Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig! Chi er den fineste. Etter min mening er eggehvit en av de værste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Enig! Chi er den fineste. Etter min mening er eggehvit en av de værste. 

Helt enig der og :ler: Er ikke særlig pen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten note til meg selv: Slip gulvet på terrassen! Satt og koste med katten på terrassen og endte opp med flis i skinka. ( her kunne jeg rime, men det ville jeg ikke.)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til jordbærene kommer, og litt mer fristende frukt osv. På sommeren synes jeg det er lettere å spise frukt og grønt. Litt mer vegetariske retter igjen, var en stund vi var flinke med det. Prøve å finne litt gi de gryter osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Gleder meg til jordbærene kommer, og litt mer fristende frukt osv. På sommeren synes jeg det er lettere å spise frukt og grønt. Litt mer vegetariske retter igjen, var en stund vi var flinke med det. Prøve å finne litt gi de gryter osv. 

Ikke lenge til det kommer norske asparges i alle fall, det gleder jeg meg til :hoppe: Her går det mest i grønne granny smith epler om dagen, de pleier ofte å være gode på denne tiden :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 timer siden):

Ikke lenge til det kommer norske asparges i alle fall, det gleder jeg meg til :hoppe: Her går det mest i grønne granny smith epler om dagen, de pleier ofte å være gode på denne tiden :jepp:

Asparges er så godt! Jeg kjøper bøtter med plommetomater. :fnise: Fikk lyst på epler nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (17 minutter siden):

Asparges er så godt! Jeg kjøper bøtter med plommetomater. :fnise: Fikk lyst på epler nå. 

Ja, plomme og cherrytomater går det nonstop av her også, de er gode året rundt, heldigvis :ler: Og snackpaprika 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Ja, plomme og cherrytomater går det nonstop av her også, de er gode året rundt, heldigvis :ler: Og snackpaprika 😍

Ja, de er så gode, saftige og knasende!! Sånne kan man ha i potte inne, kan man ikke? Paprika altså. Jeg står å plukker av basilikumen og timianen jeg har i vinduet og jeg. Knasker i meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ja, de er så gode, saftige og knasende!! Sånne kan man ha i potte inne, kan man ikke? Paprika altså. Jeg står å plukker av basilikumen og timianen jeg har i vinduet og jeg. Knasker i meg. 

Jo, det tror jeg, ute også, i en varm, solrik krok :jepp:

Sånn er jeg med flatbladet persille, går og knasker på det hele tiden i hagen :ler: (ikke like glad i kruspersille av en eller annen grunn)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Jo, det tror jeg, ute også, i en varm, solrik krok :jepp:

Sånn er jeg med flatbladet persille, går og knasker på det hele tiden i hagen :ler: (ikke like glad i kruspersille av en eller annen grunn)

Kruspersille kjennes ikke så godt i munnen, blir litt sånn hard og tar synes jeg. Som å ha grus i munnen. 

Sett nye episode med Lauritzen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir svett i henda når tema om gifteri og mange gjester, dukker opp. Jeg synes en helt vanlig onsdag på tinghuset høres bra ut jeg da.. 🙄 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emet
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Jeg blir svett i henda når tema om gifteri og mange gjester, dukker opp. Jeg synes en helt vanlig onsdag på tinghuset høres bra ut jeg da.. 🙄 

Skal du gifte deg? 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Emet skrev (7 minutter siden):

Skal du gifte deg? 😀 

Ja, men ikke bestemt noe dato enda.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emet
Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Ja, men ikke bestemt noe dato enda.

:strix: Ååå gratulerer! Mulig du har nevnt dette før men jeg får ikke med meg alt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emet skrev (6 minutter siden):

:strix: Ååå gratulerer! Mulig du har nevnt dette før men jeg får ikke med meg alt 😊

Er ikke alt man kan få med seg til en hver tid. 🤓 Tusen takk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Kruspersille kjennes ikke så godt i munnen, blir litt sånn hard og tar synes jeg. Som å ha grus i munnen. 

Sett nye episode med Lauritzen?

Ja, du har sikkert rett i at det er derfor :Nikke: Den flatbladete er jo mer som et salatblad :jepp:

Har ikke fått sett enda, men skal se i dag :jepp:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Gratulerer igjen! :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (52 minutter siden):

Ja, du har sikkert rett i at det er derfor :Nikke: Den flatbladete er jo mer som et salatblad :jepp:

Har ikke fått sett enda, men skal se i dag :jepp:

Gratulerer igjen! :blomst:

Bra episode! Kos deg med den, og takk. 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (22 timer siden):

Bra episode! Kos deg med den, og takk. 🙈

For en episode! Den kampen i bassenget så helt forferdelig ut, stakkars folk! :sjokkert:

Og Hulsker som skjøt geværet på skytebanen, jeg lo og lo :fnise:

Trist at Hegseth måtte dra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 timer siden):

For en episode! Den kampen i bassenget så helt forferdelig ut, stakkars folk! :sjokkert:

Og Hulsker som skjøt geværet på skytebanen, jeg lo og lo :fnise:

Trist at Hegseth måtte dra :(

Hulsker altså, tror han er min favoritt nå når Morten er ute. Han, Jacob og Linnea. Jeg må innrømme at jeg tidligere syntes Linnea Myhre var irriterende, men jeg må bite i det sure eplet, hun er tøff hun!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...