Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #181 Del Skrevet 27. mars 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Ja? Jeg synes den var litt skuffende ift første sesong, men sånn er det jo ofte. Er ofte det, man forventer å bli tatt litt med storm. Så skal mye til for å innfri forventningene. Men elsker skuespillerprestasjonen til Jon Øigarden! Han bærer serien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #182 Del Skrevet 27. mars 2021 Sant det Fint å komme hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #183 Del Skrevet 27. mars 2021 Rumle skrev (Akkurat nå): Sant det Fint å komme hjem? Veldig! Har ikke sovet så godt på natta på flere uker. Godt å se igjen katten og! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #184 Del Skrevet 27. mars 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Veldig! Har ikke sovet så godt på natta på flere uker. Godt å se igjen katten og! Så bra! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. mars 2021 #185 Del Skrevet 27. mars 2021 Så koselig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #186 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg er imponert over Harm og Hegseth i Kompani Lauritzen. Det gjør meg glad, og blir litt i overkant ivrig og høylytt når jeg heier forran TVen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. mars 2021 #187 Del Skrevet 27. mars 2021 Er det militær-gym liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #188 Del Skrevet 27. mars 2021 Daryl Dixon skrev (5 minutter siden): Jeg er imponert over Harm og Hegseth i Kompani Lauritzen. Det gjør meg glad, og blir litt i overkant ivrig og høylytt når jeg heier forran TVen. Jeg ga etter, så nå ser jeg det og. Helt enig med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #189 Del Skrevet 27. mars 2021 Digger Hulsker også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 27. mars 2021 #190 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg trenger sårt noe hyggelig/morsomt å se på 🥺 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #191 Del Skrevet 27. mars 2021 Rumle skrev (9 minutter siden): Jeg ga etter, så nå ser jeg det og. Helt enig med deg Veldig overrasket over hvor tøffe de er! Er litt annet enn å drikke fredags martini i silkeskjorta Morten bruker å gjøre. All ære! Rumle skrev (8 minutter siden): Digger Hulsker også Jeg er litt opp og ned der, habbkan være irriterende, samtidig som han er veldig god og. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #192 Del Skrevet 27. mars 2021 Frøkensina skrev (8 minutter siden): Jeg trenger sårt noe hyggelig/morsomt å se på 🥺 Kompani! 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #193 Del Skrevet 27. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Veldig overrasket over hvor tøffe de er! Er litt annet enn å drikke fredags martini i silkeskjorta Morten bruker å gjøre. All ære! Jeg er litt opp og ned der, habbkan være irriterende, samtidig som han er veldig god og. 😂 Enig, han kan absolutt være begge deler 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #194 Del Skrevet 27. mars 2021 Ser først nå skrivefeilen min. Habbkan... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 27. mars 2021 #195 Del Skrevet 27. mars 2021 Dixon!! oppdaget boka di nettopp. Titter innom og følger gjerne med her inne. Liker dine innlegg meget godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #196 Del Skrevet 27. mars 2021 Dr. Ops skrev (10 minutter siden): Dixon!! oppdaget boka di nettopp. Titter innom og følger gjerne med her inne. Liker dine innlegg meget godt! Hei! Hvordan er det med deg? Hver gang noen sier boka mi, eller boka si så hører jeg Bård Tufte og Harald Eia i hodet fra åpen post. De e boka mi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #197 Del Skrevet 27. mars 2021 Forvillet meg inn i "gammel morro". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 27. mars 2021 #198 Del Skrevet 27. mars 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Hei! Hvordan er det med deg? Hver gang noen sier boka mi, eller boka si så hører jeg Bård Tufte og Harald Eia i hodet fra åpen post. De e boka mi! Bare den breie østlendingen i meg som kom noe uforventa ut her Takk, alt bra! Hvordan står det til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #199 Del Skrevet 27. mars 2021 Dr. Ops skrev (20 minutter siden): Bare den breie østlendingen i meg som kom noe uforventa ut her Takk, alt bra! Hvordan står det til med deg? Alltid vanskelig å svare på, men tror det går greit. 😁 Hjemmepåske på deg og dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 27. mars 2021 #200 Del Skrevet 27. mars 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Alltid vanskelig å svare på, men tror det går greit. 😁 Hjemmepåske på deg og dine? Greit med en smil bakom er jo ikke helt feil akkurat nå Ja, hjemme. Alltid hjemme så ingen savn her. Har dere noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå