Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Den podcasten om grubling var fin. Han som har podcasten minnet om han Headspace-fyren, behagelig stemme :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (1 time siden):

Den podcasten om grubling var fin. Han som har podcasten minnet om han Headspace-fyren, behagelig stemme :jepp:

Veldig fin! Da kan vi takke @Rainstorm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stresset mye i dag før jeg hadde telefonmøte om oppfølging, stress gir meg vondt i rygg og hofter som stråler over til nederste del av magen. Sittet med varmepute i nesten hele dag, det lindrer litt. Nå når jeg har lagt meg kjenner jeg muskelen trekke seg sammen flere ganger av seg selv, ekkelt. Og jeg som bor med en fysioterapeut da, burde vært luxus, men han er vant til folk med litt høyere smerteterskel enn denne pingla her, så tør ikke be om massasje. En dum ond sirkel hele greia. 

200-10.gif.fb14c64728b309841bfb2ab6a56b1547.gif

Men godt å få tiden til å gå ved å være på kg og fjase med fine folk da. Noe positivt klarer selv jeg å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Rumle skrev (2 timer siden):

Den podcasten om grubling var fin. Han som har podcasten minnet om han Headspace-fyren, behagelig stemme :jepp:

Enig, syns han er så ydmyk og søt med spørsmålene sine også, er alltid så varsom og varm mot gjestene sine. 

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Veldig fin! Da kan vi takke @Rainstorm

Så bra at den kunne være nyttig for flere enn meg! 😄 Det gjør meg glad for at jeg delte den! 

Er nok ikke bare bare å slutte med grublingen, men jeg har merket at når jeg har fokusert på det den siste uken så får jeg det bedre når jeg klarer det. Dr Michael Greenberg har også en nettside der han forklarer øvelser for hvordan man kan "stop ruminating", syns den var nyttig. Men enig med deg, kan være vanskelig å konsentrere seg lenge nok til å ta helt inn alt som blir nevnt. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm skrev (10 timer siden):

Enig, syns han er så ydmyk og søt med spørsmålene sine også, er alltid så varsom og varm mot gjestene sine. 

Så bra at den kunne være nyttig for flere enn meg! 😄 Det gjør meg glad for at jeg delte den! 

Er nok ikke bare bare å slutte med grublingen, men jeg har merket at når jeg har fokusert på det den siste uken så får jeg det bedre når jeg klarer det. Dr Michael Greenberg har også en nettside der han forklarer øvelser for hvordan man kan "stop ruminating", syns den var nyttig. Men enig med deg, kan være vanskelig å konsentrere seg lenge nok til å ta helt inn alt som blir nevnt. :P 

Ja, han virker veldig fin :jepp:

Den siden må jeg sjekke ut også. Forsto det også sånn at han hadde vært gjest i podcasten ved en tidligere anledning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Stresset mye i dag før jeg hadde telefonmøte om oppfølging, stress gir meg vondt i rygg og hofter som stråler over til nederste del av magen. Sittet med varmepute i nesten hele dag, det lindrer litt. Nå når jeg har lagt meg kjenner jeg muskelen trekke seg sammen flere ganger av seg selv, ekkelt. Og jeg som bor med en fysioterapeut da, burde vært luxus, men han er vant til folk med litt høyere smerteterskel enn denne pingla her, så tør ikke be om massasje. En dum ond sirkel hele greia. 

200-10.gif.fb14c64728b309841bfb2ab6a56b1547.gif

Men godt å få tiden til å gå ved å være på kg og fjase med fine folk da. Noe positivt klarer selv jeg å se.

Klart han vil hjelpe deg! Tviler på at du har særlig lav smerteterskel, det er nok heller motsatt :troest:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (1 time siden):

Klart han vil hjelpe deg! Tviler på at du har særlig lav smerteterskel, det er nok heller motsatt :troest:

Den albuen hans er brutal altså! Setter den rett ned der det er mest vondt og legger hele vekta på. Må sikkert ta dobbelt smertestillende først. 

Ukens Harm og Hegseth var veldig fin, den første halvdelen da, der er de veldig fine og rolige. :jepp: For de går over i kjendisprat og da setter jeg ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

Den albuen hans er brutal altså! Setter den rett ned der det er mest vondt og legger hele vekta på. Må sikkert ta dobbelt smertestillende først. 

Ukens Harm og Hegseth var veldig fin, den første halvdelen da, der er de veldig fine og rolige. :jepp: For de går over i kjendisprat og da setter jeg ut...

Au! :blink:

Ja? Den må jeg få med meg etterpå. Så de nettopp på dagens Lindmo, de er jo overalt for tiden! :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Au! :blink:

Ja? Den må jeg få med meg etterpå. Så de nettopp på dagens Lindmo, de er jo overalt for tiden! :ler:

 

Så bare bilde, skikkelig flashy skjorte!! 🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Så bare bilde, skikkelig flashy skjorte!! 🤣🤣

Mhm :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blingset på dato, trodde jeg hadde en avtale på tirsdag, men det er jo i morgen! Så var det å ikke stresse, gruble og krisemaksimere da. Pust med magen, tøm hodet.

tenor-16.gif.5b28d298a2400b05f5c8d175db90ffff.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter inspeksjon og vannerunde, så ser jeg at det er foreløbig to av de ulike Hostaene som spirer etter jeg satte de i potter. Tenker snart å begynne å jobbe med den skråningen jeg vil plante i. Må ha litt nytt redskap og litt div først. Og se litt hva som lønner seg med støtte, om jeg må ha noe så det ikke raser ned når jeg har på jord og dekkbark. Vurderer slike hvite runde stener på kanten mot muren. Tror jeg må ta med kaffen og sette meg og se litt på pintrest. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Etter inspeksjon og vannerunde, så ser jeg at det er foreløbig to av de ulike Hostaene som spirer etter jeg satte de i potter. Tenker snart å begynne å jobbe med den skråningen jeg vil plante i. Må ha litt nytt redskap og litt div først. Og se litt hva som lønner seg med støtte, om jeg må ha noe så det ikke raser ned når jeg har på jord og dekkbark. Vurderer slike hvite runde stener på kanten mot muren. Tror jeg må ta med kaffen og sette meg og se litt på pintrest. 

Spennende! :jepp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Spennende! :jepp:

 

Ja,og nå må det snart bli mer vår, i går snødde det sidelengs her! Måtte ut i går kveld og avverge kattekrangel, og det var iskald vind! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja,og nå må det snart bli mer vår, i går snødde det sidelengs her! Måtte ut i går kveld og avverge kattekrangel, og det var iskald vind! 

Åh? Gikk det bra? :unsure:

Samme her, utrolig lei av å se snø i hagen nå. Bort og vekk med seg! :opplyser:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...