeg må innse at jeg ikke får viljen min om tinghuset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2021 #470 Del Skrevet 3. mai 2021 Pinterest er jo genialt til sånt! Hundesilhuett byttet ut med Robinsilhuett hadde vært kult 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. mai 2021 #471 Del Skrevet 3. mai 2021 Er det giftemål på gang!? Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #472 Del Skrevet 3. mai 2021 Rumle skrev (25 minutter siden): Pinterest er jo genialt til sånt! Hundesilhuett byttet ut med Robinsilhuett hadde vært kult 😍 Sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 3. mai 2021 Forfatter #473 Del Skrevet 3. mai 2021 Catalina Culès skrev (23 minutter siden): Er det giftemål på gang!? Gratulerer takker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2021 #474 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (32 minutter siden): Sånn? Ja! 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 3. mai 2021 #475 Del Skrevet 3. mai 2021 1 hour ago, Daryl Dixon said: Jaja... Da var samboer i gang med pintrest og planlegging. Jeg må innse at jeg ikke får viljen min om tinghuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 3. mai 2021 #476 Del Skrevet 3. mai 2021 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): Sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai 2021 #477 Del Skrevet 4. mai 2021 Brylllupsplanlegging! Når skal bryllupet stå? Hvordan er det mannen din ønsker dagen deres skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #478 Del Skrevet 4. mai 2021 Sola de skrev (3 timer siden): Brylllupsplanlegging! Når skal bryllupet stå? Hvordan er det mannen din ønsker dagen deres skal være? Tror det blir sommer neste år, tar ikke sjansen på å bli skuffet av Corona. Så håper det løser seg med vaksinering osv for samfunnet. Og blir ikke kirke, det kan godt være prest, men vil ikke ha noe sirkus av at vi gifter oss i kirken som homofile. Han vil helst ha det ellers med tradisjonell middag og fest. Og det må han få lov til å få synes jeg. Så har jeg lagt inn ønske om å ha det et sted hvor det og er overnatting, må ha mulighet til å ta små pauser. Så får vi se hvor det blir. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. mai 2021 Forfatter #479 Del Skrevet 4. mai 2021 Jeg ser forresten på den nye sesongen av Mandelmanns gård. Og Marie har laget en fantastisk dam med et lite fossefall inne i drivhuset, som de skal ha masse eksotiske planter. Så utrolig flink hun er. Og så ble jeg så lei meg når de fortalte at reven hadde tatt knekken på nesten hele påfuglflokken deres. Bare hannen overlevde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. mai 2021 #480 Del Skrevet 4. mai 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Tror det blir sommer neste år, tar ikke sjansen på å bli skuffet av Corona. Så håper det løser seg med vaksinering osv for samfunnet. Og blir ikke kirke, det kan godt være prest, men vil ikke ha noe sirkus av at vi gifter oss i kirken som homofile. Han vil helst ha det ellers med tradisjonell middag og fest. Og det må han få lov til å få synes jeg. Så har jeg lagt inn ønske om å ha det et sted hvor det og er overnatting, må ha mulighet til å ta små pauser. Så får vi se hvor det blir. Folk flest burde ha blitt vaksinert til neste sommer. Er så leit at så mange prester har så mye i mot å vie homofile. Kjærlighet er kjærlighet. Burde ikke være noe forskjell. Kirken skal liksom være for alle hetes det. Er jo ikke det når de utestenger og har så mange fordommer som de har. Det blir et superfint bryllup dere får Skal dere ha katten din med på noe måte i vielsen eller bryllupet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå