Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (8 minutter siden):

Greit med en smil bakom er jo ikke helt feil akkurat nå :laugh: 

Ja, hjemme. Alltid hjemme så ingen savn her.

Har dere noen planer?

Bare være hjemme og plage hverandre litt. 🤪🤫 gutter er og blir gutter vettu, så bor to sammen så blir det liv.

tenor-23.gif.6cba6445e9c892013cc79507689dd7d2.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (47 minutter siden):

FB_IMG_1616868017901.jpg.ce9afa7dcc368df1a5b5e22b16848c72.jpg

FB_IMG_1616876716330.jpg.80709fc69f10a6d74b895b7f80a8c7cf.jpg

FB_IMG_1616934245577.jpg.b08c6b408c0e5c8a1e24f3bc6b380ac6.jpg

Den øverste er jo feil! Katter er jo nettopp sånn som på øverste bildet, om de vil! 😅 Om de ikke vil derimot, dytter de alt utfor :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (11 minutter siden):

Den øverste er jo feil! Katter er jo nettopp sånn som på øverste bildet, om de vil! 😅 Om de ikke vil derimot, dytter de alt utfor :fnise:

Den passer godt her i huset hvertfall. Min dytter alt på gulvet. Glass, penner, uansett så skal det ned. Når han har fått det ned så bare ser han på det, og så er det uinteressant. Og går der det er trangest, og velter det meste. Derfor har jeg lite pynt som står der han ferdes, for plutselig sitter han bak noe dyrt for så å snu seg og velte det med rompa. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Den passer godt her i huset hvertfall. Min dytter alt på gulvet. Glass, penner, uansett så skal det ned. Når han har fått det ned så bare ser han på det, og så er det uinteressant. Og går der det er trangest, og velter det meste. Derfor har jeg lite pynt som står der han ferdes, for plutselig sitter han bak noe dyrt for så å snu seg og velte det med rompa. 

:fnise: Jojo men, poenget mitt er at de de kan jo være meeeeeget forsiktige om de vil. Da bare bryr han seg ikke, eller har lyst til å dytte det overende, sånn er de jo også :ler:

Alle mine katter har gjort det med vilje for å få oppmerksomheten min feks.

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Ops skrev (19 timer siden):

Dixon!! :lillesky2: oppdaget boka di nettopp.

Titter innom og følger gjerne med her inne. Liker dine innlegg meget godt!

Daryl Dixon skrev (19 timer siden):

Hei! Hvordan er det med deg?

Hver gang noen sier boka mi, eller boka si så hører jeg Bård Tufte og Harald Eia i hodet fra åpen post. De e boka mi!

Dr. Ops skrev (19 timer siden):

Bare den breie østlendingen i meg som kom noe uforventa ut her :fnise:

Takk, alt bra! Hvordan står det til med deg?

"Boka di" er helt reglementert bokmål, ingenting å skjemmes over, Doktor. Det er ikke meninga å presse meg inn i tråden din, Daryl, jeg blir bare litt overivrig på å støtte talemålsnær skriving, innenfor regelverket vel å merke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (7 minutter siden):

:fnise: Jojo men, poenget mitt er at de de kan jo være meeeeeget forsiktige om de vil. Da bare bryr han seg ikke, eller har lyst til å dytte det overende, sånn er de jo også :ler:

Alle mine katter har gjort det med vilje for å få oppmerksomheten min feks.

Skjønner det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (4 minutter siden):

"Boka di" er helt reglementert bokmål, ingenting å skjemmes over, Doktor. Det er ikke meninga å presse meg inn i tråden din, Daryl, jeg blir bare litt overivrig på å støtte talemålsnær skriving, innenfor regelverket vel å merke.

Hva når man blir "smittet" av å skrive med masse folk med a-endinger på alt mulig? Er det lov å bruke det på forum når man selv aldri bruker det ellers, verken i talemåte eller skriftlig? Eller er det bare å skjerpe seg? Spør for en venninne :ninja:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (1 minutt siden):

Helt i orden det! Alle må få skrive som de vil både her og andre steder for meg, bare refererte til noe fra åpen post jeg. Retter ikke på noen. 😁 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Hva når man blir "smittet" av å skrive med masse folk med a-endinger på alt mulug? Er det lov å bruke det på forum når man selv aldri bruker det ellers, verken i talemåte eller skriftlig? Eller er det bare å skjerpe seg? Spør for en venninne :ninja:

Det er jo lov med a-endinger så lenge bokmålsordboka sier det.

Men mener du at du ikke naturlig har a-endinger men bruker det fordi du blir påvirka? En slags norsk versjon av cultural appropriation? I så fall vil jeg si (som en representant for personer med dialekt som stadig vekk blir harselert over) at det bare er hyggelig. Såfremt du ikke gjør det for å være spydig, men det kan jeg ikke tenke meg. Venninnene dine er sikkert ikke spydige de heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NymeriaRhoynar skrev (4 minutter siden):

Det er jo lov med a-endinger så lenge bokmålsordboka sier det.

Men mener du at du ikke naturlig har a-endinger men bruker det fordi du blir påvirka? En slags norsk versjon av cultural appropriation? I så fall vil jeg si (som en representant for personer med dialekt som stadig vekk blir harselert over) at det bare er hyggelig. Såfremt du ikke gjør det for å være spydig, men det kan jeg ikke tenke meg. Venninnene dine er sikkert ikke spydige de heller.

Haha, nei absolutt ikke spydig ment! Blir nok bare revet med i øyeblikket, ja! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å spørre hvilken dialekt du har @NymeriaRhoynar? Trenger selvsagt ikke svare.

Jeg er bergenser (om det stadig finnes noen her som ikke har fått det med seg) så jeg kjenner til den harseleringen :rolleyes:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (37 minutter siden):

Er det lov å spørre hvilken dialekt du har @NymeriaRhoynar? Trenger selvsagt ikke svare.

Jeg er bergenser (om det stadig finnes noen her som ikke har fått det med seg) så jeg kjenner til den harseleringen :rolleyes:

Jeg holder det litt for meg selv, det er enkelte her på forumet virker ganske ubehagelige (ikke her inne blant Daryls gjester selvfølgelig), plutselig er det en eller annen tulling som har lagt sammen detaljer fra flere poster og finner ut hvem jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Håndbevegelsen til katter når de skal dytte ned noe :skratte:

Dytt dytt... litt mer dytt.. litt til... dytt *BRAK* 

"Der ja". (Katten titter ned på knust gjenstand)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
NymeriaRhoynar skrev (1 time siden):

Boka di" er helt reglementert bokmål, ingenting å skjemmes over, Doktor. Det er ikke meninga å presse meg inn i tråden din, Daryl, jeg blir bare litt overivrig på å støtte talemålsnær skriving, innenfor regelverket vel å merke.

:takke: så meget for påminnelsen. Da fortsettes med litt a-endinger uten å korrigere med god samvittighet. Uten å overdrive selvsagt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (14 minutter siden):

Håndbevegelsen til katter når de skal dytte ned noe :skratte:

Dytt dytt... litt mer dytt.. litt til... dytt *BRAK* 

"Der ja". (Katten titter ned på knust gjenstand)

Og dette er dronningen av alle veloverveide dytt 😅 

Det blikket før hun dytter siste dytt er gull! 🤣

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (4 minutter siden):

Og dette er dronningen av alle veloverveide dytt 😅 

Det blikket før hun dytter siste dytt er gull! 🤣

:skratte:

Fantastisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...