Rumle Skrevet 28. desember 2023 #17541 Del Skrevet 28. desember 2023 Daryl Dixon skrev (3 minutter siden): Hvis du skåler til meg som mr.Pomeroy. Haha deal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #17542 Del Skrevet 28. desember 2023 Rumle skrev (2 minutter siden): Haha deal! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2023 #17543 Del Skrevet 28. desember 2023 Skal dere ha besøket hjemme hos dere på nyttårsaften? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #17544 Del Skrevet 28. desember 2023 Rumle skrev (4 minutter siden): Skal dere ha besøket hjemme hos dere på nyttårsaften? Nei, vi reiser bort. Bedre for barn å samles der det bor barn, lettere for dem å finne på noe da. Og vi slipper å være verter. Skal du være hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2023 #17545 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Nei, vi reiser bort. Bedre for barn å samles der det bor barn, lettere for dem å finne på noe da. Og vi slipper å være verter. Skal du være hjemme? Det høres fornuftig ut. Det skal jeg Blir Robin med? Endret 28. desember 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2023 Forfatter #17546 Del Skrevet 28. desember 2023 Rumle skrev (9 minutter siden): Det høres fornuftig ut. Det skal jeg Blir Robin med? Nei, han får bli hjemme. Her er det så rolig, lite bråk på nyttårsaften. Tror niesen min skal være her med en venninne eller to, og da har hun meldt seg frivillig til å passe på så han er inne og merker minst mulig til fyrverkeri. Hvis ikke reiser vi kanskje hjem før midnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. desember 2023 #17547 Del Skrevet 28. desember 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, han får bli hjemme. Her er det så rolig, lite bråk på nyttårsaften. Tror niesen min skal være her med en venninne eller to, og da har hun meldt seg frivillig til å passe på så han er inne og merker minst mulig til fyrverkeri. Hvis ikke reiser vi kanskje hjem før midnatt. Det høres ut som en fin løsning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17548 Del Skrevet 29. desember 2023 Romjulen er en tid med bare søndager og jeg aner ikke hvilken dag det er hele tiden, men ser nå at det er fredag og nyttårshelg. God helg! Jeg har alltid sverget til Lillehammer/hamar julebrus, men blitt så glad i solo super sin julebrus! Frisk og god. Håper den kommer tilbake neste år og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. desember 2023 #17549 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) God nyttåshelg! Jeg drikker en lokal brus noen naboer har laget. Kjøpte delvis for å smake noe nytt og delvis for å støtte naboene. Det er såpass smått salgsvolum at de kun selger brusen fra egen leilighet og man må komme innom og hente brusen. De har ikke fått solgt brusen til noen butikker. Endret 29. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17550 Del Skrevet 29. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Romjulen er en tid med bare søndager og jeg aner ikke hvilken dag det er hele tiden, men ser nå at det er fredag og nyttårshelg. God helg! Jeg har alltid sverget til Lillehammer/hamar julebrus, men blitt så glad i solo super sin julebrus! Frisk og god. Håper den kommer tilbake neste år og. Jeg ble så paff i sted når jeg forsto at det faktisk er fredag i dag! Så ja, alt føles som søndag her og, romjulen er rar! Jeg smakte faktisk Hamar julebrus før jul! Første gang jeg har smakt brun julebrus, så jeg var godt skeptisk, men den var ganske god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17551 Del Skrevet 29. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): God nyttåshelg! Jeg drikker en lokal brus noen naboer har laget. Kjøpte delvis for å smake noe nytt og delvis for å støtte naboene. Det er såpass smått salgsvolum at de kun selger brusen fra egen leilighet og man må komme innom og hente bruse. De har ikke fått solgt brusen til noen butikker. Jøss, så gøy med ultralokal julebrus, er den god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17552 Del Skrevet 29. desember 2023 SVK skrev (3 minutter siden): God nyttåshelg! Jeg drikker en lokal brus noen naboer har laget. Kjøpte delvis for å smake noe nytt og delvis for å støtte naboene. Det er såpass smått salgsvolum at de kun selger brusen fra egen leilighet og man må komme innom og hente bruse. De har ikke fått solgt brusen til noen butikker. Det er jo kjempe kult. Gøy med noe så lokalt! Rumle skrev (2 minutter siden): Jeg ble så paff i sted når jeg forsto at det faktisk er fredag i dag! Så ja, alt føles som søndag her og, romjulen er rar! Jeg smakte faktisk Hamar julebrus før jul! Første gang jeg har smakt brun julebrus, så jeg var godt skeptisk, men den var ganske god Romjuls vakuum! Den og Dahls (tror jeg....) er veldig gode, brune begge to. Solo super sin er rød. Jeg tenker ikke over farge i det hele tatt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17553 Del Skrevet 29. desember 2023 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Det er jo kjempe kult. Gøy med noe så lokalt! Romjuls vakuum! Den og Dahls (tror jeg....) er veldig gode, brune begge to. Solo super sin er rød. Jeg tenker ikke over farge i det hele tatt jeg. Haha romjulsvakum var meget betegnende, ja! Akkurat sånn det føles! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. desember 2023 #17554 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) 6 minutter siden, Rumle said: Jøss, så gøy med ultralokal julebrus, er den god? Jepp, den var ganske god. Kjøpte en 6-pakning med 0,33 liter som jeg hentet hos naboene i dag og regner med å få drukket opp alt i løpet av helgen. 2 minutter siden, Daryl Dixon said: Det er jo kjempe kult. Gøy med noe så lokalt! Enig! Endret 29. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17555 Del Skrevet 29. desember 2023 SVK skrev (Akkurat nå): Jepp, den var ganske god. Kjøpte en 6-pakning som jeg hentet hos naboene i dag og regner med å få drukket opp alt i løpet av helgen. Enig! Artig påfunn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. desember 2023 #17556 Del Skrevet 29. desember 2023 1 minutt siden, Rumle said: Artig påfunn Enig. Liker folk som tør og klarer å skape noe. I tillegg gøy å smake på en ny julebrus som man ikke kan få kjøpt andre steder enn hos naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17557 Del Skrevet 29. desember 2023 SVK skrev (3 timer siden): Enig. Liker folk som tør og klarer å skape noe. I tillegg gøy å smake på en ny julebrus som man ikke kan få kjøpt andre steder enn hos naboen. Er det brun eller rød brus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 29. desember 2023 #17558 Del Skrevet 29. desember 2023 (endret) 30 minutter siden, Daryl Dixon said: Er det brun eller rød brus? Det er brun julebrus naboen lager. Selv er jeg vant med rød julebrus, men godt med brun også. Endret 29. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #17559 Del Skrevet 29. desember 2023 Jeg hat lyst til å gå i dvale, frem til midten av mars. Det er kjempe fin vinter ute nå, men høres så deilig ut å gå i dvale. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 29. desember 2023 #17560 Del Skrevet 29. desember 2023 Daryl Dixon skrev (44 minutter siden): Jeg hat lyst til å gå i dvale, frem til midten av mars. Det er kjempe fin vinter ute nå, men høres så deilig ut å gå i dvale. Sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå