Daryl Dixon Skrevet 24. november 2024 Forfatter #20921 Del Skrevet 24. november 2024 Rumle skrev (3 minutter siden): Sant! Samme her, jeg tror jeg kjente igjen en eneste i den nye sesongen i mesterne mester da jeg så igjennom listen her en dag Det er jo med så mange fra ulike sporter som jeg knapt har hørt om og. Så henger ikke med. Har faktisk ikke i mot at jeg ikke kjenner de kjendisene på program som forræder faktisk, der blir man liksom kjent med de på en egen måte. Kunne like gjerne vært helt vanlige folk, like gøy lell. Har begynt å se Quisling da, det er ikke så hyggelig da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2024 #20922 Del Skrevet 24. november 2024 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er jo med så mange fra ulike sporter som jeg knapt har hørt om og. Så henger ikke med. Har faktisk ikke i mot at jeg ikke kjenner de kjendisene på program som forræder faktisk, der blir man liksom kjent med de på en egen måte. Kunne like gjerne vært helt vanlige folk, like gøy lell. Har begynt å se Quisling da, det er ikke så hyggelig da. Enig i det med ukjente der, synes det blir litt annerledes Jeg har også Quisling på listen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 24. november 2024 #20923 Del Skrevet 24. november 2024 Rumle skrev (6 minutter siden): Høres fascinerende ut. Har du lest The body keeps the score? Jeg har ikke lest den, men hørt et par fascinerende podkaster med han som har skrevet den. Synes tittelen i seg selv er så god, det er jo akkurat sånn det er, tror jeg. Ja, jeg synes også det er fascinerende, og er en ny måte å tenke på for meg. I stedet for å bruke mer energi på å kjempe mot de ulike delene, forsøke å finne ut hva de vil. Ja, har lest en del av den, hovedsaklig delen om løsninger 😅 Liker han veldig godt, og er så enig med deg, tror absolutt at det er sånn. Alt henger sammen. Han har et kapittel som handler om IFS uten at jeg vet om han kaller det det. Men om å ta lederskap i eget liv og lede seg selv basert på informasjon fra hva ulike deler av oss ønsker. Jeg synes særlig det er interessant hvor liberal Bessel van der Kolk er til psykedelika-assistert behandling for traumer, hørte en nyere podkast med ham der han beskriver hvordan det ikke blir gjort tilgjengelig tross at forskningen viser lovende resultater. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2024 #20924 Del Skrevet 24. november 2024 Rainstorm2.0 skrev (19 minutter siden): Ja, jeg synes også det er fascinerende, og er en ny måte å tenke på for meg. I stedet for å bruke mer energi på å kjempe mot de ulike delene, forsøke å finne ut hva de vil. Ja, har lest en del av den, hovedsaklig delen om løsninger 😅 Liker han veldig godt, og er så enig med deg, tror absolutt at det er sånn. Alt henger sammen. Han har et kapittel som handler om IFS uten at jeg vet om han kaller det det. Men om å ta lederskap i eget liv og lede seg selv basert på informasjon fra hva ulike deler av oss ønsker. Jeg synes særlig det er interessant hvor liberal Bessel van der Kolk er til psykedelika-assistert behandling for traumer, hørte en nyere podkast med ham der han beskriver hvordan det ikke blir gjort tilgjengelig tross at forskningen viser lovende resultater. Fascinerende! Det har ikke jeg fått med meg, men har hørt litt her og der om at det er lovende forskning på det for diverse lidelser. Det var en reportasje på lørdagsrevyen om det og for en stund siden og. Jeg kan ingenting om det egentlig da. Får bare meg meg litt her og litt der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 24. november 2024 #20925 Del Skrevet 24. november 2024 Rumle skrev (2 minutter siden): Fascinerende! Det har ikke jeg fått med meg, men har hørt litt her og der om at det er lovende forskning på det for diverse lidelser. Det var en reportasje på lørdagsrevyen om det og for en stund siden og. Jeg kan ingenting om det egentlig da. Får bare meg meg litt her og litt der Kult at det var på lørdagsrevyen også. Er spent på fremtiden med tanke på det. Podkasten jeg hørte det er Feel better, live more av Dr. Rangan Chatterjee, er litt forelska i ham og hans britiske dialekt. Episode nr. 483 med Bessel van der Kolk, om det er av interesse. Han har faktisk en episode om IFS også, som jeg likte godt. Synes han bare er så varm og behagelig podkaster. Jeg tar gjerne imot podkast-tips også, forresten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2024 #20926 Del Skrevet 24. november 2024 Rainstorm2.0 skrev (2 minutter siden): Kult at det var på lørdagsrevyen også. Er spent på fremtiden med tanke på det. Podkasten jeg hørte det er Feel better, live more av Dr. Rangan Chatterjee, er litt forelska i ham og hans britiske dialekt. Episode nr. 483 med Bessel van der Kolk, om det er av interesse. Han har faktisk en episode om IFS også, som jeg likte godt. Synes han bare er så varm og behagelig podkaster. Jeg tar gjerne imot podkast-tips også, forresten. Takk for tipset, de skal jeg høre! Hmm ja, satt akkurat og tenkte på hvor jeg hadde hørt de, tror den første jeg hørte med hsm var på On Being og den seneste var på The Ezra Klein show. Det er jo ellers veeeeldig mye politikk der, men innimellom har han veldig fascinerende gjester og tema 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 24. november 2024 #20927 Del Skrevet 24. november 2024 Rumle skrev (1 minutt siden): Takk for tipset, de skal jeg høre! Hmm ja, satt akkurat og tenkte på hvor jeg hadde hørt de, tror den første jeg hørte med hsm var på On Being og den seneste var på The Ezra Klein show. Det er jo ellers veeeeldig mye politikk der, men innimellom har han veldig fascinerende gjester og tema Takk for tips! Har ikke hørt om dem. On being hørtes jo ut som en spennende kombo, spiritualitet, poesi, vitenskap og sosial healing! Høres ut som noe for meg. Den andre så veldig lærerik ut, samtidig litt konfliktfylt ut. Fikk bare lyst til å dele om den jeg nevnte at tittelen "feel better, live more", jeg liker slagordet hans, men er også bevisst på at ting kan jo bli veldig sånn "optimalisere helsen", så jeg abonnerer ikke på den tankegangen da. Og så nylig at han hadde en episode om det også, hvordan en kan bli overveldet av "expert overload". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 24. november 2024 #20928 Del Skrevet 24. november 2024 Rainstorm2.0 skrev (1 minutt siden): Takk for tips! Har ikke hørt om dem. On being hørtes jo ut som en spennende kombo, spiritualitet, poesi, vitenskap og sosial healing! Høres ut som noe for meg. Den andre så veldig lærerik ut, samtidig litt konfliktfylt ut. Fikk bare lyst til å dele om den jeg nevnte at tittelen "feel better, live more", jeg liker slagordet hans, men er også bevisst på at ting kan jo bli veldig sånn "optimalisere helsen", så jeg abonnerer ikke på den tankegangen da. Og så nylig at han hadde en episode om det også, hvordan en kan bli overveldet av "expert overload". Har hørt mye bra der, men det blir av og til litt mye, jeg hører ikke alt der. Plukker litt her og der, som vanlig Den følelsen kjenner jeg altfor godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2024 Forfatter #20929 Del Skrevet 29. november 2024 Veldig spennende det dere snakket om her sist! Jeg forsvant litt fra omverdenen denne uka. Aner ikke hvor distre og inn i egen boble det går an å komme. Har bare surret i egen verden, og glemt to avtaler, to dager på rad. Onsdager er jo fast, skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme den. Får surre meg igjennom helga og håpe på en litt mer våken uke neste uke. God fredag og god helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 29. november 2024 #20930 Del Skrevet 29. november 2024 God helg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2024 Forfatter #20931 Del Skrevet 29. november 2024 SVK skrev (6 timer siden): God helg! God helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2024 #20932 Del Skrevet 29. november 2024 (endret) Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Veldig spennende det dere snakket om her sist! Jeg forsvant litt fra omverdenen denne uka. Aner ikke hvor distre og inn i egen boble det går an å komme. Har bare surret i egen verden, og glemt to avtaler, to dager på rad. Onsdager er jo fast, skjønner ikke hvordan jeg kunne glemme den. Får surre meg igjennom helga og håpe på en litt mer våken uke neste uke. God fredag og god helg! Samme her! Det er helt skremmende! Dagene bare forsvinner, selv om de også går kjempeseint? Enig i at det er veldig interessant! Jeg må få lest/hørt mer om det Er det noe nytt på julebyfronten? Og riktig god helg til alle. Håper alle har det bra Endret 29. november 2024 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2024 Forfatter #20933 Del Skrevet 29. november 2024 Rumle skrev (56 minutter siden): Samme her! Det er helt skremmende! Dagene bare forsvinner, selv om de også går kjempeseint? Enig i at det er veldig interessant! Jeg må få lest/hørt mer om det Er det noe nytt på julebyfronten? Og riktig god helg til alle. Håper alle har det bra Ja! Dagene var bare en seig sirup som fløt i hverandre. SB ble jo sint på meg når jeg glemte avtale nr 2. Julebyen er fortsatt i boden og i kassa si, har ikke funnet frem noe jeg. Hadde tenkt å ha litt lyslenker og gjøre det koselig i november, men det ble det heller ikke. I helga kanskje. God helg, håper du og har det bra! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. november 2024 #20934 Del Skrevet 29. november 2024 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Ja! Dagene var bare en seig sirup som fløt i hverandre. SB ble jo sint på meg når jeg glemte avtale nr 2. Julebyen er fortsatt i boden og i kassa si, har ikke funnet frem noe jeg. Hadde tenkt å ha litt lyslenker og gjøre det koselig i november, men det ble det heller ikke. I helga kanskje. God helg, håper du og har det bra! Ja, det er nettopp sånn det er, plutselig er november over. Null pynting her heller. Vi får satse på desember 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. november 2024 Forfatter #20935 Del Skrevet 29. november 2024 Rumle skrev (2 minutter siden): Ja, det er nettopp sånn det er, plutselig er november over. Null pynting her heller. Vi får satse på desember Ja, vi får det. Vært den store utsette-alt-måneden dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 30. november 2024 Forfatter #20936 Del Skrevet 30. november 2024 I natt kom det litt snø, og den er alt regnet bort. Vi skal på julebord i dag, jeg sitter klar i finstasen og venter på skyss og at SB skal fjonge seg ferdig. Håper alle får en fin lørdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 30. november 2024 #20937 Del Skrevet 30. november 2024 Daryl Dixon skrev (1 time siden): I natt kom det litt snø, og den er alt regnet bort. Vi skal på julebord i dag, jeg sitter klar i finstasen og venter på skyss og at SB skal fjonge seg ferdig. Håper alle får en fin lørdagskveld. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 30. november 2024 #20938 Del Skrevet 30. november 2024 Daryl Dixon skrev (2 timer siden): I natt kom det litt snø, og den er alt regnet bort. Vi skal på julebord i dag, jeg sitter klar i finstasen og venter på skyss og at SB skal fjonge seg ferdig. Håper alle får en fin lørdagskveld. Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #20939 Del Skrevet 1. desember 2024 SVK skrev (15 timer siden): Kos dere! Anki-2.0 skrev (14 timer siden): Kos dere masse! Takk, det gjorde vi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 1. desember 2024 Forfatter #20940 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Deilig å våkne etter julebord og være i god form. Hadde tenkt å unne meg et par glass til maten, men jeg turte ikke når alt kom til alt. SB var i godt humør da etter noen glass. Fant ut at det var en god idé å fortelle pappa om han homsen som klådde på meg på festen deres. Fikk somlet opp stjerner og lys i vinduene i går, så var koselig å komme hjem til litt adventslys i natt. Fikk satt opp lyshusene på toppen av skapet i dag, og der likte ikke SB, at jeg klatret opp på kjøkkenbenken og stod der å svaiet. Ble koselig i år og, men lyslenken måtte jeg kaste. Brukte lang tid på å surre den rundt og ordne, skulle bytte batteri etterpå og der var det batteri som hadde lekket masse batterisyre, da var det av igjen og kast. Litt bortkastet tid, burde sjekke først. Håper dere har hatt en fin første søndag i advent. Endret 1. desember 2024 av Daryl Dixon Hemset og homset feil... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå