Rumle Skrevet 9. mai 2021 #501 Del Skrevet 9. mai 2021 Daryl Dixon skrev (45 minutter siden): Tror både stup og rappellering hadde gått bra. Men ned i et hull i bakken, nei.. Så for meg mark og biller i håret. Virkelig? Jeg hadde ikke kunne gått ut på toppen av demningen en gang, jeg har sånn overaktiv fysisk følelse av at jeg kan finne på å hoppe utfor store høyder, selv om det er absolutt det siste jeg vil, husker ikke hva det heter, men det har et navn. 100% sikker på at jeg måtte lagt meg ned på bakken og holdt meg fast i noe 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2021 #502 Del Skrevet 9. mai 2021 “L’appel du vide,” which means, “the call of the void.” sier Google https://www.headspace.com/blog/2017/04/09/high-places-phenomenon/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2021 #503 Del Skrevet 9. mai 2021 Daryl Dixon skrev (1 time siden): Tror både stup og rappellering hadde gått bra. Men ned i et hull i bakken, nei.. Så for meg mark og biller i håret. Det var veldig artig når de fikk se at det bare var lureri da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #504 Del Skrevet 9. mai 2021 Rumle skrev (14 minutter siden): Det var veldig artig når de fikk se at det bare var lureri da Ja, helt genialt egentlig. Veldig kreativt! Rumle skrev (19 minutter siden): Virkelig? Jeg hadde ikke kunne gått ut på toppen av demningen en gang, jeg har sånn overaktiv fysisk følelse av at jeg kan finne på å hoppe utfor store høyder, selv om det er absolutt det siste jeg vil, husker ikke hva det heter, men det har et navn. 100% sikker på at jeg måtte lagt meg ned på bakken og holdt meg fast i noe 😅 Jeg har klatret før, og det gikk bra. Men kan hende jeg er blitt mer pysete, så skal ikke si det sikkert. Hørt flere som sier de får trang til å hoppe, det er fryktelig skummelt da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2021 #505 Del Skrevet 9. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, helt genialt egentlig. Veldig kreativt! Jeg har klatret før, og det gikk bra. Men kan hende jeg er blitt mer pysete, så skal ikke si det sikkert. Hørt flere som sier de får trang til å hoppe, det er fryktelig skummelt da! Så bra ja, det er en del som har det sånn, det er utrolig ekkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2021 #506 Del Skrevet 9. mai 2021 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, helt genialt egentlig. Veldig kreativt! --- Veldig! Vittig at ingen luktet lunten da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #507 Del Skrevet 9. mai 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Veldig! Vittig at ingen luktet lunten da Jeg tenkte litt da jeg så det hang et forheng bak de. Trodde da at de skulle føre deltagerne inn i et annet hull som var en lagd tunnell, litt som i fjor. Men mulig de var så stresset at de ikke tenkte selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2021 #508 Del Skrevet 9. mai 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte litt da jeg så det hang et forheng bak de. Trodde da at de skulle føre deltagerne inn i et annet hull som var en lagd tunnell, litt som i fjor. Men mulig de var så stresset at de ikke tenkte selv.. Ja, de fleste var nok kjempestresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 9. mai 2021 Forfatter #509 Del Skrevet 9. mai 2021 Rumle skrev (11 minutter siden): Ja, de fleste var nok kjempestresset. Kommet i gang i hagen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 10. mai 2021 Forfatter #510 Del Skrevet 10. mai 2021 Det er tungt å gå i dårlig stemning. Det er vel jeg som har utløst den stemninga ved å si at nok er nok, snorkinga må gjøres noe med, ikke bare pga volum, men pga helsegevinst. Så mulig jeg ikke har noe rett i å si noe mer om det. Er det slik stemning jeg har laget før når jeg var langt nede? Får jeg smake min egen medisin? Bør jeg trå varsomt en periode? Overtenke overtenke overtenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 10. mai 2021 #511 Del Skrevet 10. mai 2021 (endret) . Endret 11. mai 2021 av Dr. Ops 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mai 2021 #512 Del Skrevet 10. mai 2021 Daryl Dixon skrev (På 9.5.2021 den 22.08): Kommet i gang i hagen da? Ja, har endelig fått gjort litt, herlig Mange tulipaner i blomst i sinkbøttene i dag. Elsker vårblomster altså. Noe nytt som skjer i hagen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #513 Del Skrevet 11. mai 2021 Rumle skrev (16 timer siden): Ja, har endelig fått gjort litt, herlig Mange tulipaner i blomst i sinkbøttene i dag. Elsker vårblomster altså. Noe nytt som skjer i hagen din? Høres nydelig ut! Hvor lenge står tulipanene? Ikke mye som skjer nå, bare litt knopper. Resten ligger fortsatt under jorden, har vært så kaldt her, men nå er det mildt og godt i dag. Var en stor knopp på magnoliaen, som jeg har gledet meg til å se springe ut, men så i sted at den var brun og inntørket. Må plante litt vårløker i høst så neste vår blir litt mer fargerik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 11. mai 2021 Forfatter #514 Del Skrevet 11. mai 2021 I dag har jeg og løvetannredskapet mitt gått en runde røsket løvetann opp med rot og stilk. Det sto en liten løvetann Så freidig og tilfreds På landeveiens grøftekant I sølevann til kness Et bustehue lyste gult å nei å jeg er fin Den hadde nettopp speilet seg I sølepytten sin. Så kommer jeg og drar den opp, stakkars løvetann... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #515 Del Skrevet 12. mai 2021 Av og til trenger man en pause. Jeg sendte samboer på pause, og det var en gjensidig avgjørelse. Litt tid for seg selv må man han få. Det skal vi overleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2021 #516 Del Skrevet 12. mai 2021 Daryl Dixon skrev (På 11.5.2021 den 16.30): Høres nydelig ut! Hvor lenge står tulipanene? Ikke mye som skjer nå, bare litt knopper. Resten ligger fortsatt under jorden, har vært så kaldt her, men nå er det mildt og godt i dag. Var en stor knopp på magnoliaen, som jeg har gledet meg til å se springe ut, men så i sted at den var brun og inntørket. Må plante litt vårløker i høst så neste vår blir litt mer fargerik. Det varierer litt, jeg har disse under tak, da står de ganske lenge Jeg liker alle stadier, spesielt når de er nesten helt finito, synes de er så vakre da 🥰 Åhh så kjedelig med magnoliaknoppen! Er det ikke flere knopper? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 12. mai 2021 #517 Del Skrevet 12. mai 2021 (endret) Daryl Dixon skrev (22 timer siden): I dag har jeg og løvetannredskapet mitt gått en runde røsket løvetann opp med rot og stilk. Det sto en liten løvetann Så freidig og tilfreds På landeveiens grøftekant I sølevann til kness Et bustehue lyste gult å nei å jeg er fin Den hadde nettopp speilet seg I sølepytten sin. Så kommer jeg og drar den opp, stakkars løvetann... Kjenner meg igjen i de tankene, uff Synes du verktøyet funker bra? Endret 12. mai 2021 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #518 Del Skrevet 12. mai 2021 Rumle skrev (1 time siden): Det varierer litt, jeg har disse under tak, da står de ganske lenge Jeg liker alle stadier, spesielt når de er nesten helt finito, synes de er så vakre da 🥰 Åhh så kjedelig med magnoliaknoppen! Er det ikke flere knopper? Skal skaffe meg noen tulipanløk til høsten da! De er veldig pene når de har kommet helt ut! Joda, er full av knopper på magnoliaen, men den var så stor og gledet meg til første blomsten! Men får smøre meg med tålmodighet da. Vente vente. Rumle skrev (1 time siden): Kjenner meg igjen i de tankene, uff Synes du verktøyet funker bra? Jeg synes det er veldig bra! Spes når jeg råker rett i løvetanntugga! Da får den godt tak og drar den opp. Og så er det så man tar noe som ser ut som ladegrep og så spretter hele planten av redskapen, synes det er gøy. Tok en diger tistelplante og, så hele bakken under bevegde seg, den satt godt, men ble med opp den og... ikke hele rota da desverre.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 12. mai 2021 Forfatter #519 Del Skrevet 12. mai 2021 Jeg er både rastløs og tiltaksløs. Uro i hvert fiber i kroppen. Burde spise, burde sove. Men kommer ikke så langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2021 #520 Del Skrevet 13. mai 2021 Daryl Dixon skrev (6 timer siden): Skal skaffe meg noen tulipanløk til høsten da! De er veldig pene når de har kommet helt ut! Joda, er full av knopper på magnoliaen, men den var så stor og gledet meg til første blomsten! Men får smøre meg med tålmodighet da. Vente vente. Jeg synes det er veldig bra! Spes når jeg råker rett i løvetanntugga! Da får den godt tak og drar den opp. Og så er det så man tar noe som ser ut som ladegrep og så spretter hele planten av redskapen, synes det er gøy. Tok en diger tistelplante og, så hele bakken under bevegde seg, den satt godt, men ble med opp den og... ikke hele rota da desverre.. Det må du gjøre, det er så mange vakre å velge mellom Må kjøpe meg en sånn en jeg og Bra det er flere knopper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå