Rainstorm2.0 Skrevet torsdag kl 19:52 #21421 Del Skrevet torsdag kl 19:52 Uff, god bedring med infeksjonen! Jeg gleder meg til Valentinsdag! Jadajada, jeg vet det er konsumerisme-greier, men en trenger ikke bruke en krone. Jeg tar det bare som en gylden anledning til å tenke svulstige tanker om kjærlighet som gulrota i livet, og alt sånn der ting! 🏩 💌 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet torsdag kl 19:55 #21422 Del Skrevet torsdag kl 19:55 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Antibiotika, forhåpentligvis kun det. Mulig fjerning av infisert vev, det håper jeg å slippe. Antibiotika. Sakte frem er bra, så lenge det går. Håper det går bra med deg ellers og, er du ferdig med ect? Har sikkert spurt før, men minnet er litt kort. Håper virkelig du slipper det, høres skummelt ut! ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet torsdag kl 20:51 Forfatter #21423 Del Skrevet torsdag kl 20:51 Rainstorm2.0 skrev (56 minutter siden): Uff, god bedring med infeksjonen! Jeg gleder meg til Valentinsdag! Jadajada, jeg vet det er konsumerisme-greier, men en trenger ikke bruke en krone. Jeg tar det bare som en gylden anledning til å tenke svulstige tanker om kjærlighet som gulrota i livet, og alt sånn der ting! 🏩 💌 🥰 Har du romantiske planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet i går, 11:49 #21424 Del Skrevet i går, 11:49 Daryl Dixon skrev (14 timer siden): Har du romantiske planer? Tja, med en venninne, så ikke par-romantisk 🙈 Men jeg er romantisk nok inni meg så kan godt kalle det romantisk likevel, haha! Har planer om å dra på Bridget Jones, og å skrive to hyggelige kort, sette på svulstig klissete musikk og generelt være full av illusjoner i dag. Hva med deg? Happy Valentine's Day til dere alle! Roser er røde, fioler er blå, druer er søte alle dere like så 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 13:06 Forfatter #21425 Del Skrevet i går, 13:06 Rainstorm2.0 skrev (57 minutter siden): Tja, med en venninne, så ikke par-romantisk 🙈 Men jeg er romantisk nok inni meg så kan godt kalle det romantisk likevel, haha! Har planer om å dra på Bridget Jones, og å skrive to hyggelige kort, sette på svulstig klissete musikk og generelt være full av illusjoner i dag. Hva med deg? Happy Valentine's Day til dere alle! Roser er røde, fioler er blå, druer er søte alle dere like så Sykepleierene har hjerteklistremeker på uniformen sin, det er vel den romantikken det blir her. Høres ut som om du har en god plan, valentine kan like gjerne være med venner, det er kjærlighet det og. Og oftest den som varer lengst. Utenom barn og foreldre. Så kjør på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet i går, 13:09 #21426 Del Skrevet i går, 13:09 (endret) Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Sykepleierene har hjerteklistremeker på uniformen sin, det er vel den romantikken det blir her. Høres ut som om du har en god plan, valentine kan like gjerne være med venner, det er kjærlighet det og. Og oftest den som varer lengst. Utenom barn og foreldre. Så kjør på. Søte sykepleiere! Det er sant. Sender gode tanker til deg der du er. Feel better soon Hvordan går det med deg, virker det som antibiotikaen hjelper? Endret i går, 13:24 av Rainstorm2.0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet i går, 16:22 Forfatter #21427 Del Skrevet i går, 16:22 Rainstorm2.0 skrev (3 timer siden): Søte sykepleiere! Det er sant. Sender gode tanker til deg der du er. Feel better soon Hvordan går det med deg, virker det som antibiotikaen hjelper? Takk. De sier de ser det på blodprøvene. Jeg er nok litt mindre trøtt og susete, men blir kvalm og uvell av den, den er vistnok sterk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet i går, 16:40 #21428 Del Skrevet i går, 16:40 Daryl Dixon skrev (17 minutter siden): Takk. De sier de ser det på blodprøvene. Jeg er nok litt mindre trøtt og susete, men blir kvalm og uvell av den, den er vistnok sterk. Det er bra det ser ut til å virke mot infeksjonen, håper det fortsetter den veien, men å være på antibiotika i seg selv er også en påkjenning. 🤕 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet i går, 16:55 #21429 Del Skrevet i går, 16:55 Daryl Dixon skrev (31 minutter siden): Takk. De sier de ser det på blodprøvene. Jeg er nok litt mindre trøtt og susete, men blir kvalm og uvell av den, den er vistnok sterk. Godt det går rette veien ❤ God fredag og helg til alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 13 timer siden #21430 Del Skrevet 13 timer siden Daryl Dixon skrev (På 13.2.2025 den 19.22): Antibiotika, forhåpentligvis kun det. Mulig fjerning av infisert vev, det håper jeg å slippe. Antibiotika. Sakte frem er bra, så lenge det går. Håper det går bra med deg ellers og, er du ferdig med ect? Har sikkert spurt før, men minnet er litt kort. Det går sånn passelig. Holder på å bytte medisin. Det tar to måneder. Jeg er ferdig med ect, var ferdig i slutten av november. Det funket bra, men innimellom er dagene tunge likevel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 4 timer siden Forfatter #21431 Del Skrevet 4 timer siden Purple_Pixiedust skrev (9 timer siden): Det går sånn passelig. Holder på å bytte medisin. Det tar to måneder. Jeg er ferdig med ect, var ferdig i slutten av november. Det funket bra, men innimellom er dagene tunge likevel. Stemmer det, viste du hadde sagt noe om det, men falt ut av minnet. Det er lov å ha dårlige dager, selv om man generelt har det bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå