Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17441 Del Skrevet 22. desember 2023 Daryl Dixon skrev (3 timer siden): Søt Den var fin God fredag og julehelg til alle i tråden, fra snøføyken her i Rumleland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #17442 Del Skrevet 22. desember 2023 Rumle skrev (1 time siden): Den var fin God fredag og julehelg til alle i tråden, fra snøføyken her i Rumleland God fredag og julehelg! Snør det hos deg? Snødde her i går, veldig vinter her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17443 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) Daryl Dixon skrev (44 minutter siden): God fredag og julehelg! Snør det hos deg? Snødde her i går, veldig vinter her nå. Ja, nå laver det både ned og sidelengs! Skikkelig vinter her og, snø på alle grener Men, det ser ut som det muligens snur og blir regn på julaften, som det pleier, får jeg vel si. Hvor kaldt er det hos dere? Har det begynt å komme julegjester? Eller er det litt tidlig enda kanskje? Endret 22. desember 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17444 Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg har fått kjøpt inn ingredienser til kjeksene dine, men det gjenstår å se når de blir laget. Kanskje det blir romjulskjeks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. desember 2023 #17445 Del Skrevet 22. desember 2023 God julehelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17446 Del Skrevet 22. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): God julehelg! Er du klar for jul? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. desember 2023 #17447 Del Skrevet 22. desember 2023 1 minutt siden, Rumle said: Er du klar for jul? Ikke helt. Må pakke inn noen pakker i morgen. Men utenom det er jeg klar. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17448 Del Skrevet 22. desember 2023 SVK skrev (1 minutt siden): Ikke helt. Må pakke inn noen pakker i morgen. Men utenom det er jeg klar. Hva med deg? Er så klar som jeg blir, tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 22. desember 2023 #17449 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) 5 minutter siden, Rumle said: Er så klar som jeg blir, tror jeg Så bra! Det er digg når alt er klart. Skal prøve å få pakket inn pakkene i morgen tidlig. Jeg er temmelig dårlig på å pakke inn pakker, spesielt pakker som har ugunstig form. Har tittet på noen youtube-videoer. Men det er litt som med kokke-videoer. Alt ser lett ut når profesjonelle skal vise hvor lett noe er. Det er vanskeligere å gjøre det selv når man har 10 tommeltotter. Endret 22. desember 2023 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #17450 Del Skrevet 22. desember 2023 Rumle skrev (10 minutter siden): Ja, nå laver det både ned og sidelengs! Skikkelig vinter her og, snø på alle grener Men, det ser ut som det muligens snur og blir regn på julaften, som det pleier, får jeg vel si. Hvor kaldt er det hos dere? Har det begynt å komme julegjester? Eller er det litt tidlig enda kanskje? Litt julestorm. Regn på julaften ja, er det vanlig? Ligger på ca 5minus på dagtid, perfekt. Føles varmt ut når vi har hatt 20minus en periode. På tirsdag var det 11 varmegrader og påskevær. Kommer noen i morgen. Min mellomste søster, og far til SB kommer. Rumle skrev (8 minutter siden): Jeg har fått kjøpt inn ingredienser til kjeksene dine, men det gjenstår å se når de blir laget. Kanskje det blir romjulskjeks? Jeg har laget i dag! eller de må stekes da. Skrev jeg at deigen må stå kaldt lenge til den setter seg og blir fast? Det er viktig så man kan skjære skiver. Deigen kan fryses og. SVK skrev (6 minutter siden): God julehelg! God julehelg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17451 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) SVK skrev (10 minutter siden): Så bra! Det er digg når alt er klart. Skal prøve å få pakket inn pakkene i morgen tidlig. Jeg er temmelig dårlig på å pakke inn pakker, spesielt pakker som har ugunstig form. Har tittet på noen youtube-videoer. Men det er litt som med kokke-videoer. Alt ser lett ut når profesjonelle skal vise hvor lett noe er. Det er vanskeligere å gjøre det selv når man har 10 tommeltotter. Lykke til! Det er ikke så lett når de har vanskelige fasonger, men det går sikkert bra Daryl Dixon skrev (8 minutter siden): Litt julestorm. Regn på julaften ja, er det vanlig? Ligger på ca 5minus på dagtid, perfekt. Føles varmt ut når vi har hatt 20minus en periode. På tirsdag var det 11 varmegrader og påskevær. Kommer noen i morgen. Min mellomste søster, og far til SB kommer. Jeg har laget i dag! eller de må stekes da. Skrev jeg at deigen må stå kaldt lenge til den setter seg og blir fast? Det er viktig så man kan skjære skiver. Deigen kan fryses og. God julehelg! Ja, mini julestorm! Ja, tror du skrev det, lurte faktisk på om det var greit å fryse den, tenkte det kanskje var lettere å skjære fine skiver da? Hvor tykke pleier du å skjære de? 1/2 cm? En jeg følger på Instagram sverger til å fryse pepperkakedeigen og skjære skiver med ostehøvel før hun steker. Er ganske smart, de blir tynne og fine og passer supert til ost Endret 22. desember 2023 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 22. desember 2023 Forfatter #17452 Del Skrevet 22. desember 2023 Rumle skrev (44 minutter siden): Lykke til! Det er ikke så lett når de har vanskelige fasonger, men det går sikkert bra Ja, mini julestorm! Ja, tror du skrev det, lurte faktisk på om det var greit å fryse den, tenkte det kanskje var lettere å skjære fine skiver da? Hvor tykke pleier du å skjære de? 1/2 cm? En jeg følger på Instagram sverger til å fryse pepperkakedeigen og skjære skiver med ostehøvel før hun steker. Er ganske smart, de blir tynne og fine og passer supert til ost Så tynne som mulig, ellers blir de litt harde for tenna! Det er lurt å fryse, eller la den ligge litt i fryseren ja, det skal skjæres gjennom mandler og, så greit at deigen ikke tyter vekk når man tar i. Løvtynne pepperkaker er sikkert kjempe godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 22. desember 2023 #17453 Del Skrevet 22. desember 2023 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Så tynne som mulig, ellers blir de litt harde for tenna! Det er lurt å fryse, eller la den ligge litt i fryseren ja, det skal skjæres gjennom mandler og, så greit at deigen ikke tyter vekk når man tar i. Løvtynne pepperkaker er sikkert kjempe godt! Aha, ja da må de jo være tynne! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 23. desember 2023 Forfatter #17454 Del Skrevet 23. desember 2023 Til alle som detter innom tråden! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2023 #17455 Del Skrevet 23. desember 2023 27 minutter siden, Daryl Dixon said: Til alle som detter innom tråden! God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 23. desember 2023 #17456 Del Skrevet 23. desember 2023 God jul også til @Frøkensina som ikke har vært her på alt for lenge. Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 23. desember 2023 #17457 Del Skrevet 23. desember 2023 God jul til alle i tråden Ønsker dere en very merry Christmas 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2023 #17458 Del Skrevet 23. desember 2023 En riktig god jul til alle herfra og ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. desember 2023 #17459 Del Skrevet 23. desember 2023 Og ekstra kos og klapp til Robin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 24. desember 2023 #17460 Del Skrevet 24. desember 2023 Daryl Dixon skrev (12 timer siden): Til alle som detter innom tråden! Masse god jul ja. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå