Frøkensina Skrevet 3. januar 2022 #4241 Del Skrevet 3. januar 2022 (endret) Endret 4. januar 2022 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4242 Del Skrevet 4. januar 2022 Kan slette det over hvis du vil? Har følt meg dårlig de siste dagene fordi mamma har vært så dårlig og ikke vært seg selv, hun har sovet dårlig. Snakket med dem om det i går og hun fikk en beroligende som hjalp på søvnen i natt, men av en eller annen grunn insisterte hun visst på å sitte i stolen midt på natten så da sov hun der en del timer sa de. Nå ble visst forsøket mitt på å hjelpe henne i dag bare stressende. Det er jo ikke meningen. Når hun klager over noe/savner noe eller har lyst til å gjøre noe så prøver jeg jo å spørre de om hjelp, og så forteller jeg henne det når hun kan få hjelp (tvn senere i uken, en liten tur ut på balkongen etter lunsj), men da er det plutselig fryktelig galt og hun vil ingenting likevel 🙁 Håper du har en god dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4243 Del Skrevet 4. januar 2022 Forresten så ser det ut som Garden Rescue endelig har kommet tilbake på tv på Tv2Livsstil, er akkurat ferdig nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4244 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (33 minutter siden): Kan slette det over hvis du vil? Har følt meg dårlig de siste dagene fordi mamma har vært så dårlig og ikke vært seg selv, hun har sovet dårlig. Snakket med dem om det i går og hun fikk en beroligende som hjalp på søvnen i natt, men av en eller annen grunn insisterte hun visst på å sitte i stolen midt på natten så da sov hun der en del timer sa de. Nå ble visst forsøket mitt på å hjelpe henne i dag bare stressende. Det er jo ikke meningen. Når hun klager over noe/savner noe eller har lyst til å gjøre noe så prøver jeg jo å spørre de om hjelp, og så forteller jeg henne det når hun kan få hjelp (tvn senere i uken, en liten tur ut på balkongen etter lunsj), men da er det plutselig fryktelig galt og hun vil ingenting likevel 🙁 Håper du har en god dag Stor overgang sikkert, til fast plass? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4245 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Stor overgang sikkert, til fast plass? Ja det er det sikkert. Håper det blir litt bedre etterhvert. Jeg blir litt nervøs for at det istedet blir verre pga sykdommen. Uflaks med at alle aktiviteter er stanset pga korona. Å være med på noe av det ville kanskje hjulpet litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4246 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Ja det er det sikkert. Håper det blir litt bedre etterhvert. Jeg blir litt nervøs for at det istedet blir verre pga sykdommen. Uflaks med at alle aktiviteter er stanset pga korona. Å være med på noe av det ville kanskje hjulpet litt. Det er sant. De sier corona rammer hardest de unge, men de rammer virkelig de gamle og syke veldig hardt og. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4247 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (24 minutter siden): Ja det er det sikkert. Håper det blir litt bedre etterhvert. Jeg blir litt nervøs for at det istedet blir verre pga sykdommen. Uflaks med at alle aktiviteter er stanset pga korona. Å være med på noe av det ville kanskje hjulpet litt. Kjedelig at det påvirker alt så mye. Er det noen restriksjoner på besøk og eller går det greit enda? ❤ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4248 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (16 minutter siden): Det er sant. De sier corona rammer hardest de unge, men de rammer virkelig de gamle og syke veldig hardt og. Ja virkelig Rumle skrev (3 minutter siden): Kjedelig at det påvirker alt så mye. Er det noen restriksjoner på besøk og eller går det greit enda? ❤ Det er påbudt med munnbind og maks to gjester tror jeg. Sålenge det ikke er noen med koronasmitte på hennes avdeling er det åpent for besøk. Det var stengt en dag før de fikk oversikt over avdelingene med testing. ❤️ De testet alle tre ganger tilsammen med tre dager i mellom hver gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4249 Del Skrevet 4. januar 2022 Frøkensina skrev (2 minutter siden): Ja virkelig Det er påbudt med munnbind og maks to gjester tror jeg. Sålenge det ikke er noen med koronasmitte på hennes avdeling er det åpent for besøk. Det var stengt en dag før de fikk oversikt over avdelingene med testing. ❤️ De testet alle tre ganger tilsammen med tre dager i mellom hver gang. Forstår. Bra de er nøye på det i alle fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4250 Del Skrevet 4. januar 2022 Det er litt skummelt da at nattevakten går gjennom alle avdelingene, både de med og uten korona Og mamma har jo mye kontakt med nattevakten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4251 Del Skrevet 4. januar 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4252 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Gjentagende problem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4253 Del Skrevet 4. januar 2022 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4254 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) Jeg kom over denne https://hyperboleandahalf.blogspot.com etter at jeg først havnet på tegnestripene hennes om depresjon https://hyperboleandahalf.blogspot.com/2011/10/adventures-in-depression.html. Begge er bra, leste nettopp historien i den første linken Anbefales! Endret 4. januar 2022 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4255 Del Skrevet 4. januar 2022 The problem might not even have a solution. But you aren't necessarily looking for solutions. You're maybe just looking for someone to say "sorry about how dead your fish are" or "wow, those are super dead. I still like you, though." https://hyperboleandahalf.blogspot.com/2013/05/depression-part-two.html 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4. januar 2022 Forfatter #4256 Del Skrevet 4. januar 2022 Litt dårlig på å gi respons i dag, sorry. ⚘ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4257 Del Skrevet 4. januar 2022 Daryl Dixon skrev (47 minutter siden): Litt dårlig på å gi respons i dag, sorry. ⚘ Det gjør ikke noe Pakk deg inn i et dyneslott med katten og podcast eller finn en film du har lyst til å se. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4258 Del Skrevet 4. januar 2022 til de som trenger det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. januar 2022 #4259 Del Skrevet 4. januar 2022 Jeg fant nettopp en pose skolekritt som jeg hadde glemt! Tror helt seriøst at jeg ropte Hurra! høyt når jeg fant den Veeeldig happy! *deler* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 4. januar 2022 #4260 Del Skrevet 4. januar 2022 Rumle skrev (5 minutter siden): Jeg fant nettopp en pose skolekritt som jeg hadde glemt! Tror helt seriøst at jeg ropte Hurra! høyt når jeg fant den Veeeldig happy! *deler* Namm! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå