Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4261 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Namm! Jaaaaa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4262 Del Skrevet 4. januar 2022 Enda ikke vært i nærheten av noen steder som selger de, så enda bra du deler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4263 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Enda ikke vært i nærheten av noen steder som selger de, så enda bra du deler Ja, enda bra vi kan dele her inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4264 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Jaaaaa! Rumlehuset har skjulte skatter rundt omkring 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4265 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja, enda bra vi kan dele her inne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4266 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (2 minutter siden): Rumlehuset har skjulte skatter rundt omkring Ja åpenbart! Må visst gå mer på jakt, for dette var virkelig en overraskelse! Trodde de krittene var long gone! Dessverre altfor sjelden man finner sånne skatter da Endret 4. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4267 Del Skrevet 4. januar 2022 Fikk en overraskende fin (kort da) tlf fra mamma, hun hadde blitt med sykepleier ut litt på balkongen i dag! Og det var godt Og ikke minst at hun kunne ringe meg med vilje for å fortelle det var veldig fint ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4268 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Fikk en overraskende fin (kort da) tlf fra mamma, hun hadde blitt med sykepleier ut litt på balkongen i dag! Og det var godt Og ikke minst at hun kunne ringe meg med vilje for å fortelle det var veldig fint ❤️ Så bra! ❤😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4269 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja åpenbart! Må visst gå ler på jakt, for dette var virkelig en overraskelse! Trodde de krittene var long gone! Desverre altfor sjelden man finner sånne skatter da Jeg blir med!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4270 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jeg blir med!! 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4271 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): 😅 Rumlehuset er tydeligvis Da place to hunt! Må bare gjøre istand skatt- og skolekritt-detektorene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4272 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Rumlehuset er tydeligvis Da place to hunt! Må bare gjøre istand skatt- og skolekritt-detektorene Oioi, det hadde vært noe, kan sikkert finne uendelige mengder med frøposer jeg har rotet bort også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4273 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Oioi, det hadde vært noe, kan sikkert finne uendelige mengder med frøposer jeg har rotet bort også Jaaaaa 😍 Tviler ikke! Jeg finner mine på rare steder med mange års mellomrom også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4274 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Jaaaaa 😍 Tviler ikke! Jeg finner mine på rare steder med mange års mellomrom også Merkelig det der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4275 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Merkelig det der Mhm 😅 Jeg kjøpte meg jo en frøboks i fjor eller forfjor, det har ikke helt hjulpet enda Noe av det rareste er at en diger pose med en engmiks til skygge fra England aldri har dukket opp igjen selv om jeg vet at jeg ikke har sådd den enda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4276 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Frøkensina skrev (2 minutter siden): Mhm 😅 Jeg kjøpte meg jo en frøboks i fjor eller forfjor, det har ikke helt hjulpet enda Noe av det rareste er at en diger pose med en engmiks til skygge fra England aldri har dukket opp igjen selv om jeg vet at jeg ikke har sådd den enda Ja? Nei man skal jo faktisk huske å legge posene oppi boksen og! Mye kan skje på veien dit! Endret 4. januar 2022 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4277 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Nei man skal jo faktisk huske å legge posene oppi boksen og! Mye kan skje på veien! Nemmelig! Man må også vite hvor man har satt den 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4278 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Nemmelig! Man må også vite hvor man har satt den 😅 Nettopp! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 4. januar 2022 #4279 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (30 minutter siden): Jeg fant nettopp en pose skolekritt som jeg hadde glemt! Tror helt seriøst at jeg ropte Hurra! høyt når jeg fant den Veeeldig happy! *deler* Sånn skolekritt! Jeg tenkte et øyeblikk du hadde funnet tavlekritt. Hadde vært morsomt å fargelagt asfalt eller noe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4280 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (1 minutt siden): Nettopp! Jeg foreslår en dobbel-skattejakt før såsesongen er over Men det største problemet mitt er alltid lite plass inne, og lite jord å dyrke i ute 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå