Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Vel overstått julaften til alle. Håper kvelden ble bra. Vi avsluttet sent i natt. Ble folksomt, men trivelig. SB sin far var så fornøyd, han har ikke feiret jul borte fra hjemmet på årevis. Dvs ikke feiret jul i det hele tatt. 

Rumle skrev (På 23.12.2023 den 21.32):

14283c236a95f9677f5f2971fb69a665.jpg

Og ekstra kos og klapp til Robin :opplyser:

Han gjorde seg selv til et midtpunkt i går,merkelig nok. :ler: pleier å stikke når det kommer folk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her hadde vi sønnen vår og svigerdattera vår på besøk i går, vi ble sittende oppe til kl 3 i natt. Mye pakker, masse skravling og en veldig koselig julaften. ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (2 timer siden):

Her hadde vi sønnen vår og svigerdattera vår på besøk i går, vi ble sittende oppe til kl 3 i natt. Mye pakker, masse skravling og en veldig koselig julaften. ❤️

Perfekt.❤️ Godt å høre, håper resten av jula blir fin og!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

Vel overstått julaften til alle. Håper kvelden ble bra. Vi avsluttet sent i natt. Ble folksomt, men trivelig. SB sin far var så fornøyd, han har ikke feiret jul borte fra hjemmet på årevis. Dvs ikke feiret jul i det hele tatt. 

Han gjorde seg selv til et midtpunkt i går,merkelig nok. :ler: pleier å stikke når det kommer folk.

Vel overstått julaften til deg og :blomst2: Så fint at alt gikk bra? Pleide ikke foreldrene til SB å feire hjemme?

Flink pus, gjorde det beste ut av situasjonen hehe 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (10 timer siden):

Vel overstått julaften til deg og :blomst2: Så fint at alt gikk bra? Pleide ikke foreldrene til SB å feire hjemme?

Flink pus, gjorde det beste ut av situasjonen hehe 😊

Gikk fint, uten krangling og faktisk.

De pleide å ha julemiddag, men mor til SB var alltid syk i jula, hun var så langt nede at hun alltid fikk et eller annet hver jul, og sterk angst. 😔

Katten så ut som en overmett får på julaften, lå henslengt og fulgte med på pakker. Før gan ble lei og la seg midt på gulvet på ryggen, der den som delte ut gaver skule gå. Kunne fort bli en moderne versjon av grevinnen og hovmesteren. 

Hadde du det koselig?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg kjenner etter, så vil jeg anbefale litt mer kanel i kjeksene, evt litt kardemomme i tillegg, og mindre natron. Står 0,5ts natron, men prøv en kvart. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

De pleide å ha julemiddag, men mor til SB var alltid syk i jula, hun var så langt nede at hun alltid fikk et eller annet hver jul, og sterk angst. 😔

Katten så ut som en overmett får på julaften, lå henslengt og fulgte med på pakker. Før gan ble lei og la seg midt på gulvet på ryggen, der den som delte ut gaver skule gå. Kunne fort bli en moderne versjon av grevinnen og hovmesteren. 

Hadde du det koselig?

Hahaha, ser for meg Robin ligge på gulvet slik :fnise:

Bra dere fikk en fin julekveld :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (8 minutter siden):

Hahaha, ser for meg Robin ligge på gulvet slik :fnise:

Bra dere fikk en fin julekveld :klem3:

Han er jo ikke akkurat liten, så han tok litt plass. 😆😆

Håper du hadde en fin kveld og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 minutter siden):

Han er jo ikke akkurat liten, så han tok litt plass. 😆😆

Håper du hadde en fin kveld og.

:fnise:

Det hadde jeg :sol:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Hadde du det koselig?

Forstår (litt for godt).

Haha han er nå fin ❤ Men, er han så ualminnelig stor altså? Tror nesten vi trenger et bilde så vi forstår hvor stor han er? :plystre: :nikke: Robin vs en banan feks? :ler: :nikke:

Hadde det fint, stille og rolig. Litt rart å være helt alene, men det gikk nå greit det og.

Har alle gjestene dratt nå?

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Nå når jeg kjenner etter, så vil jeg anbefale litt mer kanel i kjeksene, evt litt kardemomme i tillegg, og mindre natron. Står 0,5ts natron, men prøv en kvart. 

Noterer meg det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Forstår (litt for godt).

Haha han er nå fin ❤ Men, er han så ualminnelig stor altså? Tror nesten vi trenger et bilde så vi forstår hvor stor han er? :plystre: :nikke: Robin vs en banan feks? :ler: :nikke:

Hadde det fint, stille og rolig. Litt rart å være helt alene, men det gikk nå greit det og.

Har alle gjestene dratt nå?

Noterer meg det :jepp:

Trodde du var med din far....?

Han er skogskatt så litt større enn vanlig huskatt. Skal prøve å ta bilde en dag, med banan 😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Trodde du var med din far....?

Han er skogskatt så litt større enn vanlig huskatt. Skal prøve å ta bilde en dag, med banan 😆

Ja, gjør det! :hoppe:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Hehehe - ler godt for meg selv her ved tanken på den moderne versjonen av grevinnen og hovmesteren. 😂

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (23 timer siden):

Perfekt.❤️ Godt å høre, håper resten av jula blir fin og!

Her blir det romjulsbursdag om noen få dager. Mannen min har sagt at han skal lage kort til meg til bursdagen i år også, pluss at han skal bake. Jeg vet egentlig ikke om jeg har lyst til å feire dagen min, men det er jo koselig å se min lille familie også. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (1 time siden):

Her blir det romjulsbursdag om noen få dager. Mannen min har sagt at han skal lage kort til meg til bursdagen i år også, pluss at han skal bake. Jeg vet egentlig ikke om jeg har lyst til å feire dagen min, men det er jo koselig å se min lille familie også. :)

Så klart du må feire! Bruk alle muligheter for å samle de du er glad i. Vedder på at de vil feire deg og. 

Vi feirer deg her inne!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anki-2.0 skrev (1 time siden):

Det blir sikkert veldig koselig, gratulerer på forskudd :blomst2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 hours ago, Anki-2.0 said:

Ser i profilen du har bursdag på lørdag. Ønsker deg gratulerer på forskudd jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 timer siden):

En venn av meg har unge som feiret sin andre jul. Ungen hadde fått enormt med julegaver, men alt ungen lekte med var papiret  fra en av gavene. 

Det har jeg sett mange ganger og. :ler: Barn og katter er litt like sånn. :jepp:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (8 timer siden):

Ser i profilen du har bursdag på lørdag. Ønsker deg gratulerer på forskudd jeg også. 

Det stemmer :) Tusen takk :blomst:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...