Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan slette det over hvis du vil? :blomst: Har følt meg dårlig de siste dagene fordi mamma har vært så dårlig og ikke vært seg selv, hun har sovet dårlig. Snakket med dem om det i går og hun fikk en beroligende som hjalp på søvnen i natt, men av en eller annen grunn insisterte hun visst på å sitte i stolen midt på natten så da sov hun der en del timer sa de.

Nå ble visst forsøket mitt på å hjelpe henne i dag bare stressende. Det er jo ikke meningen. Når hun klager over noe/savner noe eller har lyst til å gjøre noe så prøver jeg jo å spørre de om hjelp, og så forteller jeg henne det når hun kan få hjelp (tvn senere i uken, en liten tur ut på balkongen etter lunsj), men da er det plutselig fryktelig galt og hun vil ingenting likevel 🙁

Håper du har en god dag :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så ser det ut som Garden Rescue endelig har kommet tilbake på tv :yvonne:på Tv2Livsstil, er akkurat ferdig nå. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (33 minutter siden):

Kan slette det over hvis du vil? :blomst: Har følt meg dårlig de siste dagene fordi mamma har vært så dårlig og ikke vært seg selv, hun har sovet dårlig. Snakket med dem om det i går og hun fikk en beroligende som hjalp på søvnen i natt, men av en eller annen grunn insisterte hun visst på å sitte i stolen midt på natten så da sov hun der en del timer sa de.

Nå ble visst forsøket mitt på å hjelpe henne i dag bare stressende. Det er jo ikke meningen. Når hun klager over noe/savner noe eller har lyst til å gjøre noe så prøver jeg jo å spørre de om hjelp, og så forteller jeg henne det når hun kan få hjelp (tvn senere i uken, en liten tur ut på balkongen etter lunsj), men da er det plutselig fryktelig galt og hun vil ingenting likevel 🙁

Håper du har en god dag :klem:

Stor overgang sikkert, til fast plass? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (45 minutter siden):

Stor overgang sikkert, til fast plass? 

Ja det er det sikkert. Håper det blir litt bedre etterhvert. Jeg blir litt nervøs for at det istedet blir verre pga sykdommen. Uflaks med at alle aktiviteter er stanset pga korona. Å være med på noe av det ville kanskje hjulpet litt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (8 minutter siden):

Ja det er det sikkert. Håper det blir litt bedre etterhvert. Jeg blir litt nervøs for at det istedet blir verre pga sykdommen. Uflaks med at alle aktiviteter er stanset pga korona. Å være med på noe av det ville kanskje hjulpet litt.

Det er sant. De sier corona rammer hardest de unge, men de rammer virkelig de gamle og syke veldig hardt og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkensina skrev (24 minutter siden):

Kjedelig at det påvirker alt så mye. Er det noen restriksjoner på besøk og eller går det greit enda? ❤

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Det er sant. De sier corona rammer hardest de unge, men de rammer virkelig de gamle og syke veldig hardt og.

Ja virkelig :jepp:

Rumle skrev (3 minutter siden):

Kjedelig at det påvirker alt så mye. Er det noen restriksjoner på besøk og eller går det greit enda? ❤

Det er påbudt med munnbind og maks to gjester tror jeg. Sålenge det ikke er noen med koronasmitte på hennes avdeling er det åpent for besøk. Det var stengt en dag før de fikk oversikt over avdelingene med testing. ❤️ De testet alle tre ganger tilsammen med tre dager i mellom hver gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkensina skrev (2 minutter siden):

Ja virkelig :jepp:

Det er påbudt med munnbind og maks to gjester tror jeg. Sålenge det ikke er noen med koronasmitte på hennes avdeling er det åpent for besøk. Det var stengt en dag før de fikk oversikt over avdelingene med testing. ❤️ De testet alle tre ganger tilsammen med tre dager i mellom hver gang. 

Forstår. Bra de er nøye på det i alle fall :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt skummelt da at nattevakten går gjennom alle avdelingene, både de med og uten korona :unsure: Og mamma har jo mye kontakt med nattevakten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom over denne https://hyperboleandahalf.blogspot.com etter at jeg først havnet på tegnestripene hennes om depresjon https://hyperboleandahalf.blogspot.com/2011/10/adventures-in-depression.html.

Begge er bra, leste nettopp historien i den første linken :fnise: Anbefales!

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The problem might not even have a solution. But you aren't necessarily looking for solutions. You're maybe just looking for someone to say "sorry about how dead your fish are" or "wow, those are super dead. I still like you, though." 

https://hyperboleandahalf.blogspot.com/2013/05/depression-part-two.html

😬
ADTWO26.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

Litt dårlig på å gi respons i dag, sorry. ⚘

Det gjør ikke noe :klemmer: Pakk deg inn i et dyneslott med katten og podcast eller finn en film du har lyst til å se.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant nettopp en pose skolekritt som jeg hadde glemt! Tror helt seriøst at jeg ropte Hurra! høyt når jeg fant den :fnise: Veeeldig happy!

*deler*

2X3fAs1.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Jeg fant nettopp en pose skolekritt som jeg hadde glemt! Tror helt seriøst at jeg ropte Hurra! høyt når jeg fant den :fnise: Veeeldig happy!

*deler*

2X3fAs1.gif

:hoppendeglad: Namm! :mynona:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...